Orel 2 (část 3: 2,5 z 3 )

Orel 2 (část 3: 2,5 z 3 )

Anotace: sice bych mohl počkat a vložit poslední část kapitoly kompletní, ale to byste museli čekat až budu mít zkontrolované 4 A4, takže sem se rozhodl další část třetí kapitoly už vložit (snad to nikomu nevadí)

Už se setmělo, když konečně záchranná skupina, kterou tvořilo pět druihů a pět čarodějek, dorazila před policejní stanici.
"Proč je tu všude tma?" zeptal se Kobra.
Všichni si prohlíželi budovu a její okolí. Nikoho nikde neviděli a žádná z pouličních lamp v okolí nesvítila. Dokonce i v oknech na policejní stanici se nesvítilo. Všichni měli z toho špatný pocit.
"Musíme si pospíšit," řekl Tygr a spolu s ostatními vyrazil ke dveřím do budovy.
Jakmile otevřel dveře a vstoupili na policejní stanici, musela jedna z čarodějek vyslovit krátké zaklínadlo, kterým vytvořila světelnou kouli, která osvítila prostor a oni spatřili policisty ležící na zemi.
"Jsou mrtví," oznámil Vlk, když zkusil jednomu z nich nahmatat puls.
"Co jim udělali?" zeptala se nejmladší z čarodějek.
"Nekromanceři mají oblibu v čarování různých nemocí a morů. Zřejmě jedno ze svých odporných kouzel použili na ně," odpověděl jí Orel. "Neměli žádnou šanci."
"Tady je plán budovy," řekl Kobra a ukázal na zeď před sebou.
Tygr si ho chvíli prohlížel: "Jsou dvě patra pod námi. Snad se k nim nekromanceři ještě nedostali."
Záchranná skupina zamířila ke schodišti a sestoupili o dvě patra níž, kde byly cely pro zadržené zločince.
Pět druihů začínalo mít obavy o své přátele a přidali do kroku.
"Tady jsou," zvolal radostí Vlk, když spatřil Bizona s Grizlym v celách živé a zdravé.
"To vám to trvalo," spustil na ně Grizly.
"Proč jsi, Bizone, nevylomil mříže?" zeptal se Kobra.
"A pak bych dělal co? Vymlátil všechny policisty v této budově," odpověděl Bizon. "Raději jsem počkal, až přijdete vy."
"To je teď už stejně jedno. Všichni policisté tady jsou mrtví," sdělil mu novinu Kobra.
"Cože?" zvolali naráz Bizon a Grizly.
"Musíme odsud rychle pryč. Nekromanceři zabili policisty a teď budeme na řadě my, jestli nezmizíme," shrnul jim současnou situaci Tygr.
"Uhněte od mříží," řekl Bizon, a když od nich odstoupili, vyrazil mříže ze zdi. Stejně podle jeho příkladu to udělal i Grizly.
"Kde mám sekeru!" nervózně prohodil Grizly.
"Bude ve skladu doličných předmětů," řekla černovlasá čarodějka a všichni se na ni podívali: "No co. Kdysi jsem chodila s jedním policajtem odsud ze stanice," pak se na ni nejstarší sestra přísně podívala: "Jednou jsem s ním byla v tom skladu, no," odvrátila od sestřina pohledu hlavu a dodala: "Pojďte za mnou, dovedu vás tam."
Pod jejím vedením procházeli policejní stanicí, překračovali nad těly policistů a mířili rovnou do skladu doličných předmětů.
"Tady to je," oznámila černovláska, když došli ke dveřím s nápisem: "Sklad doličných předmětů".
Tygr vzal za kliku, ale bylo zamčeno: "Bizone, byl bys tak laskav," a uhnul od dveří, které pak byly vytrženy z pantů. "Děkuji," pak zmizel ve skladu a za minutu se vrátil s obouručním kladivem a sekerou. "Tady to máte, pánové," a předal zbraně jejich majitelům.
"To je nádhera mít ji zase u sebe," rozplýval se radostí Grizly a hladil sekeru láskyplně po jejím ostří.
"Tak a můžeme vypadnout odsud," řekl s radostí Kobra.
Když se vraceli skrz šatnu policistů, kudy na cestě do skladu prošli, pocítili druihové vlnu magické energie, která se nesla po celé budově.
"Cítili jste to?" promluvil neklidným hlasem Kobra.
"Moc se mi to nelíbí," dodal Škorpion.
"Taky mám ten názor," souhlasil s ním Tygr.
Najednou těla policistů obživla a začala se zvedat ze země.
"Konečně zas boj," zvolal radostí Grizly a sevřel oběma rukama rukojeť sekery.
Magická vlna z mrtvých policistů udělala zombí, které se vrhly na jediné živé lidi na policejní stanici. Druihové skočili mezi ně a rozsekali je na kusy, aby ukončili jejich posmrtné trápení. Ale další se k nim hrnuli od schodů a někteří z nich měli pistole, které proti nim použili, proto musely čarodějky použít kouzla na ochranu před kulkami.
Když si konečně sedm druihů a pět čarodějek prosekalo cestu skrz zombí, bývalých policistů, k východu z policejní stanice. Mysleli si, že mají vyhráno, ale potom, co otevřeli dveře, uviděli na ulici před stanicí stovky zombí, čekajících na povel od nekromancera mezi nimi.
"Příliš pozdě, druihové. Za pár hodin dosáhneme svého cíle a vy nám v tom nezabráníte," Grizly po prvních nekromancerových slovech napnul všechny svaly na těle a kdyby byl sám, už by se na nekromancera vrhl. "Přemýšleli jsme, co s vámi uděláme. Máme stovky nepotřebných služebníků, kteří touží po lidském mase, a tak jsme se rozhodli je za jejich pomoc odměnit." Ďábelsky se usmál: "Jsou vaši," řekl a stovky zombí se hrnuly na sedm druihů.
Nekromancer se chystal odejít, když Grizly použil magickou moc, aby jej k němu přenesla: "Zábava ti skončila, šmejde," řekl, když se objevil před nekromancerem, a pak jediným švihem sekery mu oddělil hlavu od těla. "Ale mně začala," pošeptal si jen tak pro sebe a vrhnul se na zástupy zombí.
Čarodějky mezitím, co sedm druihů bojovalo, začaly vyvolávat kouzlo, které po seslání z nich vyčerpalo všechnu sílu, ale zabralo. Obrovská záře, kterou vytvořily, se začala nést několik ulic daleko a všem zombí, které osvítila, proměnila vzkříšená těla na prach, který vítr roznesl po městě.
"Sakra, kdo to udělal," vztekal se Grizly.
"Určitě si dneska ještě zabojuješ," uklidňoval ho Kobra a přitom se jeho vztekem náramně bavil.
"Musíme spěchat, jestli je chceme zastavit," řekl Tygr.
Už se chystali vydat na cestu, když si Škorpion všiml, že čarodějky sedí na schodech úplně pobledlé: "Co je vám?"
Nejmladší z nich mu slabým hlasem odpověděla: "Musíme si jít odpočinout."
"Kouzlo z nás vyčerpalo všechnu naši sílu," vysvětlila černovláska.
"Musíme je zavést domů," řekl Škorpion přátelům.
"Na to není čas, jestli chcete zastavit nekromancery," řekla nejstarší z čarodějek, když sebrala poslední zbytky sil. "Musíte jít bez nás."
"Má pravdu. Nemáme jinou možnost," souhlasil s ní Tygr a Škorpion, i když s tím nechtěl souhlasit, jim musel dát za pravdu.
Mezitím, co spolu vedli rozhovor, se Orel vydal sehnat dopravní prostředek. Našel dodávku, které rozbil okénko, a pak ji za pomoci magické síly nastartoval.
"Rychle," zakřičel na ně, když zajel před policejní stanici, kde k němu do auta naskákali jeho přátelé.
"Hodně štěstí," stačila zašeptat nejstarší z čarodějek, když jim dodávka zmizela z dohledu, a pak vysílením omdlela.
Autor Sirnis, 15.03.2007
Přečteno 358x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí