1.A - T. R. N.

1.A - T. R. N.

Anotace: Oblast snů je stále dost neprozkoumána. Jsou naše sny ničím nebo vším? Kam až se ve snu dát zajít?

T. R. N. (Thomas Renee Nyah)
  
 
 Úvod
 
    Anonymita. Umíte být dost nenápadní, když situace žádá?
Domnívám se, že stoprocentní anonymita neexistuje. Různé postřehy náhodných svědků dají dohromady, pokud ne důvěryhodné svědectví, tak různé fámy s určitou mystikou a prostorem pro představivost. Vždy se najde někdo, kdo si vzpomene,
že zahlédl něco podezřelého ve stínu, nápadné chování, odlišný styl chůze, část oblečení nebo šperku. Případně vás překvapí osoba, která nepatří do denní rutiny ulice, kde stojí váš dům.
    V 17:OO jste zvyklí vídat souseda pana Jima Mraka (pro přátele jen Jimba) spořádaného starého mládence, který vám pomůže s nákupem nebo prohodí pár slov o politice případně fotbalu. Přijíždíte z práce těsně před pátou a chystáte se zaparkovat. Usměvavého Jimba nikde nevidíte. Řeknete si, asi je nemocný nebo se někde zdržel.
    Později, když se ptají novináři, lidi od policie na Jima Mraka a něco podezřelého. Vzpomenete si, ne hned samozřejmě, že starý mládenec Jim Mrak alias Jimbo vás včera kolem páté nezdravil, ale před vjezdem na parkoviště jste museli přibrzdit kvůli chodci v černém ošuntělém kabátě, který vám zastoupil na okamžik cestu.
Ano, nevběhl málem pod kola, jak se říká. Prostě v klidu přešel před autem,
jako kdyby nebezpečí újmy na zdraví nehrozilo. Nakonec vám řeknou, že váš soused byl nalezen mrtvý, nejspíše zavražděný v laciném motelovém pokoji na kraji města. To, že dům Jimba je obehnán policejními zátarasy, venku krom sanitky, policejních aut stojí i vůz městského patologa a nad tím vším létá policejní vrtulník zůstává bez komentáře.
    Následující den se vás zeptá sousedka, zda jste slyšeli tu hroznou věc o Mrakovi. Vy ho politujete, sousedka nad tím mávne rukou a s hrůzou v očích na vás vyhrkne příběh jako u zpovědi.......
 
 
 Z neověřených zdrojů
 
 
    Jim Mrak měl dobrý rok, padesát akcí ve čtyřech městech a nikde zmínka ani náznak popisu, který by ukazoval na něj. Ano, složky pátraly, ve zprávách byly nejrůznější relace, rozhovory s....., ale nepředbíhejme.
    Jim Mrak muž středního věku, z dobré rodiny, vystudovaný, celkem šarmantní, usměvavý. Ten typ člověka, který dámě podrží dveře a stařenku pustí sednout v autobuse měl i svou velkou zálibu.
K svým nadcházejícím narozeninám si plánuje udělat radost akcí No. 51 a chce to velké přípravy.
 
 
    Jim Mrak se probral zaostřující oči na své od bláta a trávy umazané boty,
hned ho udeřil do nosu jako pěst zápasníka zápach podobný čpavku a výkalů.
Jim tenhle zápach znal, takhle smrděly všechny pokoje motelu Hebký polštářek. 
    Celý pokoj osvětlovaly dvě malé nástěnné lampy, připevněné na stěně nad postelí. Nejvíce světla bylo u postele, dále do pokoje spíše přítmí. V pokoji motelu Hebký polštářek stejně nevisely žádné tapisérie.
Byly zde otrhané, od čeho si polité tapety, koberec původně červené barvy byl prošlapaný a propálený, někde chyběl úplně, měnil barvu do tmavě hnědé. Ze stropu se na šnůře líně otáčel větrák se čtyřmi dřevěnými lopatkami. A pokud jste byli stateční noví návštěvníci motelu a otevřeli jste onu místnost, přepadla vás letka much a jako pozemní podpora pěchota švábů. Většinou tyto dveře domorodí obyvatelé města neotevírali. Pokoji vévodila velká červotočem prolezlá postel s nočními stolky po stranách. O motel na konci města se úřady nezajímaly a majitelé se v komplexu málokdy starali i o to nejnutnější. Ceny byly nízké a ubytovaní různorodá sorta.
 
   Jim nebyl schopný zaostřit do dálky, ale jak přicházel k sobě, začal pociťovat velké nepohodlí. Ležel spoutaný na posteli. Jednotlivé končetiny pevně drátem přivázany k rohům, připomínal písmeno X a hlava byla tlačena tak, že se brada skoro dotýkala části klíční kosti. Zkusil se pohnout, okamžitě se mu tenký drát zařízl do zápěstí, sykl bolestí.
   Z pokoje nad tímto je slyšet ženské orgasmické sténání, hekání a prosby. Zavolá o pomoc, ale mohl by přijít někdo, kdo ho zná, co by asi řekl? Otázka plodí další.
Jim Mrak se z tohohle musí dostat sám.
 
  ˛˛Ta madam nahoře je opravdu hodně přesvědčivá a zákazník zřejmě bude spokojený,´´ ozvalo se z tmavého kouta páchnoucího pokoje.
    Jim Mrak po směru hlasu naklonil hlavu a až teď si uvědomil, že tam stojí chlap v dlouhém tmavém kabátě....
Autor Morgenstern II., 05.06.2017
Přečteno 461x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí