V Zemi prstenů

V Zemi prstenů

Anotace: Menší příběh o tom, co se stalo po odchodu významných vládcu v Zemi prstenů.

Tajemství Země jsou velká, a některá ještě ani neobjevená, tak to bylo, je a bude.
Období Lidí přináší mnoho dobrých věcí.
Začínají se více stavět a rozvíjet nová města a vesnice.
V bývalé temné a Zlé říši se stavějí velká města, vesnice a různé hradby.
Město, jako je například Ardegrad se začalo více rozvíjet a zvětšovat.
Některé kraje se rozšířili, jiné zase se zmenšili.

Budu vám tedy vyprávět krátký příběh o Ohrelii a Svemedovi.
Bylo jim smutno po tom, co odešlo hned několik významných osob.Mezi ně patřil jejích nejlepší přítel a kamarád Vladan a také čaroděj Illan.
Ale jak čas letěl, tak i vzpomínky s nimi.
Na události, které však spolu zažili, tak nikdy nezapomenou a hlavně na jednotlivé bitvy, které byli zúčastnění.
Aby měli co dělat, tak se rozhodli, že probádají celou Zemi prstenů.
Země prstenů byla opravdu krásná.
Krajina se prostřídávala různými kopci od velkých k malých, jednotlivých malých a velkých řek, různým typem krajiny a pouště a polopouště.
Po dlouhých letech bádáním v Zemi se dostávají Ohrelia a Svemed na úplný jih země.
Tam byla krajina nejhezčí ze všech krajin.
Z jedné strany se tu objevovala nová džungle a z druhé krásné zelené hory a za nimi bylo krásné modré moře.
Hlukot zvířat a ptáčku byl velmi příjemný a dobře se poslouchal.
Vyšli tedy na jeden z kopců a porozhlídli se okolo.
Byl to opravdu velmi krásný pohled na celou krajinu.Z vysoké hory šlo vidět strašně daleko až do bývalé říše Zla, kde ovšem už vzniká nová země jménem,,země Jihu“.
Když si ale zavzpomínali, jak to tu vypadalo před příchodem lidí, tak to tu bylo samí štěrk, prach, popel a samé hlíny a písku.
Skoro všechny temné věže byly zničeny, ale až na jednu, která se zachovává, aby alespoň mělo lidstvo jednu vzpomínku na to, že tu nebyli sami.

A tak se tedy vyprávělo malým i velkým dětem různé příběhy o temných vojácích a temných pánů, které kdy v zemi vládli.
Někteří si to berou jako vymyšlenou pohádku, ale někteří ve vyprávění věří.
Sami si tedy posuďte, jestli příběh byl někdy skutečný.
Jako důkaz byla tedy zachována jedna temná věž, která patřila bývalému temnému čarodějovi Vilémovi.
Čaroděj je už jedenáct let uvězněn hluboko ve vysokých horách.V jedné hluboké jeskyni je kovová místnost, za kterou jsou takřka neproniknutelné dveře, za kterýma je takový větší sarkofág, ve kterém je uzavřen čaroděj Vilém a spoután řetězy.
Nikdo však neví, jestli ještě vůbec žije.Je jisté, že je tam navěky…

Od temné věže je v okruhu jednoho kilometru jsou všude dokola hradby, to aby nikdo neproniknul dovnitř a nestalo by se něco zlého.
Temná věž jde vidět už několik kilometrů od ní, jelikož je docela vysoká.Z hradby se ale bohužel zachovala jenom její jedna třetina, jelikož zbytek byl zničen důsledkem poslední bitvy, která se tu odehrála zhruba už před 11 lety.

I když některé báje a listy vyprávějí o jiném zrození temného pána.Někde se píše, že sám povstal z temna, nikdo mu nikdy nepohlédl do tváře.Jinde se zase píše, že přišel zvědaví malý kluk, který se pak časem stal temným vládcem, to už je ale jedno.Čemu budete věřit, je už jenom na vás.

Je tu už tedy doba 11 let, co se událi strašné věci.I když to není ještě dost, ale stačí to.
Tak tedy jednoho jedenáctého dne, jedenáctého měsíce a jedenáctého roku nasedli Ohrelia a Svemed na krásnou východní loď, na které odpluli směrem na východ.
Jelikož Čekají, že objeví další zemi, ve které bude potřeba pomoci.V zemí, kde se usadí a budou tam žít, možná že také ne.
Možná, že už jiná země není a tak se dostanou na konec světa, jak vypadá je už jenom ve vaší mysli…
Autor Sparrow, 27.02.2007
Přečteno 358x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

když chceš v nějakém příběhu pokračovat, měla by sis ho alespoň přečíst a ne se jen podívat na film...

05.04.2007 12:00:00 | BigKing

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí