Sága upíra

Sága upíra

Anotace: je to první čast jakehosi souboru povídek o jednom upírovi..pište a hodnotte plosim

Vešel do budovy.Rozhlédl se.Nikdo nebyl poblíž.Vyběhl do druhého patra.Byla to velká hala.Z rohu někdo vyšel.
,,Ahoj Narkaro!“pozdravil ten člověk a vyšel na ten kus světla který tam byl.Měl bledou tvář,temné vlasy,rudé oči a nezvykle velké špičáky.Caatio….upír.
,,Co chceš Caatio?“zeptal se Narkar.Ten měl na rukou drápy,a tmavě zelené oči.Vlkodlak.
,,Musíme si promluvit!“řekl Caatio.
,,O čem?“Narkar se nervozně rozhlížel kolem jako by hledal past.
,,Ve městě jsou už dva měsíce záhadné vraždy.Záhadná úmrtí.Přesně odpovídající vlkodlačím měřítkům.Ty víš jaká je dohoda!!“Caatio se na Narkara vražedně zadíval.
,,A co s tím mám dělat já?“optal se nechápavě Narkar.
,,Stopy vedou k tobě.“Narkar se trochu zachvěl a zatnul ruce v pěst.
,,Jak jako vedou ke mně!!“upřeně se rozhlížel kolem.Hledal past,cokoli.Náznak že je v místnosti víc upírů.Náznak aby mohl skočit a zabít Caaria než se něco stane.Jenže neviděl nic.
,,Víš co je v Zákoně!“upozornil ho Caario.
,,Jo vím.“odsekl Narkar.
,,Nemáte právo zabít nikoho z tohohle místa.A tys to porušil!“rozeřval se Caario.
,,Nemáš důkaz!“Narkar se nepatrně zachvěl v hlase.
,,Byly to nevinné lidské oběti!!!Co ti dalo právo je zabít?!“Caario zklopil hlavu.Cítil soucit a smutek za těmi zemřelými.A zlost.
,,Příteli,já..“nedokončil větu.
,,Neříkej mi PŘÍTELI!!!!“naštvaně zařval Caario a přiblížil se k Narkarovi.Ten výhružně vycenil silné zuby.“
,,NEJSI MŮJ PŘÍTEL.Už dlouho ne!!!!!Už od té doby!!!“řval pořád Caario.Slza mu stékla po tváři.
,,Proč?“zeptal se Narkar
,,Ty víš proč!!!!Zradil si klan lykanů i upírů.“Caario si odplivl.
,,A co teď chceš dělat?“špitl Narkar.
,,To co musím!“Caario se přiblížil ještě víc k Narkarovi.
,,Fajn…tak předtím bys měl vědět jednu věc.Ty oběti.Zabil jsem je!A klidně bych zabíjel dál,rozmuíš???Kašlu na celý váš klan!!!I na pitomej zákon.Dělám to co musím!“Narkar se rozeřval a započal přeměnu.Bylo slyšet praskání kostí jak se proměňuje v tvora temnoty.Caario se rozeřval a skočil na něho.Začali se rvát.Caario ho sekl do tváře a do břicha.Narkar ho odhodil a kousl ho do ramene.Caario zařval.Odhodil Narkara stranou a zařval.
,,Na něj!“Ze stropu se sneslo k zemi osm upírů.Narkar sykl a zaklel.Na strop se nepodíval.
,,Zbohem…bývalý příteli.“řekl Caario a otočil se aby odešel.
,,Víte co máte dělat.“dodal ještě vzápětí.
Narkar se rozeřval.Před smrtí aspoň vezme do hrobzu nějakého upíra.To už ale Caario neviděl.Odešel z místnosti a scházel po shodech dolů.Slyšel jen bolestné sténání….
Autor Black Death, 10.03.2007
Přečteno 434x
Tipy 5
Poslední tipující: kourek, Anneli, E.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pekné.připadá mi to inspirované filmem Underworld,a to je můj opravdu oblíbený...( ikdyž asi ne :) )

22.03.2007 22:19:00 | Perfaltewen

myslím že by tahle část šla více rozepsat. Občas je to tam trochu "zmatečné".Píšeš i líp(viz.další díly téthle ságy)

21.03.2007 13:17:00 | confused.princess

Obě ty bytosti jsou úžasné, škoda, že nikdy nebude mít jistotu v pravdách a lžích o nich...
Povídka dobrá, ale šlo by víc popsat co cítili a co se jim honilo hlavou.. Nemyslíš?

15.03.2007 09:35:00 | Gabriel17

WAW, to se mi líbí =o)) ... Sammi-Kielli

11.03.2007 08:29:00 | Sammi-Kielli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí