Sága upíra část 3

Sága upíra část 3

Anotace: Opět další část ságy Caatia upíra

Probudil jsem se a jako první jsem se ujistil, že je pořád vedle mě.Byla.Usmál jsem se.Jednu rukou jsem objímal její tělo.Byla tak slabá.Tak křehká.Cítil jsem zodpovědnost za její život.Vsadilo ho jenom aby byla se mnou.Lehce jsem ji políbil na čelo a vstal jsem.Oblékl jsem se a vyšel na balkón.Slunko bylo schované za mraky.Nebyla pravda že nás slunko zabíjí ale pálilo nás víc než normálního člověka.Rozhlídl jsem se když v tom jsem ucítil ten známý pach.Pach lykanů.Skrčil jsem se a prohledával okolí.
Byly dva a stály u trafiky.Byl to něco jako…instinkt který mi umožnil spoznat lykany.Bylo mi to jasné….jsou tu kvůli mně.Jen jsem doufal že neviděly Katie.Slyšel jsem jak vstala.
,,Katie,obleč se,“řekl jsem hned když jsem vešel zpátky.Podívala se na mně nechápavě.
,,Proč?“
,,Jsou tady.“ucedil jsem.Vytřeštila oči.Začala se třást.Přiskočil jsem k ní a objal jí.
,,Neboj Katie.Nic se ti nestane.“utěšoval jsem ji.
,,Mně jde o tebe!“zakřičela.,,Mám o tebe strach“dodala se slzami.
Políbil jsem ji,a vykročil ke dveřím.
,,Nevycházej dokud ti nezavolám!“přikázal jsem a vyšel ze dveří.Na hlavu jsem si nasadil kapuci a vyšel ven.Viděl jsem jak zbystřili zrak a vydaly se za mnou.Oba.To znamenalo že Katie je v pořádku.S úlevou jsem si vydechl.Zabočil jsem rychle do uličky a hledal místo ke schování.Nade mnou byl žebřík.Vyskočil jsem a čekal.
Vešli chvilku po mně. Šli opatrně.Usmál jsem se.Moc jim to nepomůže.Když byl dál seskočil jsem dolů.
,,Hledáte mně?“zeptal jsem se provokativně.
Vyděšeně se otočili.
,,Jo hledáme upíre!“to slovo pronesl s velikou nenávistí.
,,A co si přejete?“ptal jsem se jako bych byl prodavač v obchodě.
,,Kde je Narkar?“zeptali se zpříma.To jsem nečekal.Lykani byly rychlí.
,,Nevím a je mi to jedno.“ucedil jsem skrze zuby.Doufal jsem v jedno,že upíři ukryli jeho tělo dobře.Začal jsem bý trochu nervózní.
,,Fakt?Jen aby.“zavrčeli.Jeden z nich se klepal.Připadalo mi že po mě chce skočit.
,,Já ti nevěřím“oznámil mi Ten rozklepaný.
,,To je mi líto.“zasmál jsem se mu do očí.
,,Hajzle“rozeřval se a vyrazil.Byl rychlej.Opravdu moc.Ale ne tak jako ja.Vyskočil jsem a dopadl jsem mu na záda.Tam jsem ho drápl a kousl mu do krku.Okamžitě lehl k zemi.Pro většinu lykanů je životu nebezpečné když je kousne upír.To byl jeden z nich.Ten druhý začal couvat.Na čele mu vyrazil pot.
,,Ještě se uvidíme.“oznámil a vyrazil pryč.
,,Jo.Budu se těšit“nahlas jsem se zasmál.Vydal jsem se pryč.Vytáhl jsem mobil a prozvonil Katie.Za pár minut mi přišla odpověd.
Ses sikovnej.Miluju te muj upire.Tva Katie
Autor Black Death, 20.03.2007
Přečteno 384x
Tipy 4
Poslední tipující: kourek, E.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tahle část se mi mooc líbí. Fakt super... 100% , ale jak už jsem ti psala bacha na chyby. Jinak je to fakt dobré, těším se na další pokračování..

21.03.2007 13:22:00 | confused.princess

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí