Truhla Vikingů IV Brána nebes

Truhla Vikingů IV Brána nebes

Anotace: Další pokračování-Přicházejí noví Vikingové, nové věci a zjíštění, že existuje ještě jedna truhla... Tak jen čtěte a pište komentáře

Sbírka: Truhla Vikingů

Byla právě noc, když zrovna připluli na ostrov Banland dva bratři Kariny. Chtějí ji totiž říci tajemství, které jim prozradil jejich otec než zemřel.
Karina mezi tím prošla celé město a okolí, snaží se vyhledat někoho kdo by jí řekl, že Jacka lze zachránit.
Bratři nakonec Karinu našli a řekli jí tajemství, které jim řekl už mrtvý otec. Karina pak byla ještě smutnější než byla.
Jenomže se pak stala zvláštní věc. Objevil se tu totiž zvláštní člověk, který když uviděl medailon, který měla Karina na krku, tak jí řekl-někoho jste ztratila a to v Modrém moři, Jack, Jacka jste ztratila v zákeřném víru Modrého moře.
Vím jak zachránit Jacka, ale potřebujete k tomu bájnou a starou věc a to klíč, původní klíč, který se kdysi dávno vyrobil. Jenže časem se ztratil a nikdo neví kde je a ani já ne. Takže ho musíte nalézt právě vy a pak se dostat k ,,bráně nebes“. Musíte spěchat, dost času na to nemáte, jen pár dní.
Bez pomoci by jste to nenalezli a proto právě potřebujete jednoho kapitána pirátské flotily Ellbras, který popluje právě na jih.
Zvláštní muž pak zmizel.
Karina ho teda poslechla a s bratry a Patrikem se vydaly do přístavu.
Tam právě-Ellbras nabral nové piráty na loď , také i s Karinou a spol…
Vydali se tedy na dlouhou cestu na jih.
Během plavby se jim jednoho dne postavila do cesty zvláštní loď, tzv. Lirů-jsou to totiž takové, no prostě živé mrtvoly dávných Vikingů, kterým se nelíbí, že kruh mezi jejím a naším světem byl uzavřen. K tomu potřebují právě ten klíč, jelikož s tímto jediným klíček lze otevřít další truhlu a tentokrát truhlu starých Vikingů.
V truhle je totiž ukryto něco, co se musí vhodit na místo bývalého Modrého moře, kde pak po vhození toho co je v truhle, by otevřelo kruh-Modré moře, který sloužil také jako bráno na tento svět starým Vikingům.
Jenomže jejich průchod byl uzavřen a jestli ho neotevřou tak zahynou. To se jim ovšem nelíbí.
Začíná tak závod, honička o hledání klíče. Život Jacka a starých Vikingů závisí právě na tom klíči.
Jenom jeden však může být zachráněn a to Jack nebo Vikingové.
Při plavbě však potkají ještě někoho a to bývalého Vikinga jménem Flash.
Flashovi bylo již mnoho let a osud dopřál aby se právě setkal s Karinou a pomohl jí s hledáním klíče.
Karina se tedy zeptala Flashe, jestli by náhodou nevěděl, kde leží klíč. Náhodou ano, odpověděl Flash.
Klíč leží na jednom ostrově, který je na jihu pár dnů plavby…

Po pár dnech plavby dorazily na ostrov, který se jinak nazývá Ostrov duší.
Karina, Flash a bratři vystoupily na břeh s několika piráty. Jako první šel Flash, jelikož věděl kde leží klíč. Po pár minutách chůze po pobřeží se dostali před kámen. Nebyl to ovšem kamen jaký si asi představujete…
Flash si kleknul, nastavil ruku na kámen a dvěma prsty ho vytáhl.
Karina s bratry se dívali co to Flash dělá.
Kvůli tomuhle kamínku jsme tady? Zeptal se jeden z bratrů.
Ano, ale né, odpověděl Flash.
Teď musíme kopat, řekl Flash. Tak tedy začali kopat. Do dvou minut narazili na něco kovového, tak to vytáhli.
Byl to onen klíč z onen světa.
Jak jsi vlastně věděl kde je ukryt ten klíč? Zeptala se Karina.
No, jak bych to řekl, ukryl jsem ho tu já, asi před 75 lety a to po smrti krále Alervand.
I když nikdy nechtěl aby tento klíč byl nalezen, ale dobré skutky se musí dělat…
Vracejí se tedy s klíčem zpět na loď. Jenomže když přišli blíž k lodi tak zjistily, že se tam bojuje.
Podívejte se, tam vzadu, na moři, to je přece loď Lirů. Jdeme na pomoc.
Boj tedy začal.
Do problému se dostal také klíč. Nějaký poťouchlí voják, ze strany Lirů se podařilo ukrást klíč.
Mám ho, mám ho, zařval poťouchlí voják, když zrovna zakopl o mrtvolu a klíč upustil.
Letící klíč pak chytil jeden z pirátů. Mám ho, zařval pirát, když zrovna do něho vrazil Lir, který mu pak sebral klíč.
Takové zápletky pokračovali až se nakonec klíč dostal zpět ke Karině. Nakonec boj proti Lirům vyhráli.
Zpět na lodi se vydali směrem na východ, kde podle Flashe leží brána nebes.
Lirové byli mezitím velmi nespokojení a rozzuření a bohužel se musí spokojit s tím, že zemřou.

Chybí vám, že? Zeptal se Kariny Flash.
Co prosím? Odpověděla Karina.
Jack, řekl Flash.
Oh ano, smutně odpověděla Karina.
Nebojte, brzy budeme na místě, řekl Flash…
Další den ráno byli na ostrově, na kterém je obrovský kopec týčící se vysoko k oblakům, vrchol nebyl vidět.
Moc času už nemáme, musíme vylézt na úplný vrchol, tam je brána nebes, řekl Flash.
Karina, Flash, bratři a pár pirátů se vydalo na cestu.
Kopec byl ze začátku mírný, ale pak strmý a těžko vystuptelný. Většina pirátů to muselo vzdát a vrátily se zpět k lodi.
Nakonec došli až k vrcholu, kde byl kamenný oblouk, kterým procházel sluneční paprsek.
To byla právě pravá chvíle pro Karina.
Karina sebrala klíč a šla k oblouku, tedy k bráně nebes.
Klíč vložila do středu kamenného oblouku a do cesty slunečního paprsku.
V tu chvíli se paprsky rozprostřeli po celém oblouku, ze kterého vycházela jasná bílá záře.
Hned po tom, co to skončilo, tu ležela najednou loď, ve které ležel, spíše odpočíval pirát Jack.
Z lodi první vykoukla první noha hned po ní druhá noha a pak celý Jack.
Karina se k němu celou radostí rozběhla a objala ho.
Ale, ale, řekl Jack, to stačí.
Přece až tak dlouho jsem nechyběl.Patrik měl také docela velkou radosti.Je dobře, že jsi zpět, řekl Patrik a šli zpět k lodi.
Jack byl tedy zpět mezi živými. Jenomže si Patrik vzpomněl na, že jak Flash říkal, že před 75 lety, to by pak znamenalo, že musí mít nejméně 90 let.
Kolik vám je, zeptal se Patrik Flashe.
Tolik, že bys to ani nespočítal, odpověděl Flash.
Výdrž máte ale velkou, to se musí říct, řekl Patrik.
Já jsem si vybral svou cestu a taky ji dojdu až do konce.Až pomůžu poslednímu odejdu, dokud tu jsem, ještě pomáhám…

Po návratu zpět k lodi se naší přátelé a to Karina a její bratři, Patrik a Jack se připojili k pirátům a také bohužel i k boji, jelikož tu zase byly staří Vikingové.
Boj byl tentokrát horší než před tím.Po dlouhém a únavném boji nakonec padl kapitán pirátů.
Staří Vikingové znovu odplouvají jako poražení, ale ne s velkou ztrátou.
Kapitán padl.Piráti nemají už nikoho, kdo by je vedl a tak se postavil pirát Jack a řekl, Já, já vás povedu.
Nikdo nic nenamítal a navíc je to dobrý pirát, kapitán jako vyšitý.
Tak proč ne, pirát Jack se tedy stává kapitánem pirátské lodi Ellbras.
Návrat Jacka přináší mnoho věcí a mnoho věcí také ještě přinese…
Konec ještě nenastal…
Autor Sparrow, 26.02.2007
Přečteno 368x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí