Mari a Válka Čarodějů proti Allianci

Mari a Válka Čarodějů proti Allianci

Anotace: Toto je tepr prvni kapitola na skousku jestli se to bude nekomu libit tak bych napsala i další.Budu chapat kdyz se to nekumu nebude,příběhově nebo psane(přímá řeč atd.),libit

Mari a válka Čarodějů proti Allianci
1. Školní Revoluce

Z keře pod školními okny se vynořila zrzavá holka s hnědovlasým klukem hned za sebou a začaly se dívat okny do školy.,,Kde ten Michal vězí?Máme deset minut nato abysme Jakuba,z ty poškoly,dostaly….než se zblázní”začala si,ta zrzka,stěžovat.,,Třeba se na nás vykašlal"začal ten kluk.,,Tak blbej zas není”hned se zase schovala do keře a jeho vzala sebou.,,Au!Co je?”zasténal když ho pustila.,,Někdo tam je”zašeptala..,,Že by to byl...ředitel”jakože hádal a pousmál se.,,Jak to víš?”nechápala.,,Em,Mari tohle je ředitelna”a ukázal na okno.Mari se nejdřív podívala na něj a potom na okno.,,Já myslela že to je jídelna”on na ni vrhl nechápavý výraz.,,Kolikrát si už byla v ředitelně?”.,,Myslíš za den nebo za celý život?”
,,To je jedno”a radši to vzdal.,,Já se nikdy po tý jeho”fajnový"kanceláři moc nerozhlížela”a on si povzdechl.,,K sakru,kde je ten Michal”a praštila vzteky do zdi.Nestihla ani zasténat bolesti a ozvala se za ni ma rána.Oba dva vyskočily několik metrů do vzduchu a pak uslyšeli druhou ránu a zasténání bolesti.Ohlédly se a na zemi uviděli ležet kluka s hůlkou v ruce.,,Nechtěl bys to svoje “jako” teleportovani,dělat potišejc?!”šeptala a zároveň na něj vykřikla.,,Hele teleportováni je těžký”řekl jí a začal se zvedat.,,Nevytahoval ses náhodou,že studenti šestého ročníku to ovládají výborně”zeptal se ho kluk.,,Jo...ale mě zařadily do skupiny která se to teprv učí"zalhal.,,Měl by ses naučit líp lhát.I Štěpán by tě prokouk a to je nato špatnej”.,,Fajn,ale mohly bysme přestat tady kecat a jít Kubovy pomoct?Za půl hodiny musím vyrazit do školy".,,Fajn,otevři dveře”řekla mu a Michal vypadal jakoby na něco čekal.,,A dál?”.
,,A dál...budem improvizovat”
,,Jsme mrtvý"
O minutu později se už Michal přibližoval k dveřím od hlavního vchodu.Namířil hůlku na dveře a zakřičel:,,Otevřete se vy idiotský dveře!”a zámek cvakl.,,Musíš na ty dveře řvát?”zakřičela Mari.,,A nadávat?”doplnil ji Štěpán.,,Bez křičení se ty dveře neotevřou a navíc nenávidím zavřený dveře”a zaťal dlaně v pěst.,,To kouzlo je dost na nic”konstatoval Štěpán a Mari ho odtáhla za Michalem dovnitř.Šly chodbami do jídelny a cestou Michal utišoval učitelé(,,Páni,to je poprvé co vidím učitelku dějepisu zticha”)
Když došly k jídelně tak Štěpán pootevřel dveře a kouknul se dovnitř.Hned ale zastrčil hlavu zpátky a vypadal vyděšeně.,,Neříkej že tě viděl"vyjela na něj Mari.,,Ne neviděl on si totiž….psal do deníčku".,,Co je na tom děsivýho?”nechápal Michal.,,Člověk a navíc ředitel co si píše deníček,to není normální!”Michal nechápal ještě víc a Mari si jen přejela rukou po obličeji.,,Jelikož si píše deníček tak to znamená že je k nám zády že?”Štěpán zakýval hlavou na souhlas.,,Takže stačí když je nějak na nás upozorníme”.,,Ale jak?”zeptal se Mari Michal a ta se na něho koukla jako kdyby měl vědět o co de.Asi po minutě mu to došlo,natáhl hůlku skrz pootevřené dveře a
řekl:,,Ilusio”.Z hůlky vyletělo modré světlo a z něho se stala Veverka. ,,Neni to ten Patron z Harryho Pottera?”zeptala se Mari pozorujíc modrou Veverku.,,Né,ty neexistujou,tohle je jen iluze”.,,A proč zrovna Patron?”zeptal se Michala Štěpán.,,Vím,že se všichni zmohli jen na jedinej díl a to na ten třetí”pousmál se.,,A ke všemu to byl film”.,,Starej,dobrej Jakub a spol.”ukončila diskuzi Mari,protože si všimla,že Jakub si toho všiml a začal drkat do ostatních,kteří postupně taky začaly zvedat hlavy.Když si jich všiml ředitel,tak zavřel deník a začal na ně křičet.Mari si všimla ze se Michal dobře baví,protože vždycky když se ředitel ohlídl,tak Michal s Patronem pohnul na druhou stranu,aby nic neviděl.Mari zamávala na Jakuba a ten všem naznačil,aby šly za ním.
,,Já věděl,že na tebe je vždycky spoleh”zakřičel,když vybíhali z jídelny,Jakub na Mari.,,Co budem dělat teď”zeptal se jeden kluk.,,Vy všichni běžte domů,vaši bohatí rodiče vás ochrání”zdělila mu plán Mari.
,,Ale co vy?”
,,Buď skončíme nadosmrti ve vězení,nebo se dáme k potulnému cirkusu”.
Vyběhli ze školy,se školním dozorem v patách,a rozeběhly se všemi směri.Jen Mari,Štěpán,Michal a Jakub běžely stejnou cestou směrem k nedalekému parku.
,,Co teď?”zeptal se Jakub.,,Neříkej že se dáme k tomu cirkusu.Já totiž nic neumím”.,,Musíme se někam schovat”odpověděla Mari.,,Třeba k tví tetě?”navrhl Štěpán.
,,Schovat,by vás nebyl problém,ale bojím se že byste zemřeli hlady”Michal se začal dívat na hodinky.,,Hele já za pět minut musím být už ve škole jinak mě vyhodí”začal vyšilovat.,,A to má byt tragédie?”zeptal se ho Štěpán
,,Kdyby tě vyhodily z nejlepší školy na světě tak ano!”zakřičel na něj úplně zoufalej.,,Mám nápad,co kdyby si nás vzal sebou?”zeptala se ho Mari.Michal se na ni koukal jako kdyby viděl ducha a Štěpán s Jakubem se na sebe podívaly.,,Děláš si srandu!”vyjel na ni,po minutě co se vzpamatoval,Michal,,Nejste Kouzelníci.Jakmile se tam objevíte tak vás hned vyhodí a navíc,nebudete náhodou chybět rodinám?”
,,Žiju s bohatou,praštěnou macechou,jejíma dvěma praštěnými dětmi a bydlím na půdě jako popelka,,vyhrkla Mari.
,,Já žiju s otravnou babičkou,protože mi bezdůvodně zavřeli rodiče"řekl mu Štěpán
,,Já bydlím na ulici”řekl Jakub a všichni se na něj vyděšeně podívaly.,,Ajo,já vám to neřek”.
Michal se začal rozmýšlet a nakonec svolil.,,Fajn,ale jestli vás chytí,tak mě neznáte"Štěpán zakýval hlavou a Mari s Jakubem naráz řekli ano.Michal si povzdechl a začal přemýšlet.Potom máchl hůlku a všichni čtyři zmizely.
Autor ShaLin, 12.06.2017
Přečteno 517x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak jo, žádné komentáře tu nejsou, takže začnu:
Přijde mi to trochu zmatené - kdo s kým mluví a kdo je kdo. Pomohlo by psát přímou řeč na nový řádek.
Dál tam vidím nějaké chyby (podívaly, došly, vyhodily... jsou to oni, tzn. je tam mužský rod, případně to není určeno, takže měkké i).
Také opakování slov (např. je tam několikrát výraz podívali).
Samotný příběh není špatný, ráda si přečtu i pokračování.

17.06.2017 08:32:43 | Pétík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí