Sága upíra část 4

Sága upíra část 4

Anotace: Už nevím co k tomu část...další díl:-)

Posadil jsem se do auta a otřel si čelo.Vytáhl jsem mobil a zavolal okamžitě Garrinovi.Byl jeden z těch kteří měli schovat tělo Narkara.Zvedl to po prvním zazvonění.
,,Za 10 minut buď u Hill centra.“řekl jsem pouze a zavěsil.Vyrazil jsem v autě.Vzhledem k tomu,že Hill centre je v druhém městě zařadil jsem vyšší rychlost.Miloval jsem to.Rychlost byla naše osobnost.Řítil jsem se 180 km rychlostí a přemýšlel co vzejde z toho všeho.Narkar je zabitý a lykani začínají něco tušit.Zabočil jsem na Downing street a zastavil jsem.Garrin už tam čekal.
,,Jak to dopadlo“zeptal jsem se ho když jsem k němu přišel.
,,Tělo je zahrabané na našem hřbitově.“oznámil mi.Kývl jsem hlavou.
,,Dneska za mnou přišli dva lykani.Ptali se po Narkarovi.Jeden je mrtvý.Zabil jsem ho pro výstrahu.“Vyděšeně se na mně podíval.
,,Myslíš že něco vědí?“pomalu polkl.Viděl jsem jak se mu začíná klepat ruka.
,,Garrine….nemůžou to vědět!“upozornil jsem ho.
,,Fakt?A co když…“nedořekl to.Vím na co myslel.
,,Žádný upír by nezradil svůj klan!“ujistil jsem ho.Ale on spokojený nebyl.
,,Zatraceně a proč ne?Jestli bude válka tak…“rozeřval se ale já ho zarazil.Lidé se na nás vyděšeně dívali.Vzal sem ho za paži a dovlékl k jeho autu.
,,Garrnene,jeď domů!“přikázal jsem mu.Kývl a nastoupil.Obrátil jsem se a šel jsem směrem k telefonní budce.Zavolal jsem Laaciovi.
,,No?“ozval se rozespalým hlasem.
,,Laacu,tady Caatio.Poslouchej,chci po tobě,abys sledoval Garrnena.Neptej se proč!Nemám čas ti něco vysvětlovat.Prostě jdi!“přikázal jsem mu přísným hlasem
,,Ale..“nedořekl protože jsem ho přerušil.
,,Okamžitě tam jdi!“
,,Dobře.“poslechl skleslým hlasem a zavěsil.
Rozběhl jsem se k mrakodrapu a začal jsem se drápat nahoru.Z mého pohledu to bylo normální rychlostí ale lidé mě nestihli vidět vůbec.Byla to jedna ze schopností nás upírů.Vydrápal jsem se až na střechu.Bylo to moje oblíbené místo.Nohy jsem převěsil přes okraj střechy a pozoroval jsem město.Přemýšlel jsem nad tím co se stalo.Můj bývalý nejlepší přítel je mrtvý.Mou vinou.Blíží se válka.Nesmím dopustit aby se Katie něco stalo.Musím ji chránit.Nesmím dopustit aby za moje chyby trpěli moji nejbližší.
Podíval jsem se na své levé zápěstí.byla tam vidět slabá jizva ve tvaru kříže.Usmál jsem se.Krevní přísaha s Narkarem.A jak to dopadlo.Cítil jsem jak mi ztéká slza nad mým mrtvým přítelem.
Jsem upír.Nebudu plakat nad mým životem.Jestli Narkar ty lidi zabil nebudu cítit vinu,ale jestli ne…. .Jsem upír.Je to můj dar-moje prokletí.Navěky milovat a ztrácet….
Autor Black Death, 23.03.2007
Přečteno 326x
Tipy 4
Poslední tipující: kourek, E.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí