Sága upíra část 2

Sága upíra část 2

Anotace: Další část ze života jednoho upíra...

Zatraceně.Kráčel jsem k jeho domu.Splnil jsem svůj úkol.Ale za jakou cenu.Možná že je zabil.Ale byl to můj přítel.Otřel jsem si svým pláštěm slzy.Vešel jsem do domu.Vyběhl jsem po schodech až do zadní místnosti.Seděl tam.
,,Splněno pane.“oznámil jsem.Usmál se.
,,Já věděl že nás nezradíš Caario.“
,,Pane….co se teď stane?“zeptal jsem se s obavami.
,,Bude válka.“řekl klidným ledovým hlasem.Sklonil jsem hlavu.
,,Nepřidávej si kvůli tomu starosti.Vlkodlaci budou trestáni.Právem!“zvedl se ze židle a třískl do stolu.
,,Teď odejdi.“dodal potom a ukázal prst na dveře.Poklonil jsem se a vyběhl z místnosti.Než jsem došel ke dveřím někdo mi zezadu přiložil ruku na pusu.
,,Buď ticho.“ten hlas patřil Laciovy.Nováček mezi upíry.
,,Co chceš Lacio?“Zeptal jsem se znuděným hlasem.
,,Byl bys mrtvej.“řekl mi potěšeným hlasem.
,,Super.Co chceš?Nemám čas.“ryhle jsem se otočil a vrazil mu do tváře.
,,Už to nikdy nezkoušej!“upozornil jsem ho.
,,Promiň.Hele Caario,je to pravda?“zeptal se napůl vyyděšeným hlasem.
,,Co?“zprvu jsem nechápal.
,,Bude válka?““
,,Zeptej se lorda.“odsekl jsem a vyšel z domu.
Nasedl jsem do svého auta a rozjel sem se ke svému domu.Už tam čekala.její černé vlasy vlály v větru a ona se usmívala.Vystoupil jsem z auta a šel s ní obezřetně do bytu.Tam jsem ji dlouze políbil.
,,Caario.Chyběl si mi.“usmála se.Já sklopil oči.
,,Zabil jsem dnes dalšího.“zašeptal jsem.Podívala se na mně smutnýma očima.
,,Co se děje?“
,,Bude válka.“odvrátil jsem tvář.Zmateně si sedla na sedačku.
,,Co to znamená?“zeptala se.
,,To co říkám..“
Dlouho jsme jen tak mlčeli.Pak jsem konečně promluvil.
,,Kde je tvůj manžel?“
,,Odjel do Carringtnu na pracovní schůzi.Vrátí se zítra.Máme celý den na to být spolu.“usmála se a přišla blíž ke mně.
,,Katie,my dva spolu nikdy nebudeme šťastni.“řekl jsem ji smutně.
,,Můj drahý upíre.Miluju tě.I přesto kým si.“odvětila.
,,Ale co budeme dělat?“zoufale jsem namítl.Byly jsme v těžké situaci.Milovali jsme se,ale ona žila svůj život.Se mnou by nikdy nemohla žít šťastně.….
,,Nemohl bych s tebou žít a dívat se jak umíráš zatímco já žiju,Katie.“dodal jsem a mrkáním jsem zatlačil slzy.
,,My to nějak dokážeme Caario.Uvidíš.“Objala mně a políbila.Katie.Má milovaná Katie…..
Autor Black Death, 14.03.2007
Přečteno 373x
Tipy 4
Poslední tipující: kourek, E.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mno a už to začíná vypadat zajímavě...

21.03.2007 13:19:00 | confused.princess

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí