LESY ŽIVOTA, úvod

LESY ŽIVOTA, úvod

Anotace: Půjde o krátké kapitolky, zajímavé (snad) povídky .. uryvek: "Ou, promiňte, ani jsem se nepředstavil – jmenuji se Jonathan Stone a mám 24 let dnešního času."

LESY ŽIVOTA - ÚVOD

Haraší mi. Přesněji na severo-západní věži – okna jsou na jih .. ??SEVEROZÁPADNÍ?? Blázním… Ou, promiňte, ani jsem se nepředstavil – jmenuji se Jonathan Stone a mám 24 let dnešního času. Jako nomádský čaroděj nemám úspěch. Od té doby co jsem ztratil mého parťáka na výpravě v Lesích Života jde všechno z kopce. Chcete o mě vědět víc? Jestli ne, tak ani nemá cenu číst tuto povídku. Ale jestli ano.. tak tu mám můj životní příběh.
**
Abych začal, narodil jsem se na území barona Trangela von Mirrlena – tudíž na baronství Mirrlen. Jsem levoboček zrovna tohoto barona .. bohužel jsem po něm zdědil vzhled – ale ne postavu, tu mám po matce. S matkou jsme bydleli kousek od baronova sídla .. až v 11 letech jsem zjistil, že je to můj otec. Ví o mě, avšak nestará se. Nemám mu to za zlé, má svoji rodinu – krásnou manželku Marllen, která je Ethen (odnož elfů) A tři syny – Nejstarší, Mathias je namyšlený idiot – tedy podle mne – nosí nos nahoru, nic neumí ale panství bude jednou jeho. Prostřední, Cedrik – jediný o kterém mohu říci že s ním mám téměř bratrský vztah.. a nejmladší, Christopher je ještě malé dítě, avšak už mírně rozmazlen sovu matkou se začíná podobat Mathiasovy.
Vysvětlím vám můj bratrský vztah s Cedrikem – jako malý kluk jsem si chodil hrávat do lesa pod sídlem a když mi bylo asi 10 let, potkal jsem Cedrika .. stali se z nás velcí přátelé, o to větší to byl šok když jsme zjistili že jsme bratři, sice nevlastní, ale přece. Byly mezi námi jakési rozpory, avšak nakonec jsme spolu byly v „Darne“ (skupina čarodějů) Byly jsme dobrá dvojice, nejlepší mágové v celém světě – tudíž v Misterines. Co jsem neměl já, měl on. Narodili jsme se dokonce ve stejný den stejného roku – Společné máme jen modro-černé vlasy a bouřkové oči – jinak já jsem hubený po matce a on .. silný po otci. Já vynikám ve střelbě z luku a v boji z dýkou – moje silná stránka je i logika. Naopak Cedrik se spoléhal spíše na svoji sílu a tak používal měč ..

*Proč o Cedrikovy mluvím v minulém čase?*
Odpověď je jednoduchá – naše poslední výprava se zvrtla.
Autor Sammi-Kielli, 08.03.2007
Přečteno 262x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí