Truhla Vikingů III Na konci cesty

Truhla Vikingů III Na konci cesty

Anotace: Po dlouhé době přichází další pokračování dobrodružného příběhu o Vikingech.Nové tajemstvý jsou venku, jiné jsou ještě neobjeveny.Země plná nových věcí...

Sbírka: Truhla Vikingů

Nad zemí Érií se zatáhl temný mrak, který nepřináší nic jiného, než zkázu a smrt.
Temný Vikingský vládce se svými vojsky zaútočil na jednu velkou hraniční pevnost, která leží na náhorní plošině.
Tisíce Vikingských bojovníků bojuje proti statečně se bránicím vojákům, kterých ale není mnoho a na Vikingi sami nestačí.Potřebují hlavní pomoc bývalých pirátů.
Pevnost musejí vojáci pomalu, ale jistě opouštět a stáhnout se blíž k hlavnímu městu.
Když už si vojáci myslí, že je konec, tak zrovna není, jelikož na pomoc přišli očekávaní a vítáni piráti.
Boj o záchranu Érie začíná…
A navíc, starý král je už na svých koncích a umírá.Král má hodně tajemství ohledně proč jsem přišli Vikingové.

O 80 let dříve:
Nový král má velké styky ze zámoří a tak k němu přijíždí Vikingský král Alervand, který je už starý a potřebuje vyrobit nějaký zvláštní klíč, kterým by mohl uzavřít a také otevřít jednu jedinou truhlu, která v sobě skrývá velké zlo.
Král Érie tedy zašel za svým starým známým,,mořským mužem,, který mu vytvořil Vikingský mořský klíč, který pochází z Modrého moře.Klíč ale vypadal spíše jako medailon.
Král Érie tedy tento zvláštní klíč předal Alervandovi, který truhlu uzavřel a klíč si někam schoval.Jenomže o pár let později starý král Alervand umřel a jako každý Vikingský král byl pohřben v Modrém moři i s jeho tajemstvím, kde je ukrytý klíč.
Někteří si však myslí, že ho měl u sebe a to by pak znamenalo, že i klíč byl vhozen do Modrého moře.Tajemství truhly je tak navěky utajena.
Styky s Érií zapomenuty nebyly a ani to, že klíč pro truhlu jsme vyrobili my- proto jsou tady ti Vikingové-poslední slovo, které král dořekl a pak umřel.
Jeden z nejstarších králů země zemřel stářím.Už nikdy se nedozví, jak skončí bitva s Érií a jestli jeho dcera Karina vůbec ještě žije…

Pirát Jack je s Karinou těsně za vojákem Patrikem a každou chvíli ho doženou.
Moc dlouho netrvalo a před Patrikem se postavil pirát Jack.
Tu truhlu prosím, řekl Jack.
Ne, co by si sní dělal piráte.
Mnoho věcí, a mnoho užitků.Odpověděl pirát Jack.
Jenomže já jsem provedl jednu věc, kterou také teď musím napravit.Řekl voják Patrik.
A víš jak použít teda tu truhlu, zeptal se ho Jack.
Docela jo, odpověděl Patrik.Tak nám to dej, když to použije Jack, udělá tím mnoho více užitku jak ty, řekla Karina.
A navíc tě to bude stát život a to hodně bolí.Není to rychlá smrt, ale naopak, strašná a bolestivá, varoval ho pirát Jack.
Patrik mu teda nakonec truhlu předal…Karina si teda oddechla…

Vojáci, kteří je pronásledují začínají varovně střílet, ať zastaví a vzdají se.
Jenomže času málo a Jack spěchá, tak ještě přidává.Teď už plují jenom na lodi Jacka a Kariny.

Po nějaké chvilce plavby Karina něco slyší.V dáli nějaké tlumené hluky, které se čím dál víc zesilují.
Co to je za hluk zeptala se Karina.Patrik to možná tušil, když se zrovna podíval na Jacka, který řekl.
To co slyšíš, je Modré moře.Náš cíl a můj osud.
Ale co dělá ten hluk.Zeptala se Karina.
Ty to nevíš, zasmál se Patrik.
Velký vodní výr, který všechno co pohltí, tak už nepustí.Řekl Patrik.
Karina dostala strach a to samé i vojáci na vojenské lodi, která pronásleduje Jacka…
Ta raději zastavila a začala plout dále, jelikož výr začínal být silnější.
Vojáci se tedy rychle stáhli a zmizeli rychle z dohledu.Zatím co Karina, Patrik a pirát Jack to mají namířeno někam jinam.
A co budeme tedy přesně dělat, optala se Karina.Co my, ne, vy jsi zůstanete na lodi a já na člunu pojedu dále k Modrému moři udělám to, co musím.Zničím svojí kletbu jednou pro vždy.
Jack se tedy rychle rozloučil a opouští loď na malém člunu s truhlou…

Bitva v Érii se chýlí ke konci.Konec země pod vládou zlých a zákeřných Vikingů se blíží.
Jenomže v pravou chvíli se stala dlouho očekávaná věc, která se měla provést už kdysi dávno, velmi dávno.
Jack s truhlou je stáhnut do Modrého moře, které se uzavře a následuje destrukce truhly Vikingů.
Způsobí to menší tlakovou vlnu, která poltí temné Vikingy a temného vikingského vládce.Jsou zničeni.
Bitva o Érii skončila vítězstvím země…
Z temných Vikingů odejde temná kletba, pak jsou Vikingové přátelští a mírumilovní, nakonec si podali ruce a nastává mezi Érii a Vikingi mír.
Karina s Patrikem si to míří zpět na zásobovací ostrov a při cestě vidí jak všude okolo lítají, jakoby duchové.
Co to je, zeptala se Karina.
To jsou osvobozené duše z Modrého moře, i těmhle pirát Jack pomohl.
Po delší plavbě se Karina s Patrikem dostávají na velký ostrov Banland do přístavního města Ostiha, ve kterém zatím chvílí pobudou, jelikož jsou hledání mezi vojáky jako zločinci.

V Érii nastal pokoj a klid.Zbytek pirátů, co přežilo strašlivou bitvu, tak někam odpluli pryč ze země.
Mezi tím dostávají tajné informace dva bratři Kariny.Ví totiž, kde jejích sestra Karina je a tak se za ní vydávají.
Jedna éra končí a druhá právě začíná.Nový úsvit se blíží…
Autor Sparrow, 25.02.2007
Přečteno 433x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí