Všemu věřím

Všemu věřím

Anotace: A podepisuji dobrofolně. Nevěřiš? V okně bude mříž

Chápu to a všemu věřím
Že Pekarová potřebuje navýšit svoji chabou měsíční mzdu o inflaci z 240 tisíc na 280.
Chápu, že oběd v poslanecké restauraci stojí do sto koruny.
Chápu, že musíme podporovat válku na Ukrajině.
Taky chápu, že spravedlnost funguje jen pro vyvolené.
Chápu i inflaci, která mi vyráží dech a bere úspory.
Chápu výlety poslanců do exotických destinací.
Chápu rozkrádání Evropských dotací.
Věřím ve Fialův záchranný deštník proti chudobě.
Věřím v sílu České armády se zhruba 28.000 vojáky, která by ráda vyhlásila válku nejen Rusku ale možná i Číně.
Věřím informacím v médiích.
Věřím v nestrannost české televize a jejich redaktorů zejména Klímy, Slonkové, Moravce.
Věřím prezidentovi Petru Pavlovi, že když podepisuje snížení plánovaného zvýšení důchodu, je to pro dobro lidí, důchody pobírající.
Věřím, že demonstranti z Václaváku proti chudobě jsou na tom dobře a protestují z jiných důvodů.
Taky věřím, že extrémní mnohasetprocentní zisky ČEZu jsou potřebné a zasloužené.
Věřím, že kauzy Dozimetr, ROP severozápad, Bečva, Brno, Janoušek, Rittig, Babiš jsou objektivně vyšetřovány a závěry soudů, že se nic nestalo, jsou jediné možné a správné.
Jsem rád za každé navýšeni cen potravin.
Jsem rád, že konečně jsme potravinově nesoběstační.
Je dobře že pěstujeme řepku a kácíme ovocné sady.
Vitám i zvyšováni cen služeb, bydlení, topení, vody, plynu, elektřiny.
Jsem rád, že budu muset odstranit stará topeniště, krby a kotel.
Vitám povinné zateplení nemovitostí i nutnost vybavení střech o solární panely.
Těším se na nové nápady evropských úředníků, které připravili vůbec ne nesplnitelnou normu Euro 7.
Jsem rád, že konečně budou auta nedostupná pro většinu z nás.
Je dobře, že se budou měřit i emise u elektrických aut na brzdách a gumách.
Vitám obchod s emisními povolenkami.
Jsem velmi potěšen koncepčností a jasnou vizí v dotacích pro topení od přímotopů, kotlů na uhlí, plynu, biomasy, elektrokotlů, tepelných čerpadel, solárních systémů.
Věřím správcům lesa, že když tento zcela vykácí, je to jediná a nejlepší pomoc (aby cesta byla všude).
Je dobře, že vytěžené dřevo zmizí v cizině a lidi s ním netopí a nestaví.
Rovněž je správné, že bankovky a státní ceniny nejsou díky Rusnokově prodeji zlata v době jeho nejnižší ceny prodány a tím pádem kryty.
Věřím, že placená zdravotní péče povede ke snížení počtu nemocných.
Věřím že e zkrácení doby pobírání dávek podpory v nezaměstnanosti povede k zaměstnanosti.
Čemu naopak nevěřím vůbec je, že po zimě přijde jaro, po pondělku úterý, manželka z práce a děti ze školy.
Taky nevěřím rodičům, kteří mi lhaly snad ve všem.
Nevěřím lidem, kterým se tato doba nelíbí a zdá divná.
Těším se na konec v obchodováni s Čínou, od které mám od oblečení, bot, nářadí, materiálu elektroniky snad vše.
Je dobře, že se vrátí jednoduché na spotřebu neutrální sčoty, tedy kuličková počítadla na tyčkách.
Vitám i nápad na zvýšeni daně, už tak mnohokrát zdaněných nemovitostí.
Jsem rád, že Prahu řídí zdatný osmdesátník Svoboda v roli primátora.
Mám rád i bývalé komunisty Rychetského a Petra Pavla.
Je dobré, že i v roli ombudsmana může sedět člověk starší Svobody tedy Křeček.
Věřím Peltům, Černochové, Stropnickému.
Věřím všem kdo naší krásnou zem takto vedou.
Nevěřím slovům o potápějícím se Titaniku, kterým jsme přeci nikdy nebyly.
Je dobře, že jsme zlikvidovaly těžký, hutní i strojírenský průmysl.
Taky je správné rozhodnutí prodat vodní zdroje a nerostné suroviny.
Jsem rád že máme nejvíc skladovacích hal, hypermarketů, golfových resortů na počet obyvatel.
Vítám rušení poboček pošty a zavedení digitální schránky.
Souhlasím s návrhem na vrácení koně spřežky, tedy kolejových vozidel i na povrch Václavského náměstí.
Uvítám nápad zákazu vjezdu aut do měst a vyhrazené pruhy cyklistům, bych přidělil jen a pouze zásobování.
Jsem rád, že jsem k podobnému zjištění dospěl dobrovolně a vůbec ne pod nátlakem, což stvrzuji svým podpisem v budově ministerstva vnitra v Bartolomějské.
Že tomu tak skutečně je, stvrzují přísedící generál ve výslužbě pan Pravda a paní Svetrová.
Přiložených 987 stran drobně psaného písma velikosti 3 na stránkách A4 jsem si přečetl a se vším souhlasím.
Jen ty klíče ze 17 listopadu už mají jiného majitele.
Já tímto podpisem dozvonil.
Autor umělec2, 16.03.2023
Přečteno 186x
Tipy 4
Poslední tipující: šerý, Lighter, mkinka
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Plodíte fakt hrozný sračky.
Zemák vysmahnul, ale vy zvostáváte. Hell.

16.03.2023 23:59:06 | MonoGame

Děkuji za komentář. Zkuste napsat vy sám třeba něco o dnešní době a situaci nízkopříjmových důchodců. Rád si to přečtu a okomentuji. A možná najdu inspiraci jak vyjít s tím co mi jako invalidnímu důchodci dávají. A nebo dál pište básně, které dle mého názoru nestojí za pozornost - tedy tu mojí. Tím Vás nechci urážet, jen mám jiný vkus.

17.03.2023 00:13:30 | umělec2

Jsem rád, že ti mé básně nestojí za pozornost. Tak je to správně.
Po této stránce je ještě vše v pořádku.

Velká část lidí tvého naturelu je na Moravě.
Bylo by tedy fajn, kdyby se všichni vaši soukmenovci a soudruzi odstěhovali tam, naopak ty zlé elity z Brna apod. by přešli sem.
No a pak bychom se prostě oddělili.
Babiše, Zemana a Okamrndu byste si samo vzali s sebou.

Promiň, jsem- li trochu moc přímý, ale je to od toho desolátního pozdvižení na Václaváku.
Vám jde krkem vláda, mně už lezete krkem vy.
A nemysli si, že já jsem z vlády bůhvíjak nadšený, nebo že bych měl radost z bolševika Pavla.
Ale po opilci mít ještě Babiše, to už bych nedal.

17.03.2023 00:45:57 | MonoGame

Je pravda, že z Moravy do Prahy proudí celá řada všeho schopných lidí
Jedním z zřejmě tvých oblíbenců je Petr Fiala.
Opravdový tragéd z mého pohledu. Možná je pravda, že až všichni jemu podobní opustí Moravu bude se tam žít lépe.
Zeman vám však spolu s Klausem, i Babišem zůstanou v Praze.
Prahu mám rád a žil jsem v ní když se mi tam líbilo.
Od doby zahušťováni výstavby, výstavby cyklostezek na magistrále, prechodů
Nna dálnici persekuci městské policie, nemožnosti podnikat jsem Prahu opustil a bydlím v klidu na svém statku nedaleko řeky Sázavy.
Naštěstí tu máme rozumné starostky s které má si rozumím.
Dělám tu veřejné prospěšné práce, postavil jsem klubovnu pro hasiče, zbudoval a vedu knihovnu.
Svařuji kovové sochy. Dělám i ze dřeva.
Opravují dětem auta a lidem sekačky.
Měl jsem i motorest, truhlárnu, autodílnu, kovárnu.
Vyucený jsem jako elektrikář.
Postavil, rekonstruoval a přestavěl už několik domů.
Taky jsem požární specialista a revizní technik plynu.
O velkou část všeho mně připravila řidička co usnula která to do mne napálila.
Od té doby mně stát sedmiletým soudním sporem, výší invalidního důchodu.
Z těchto důvodů jsem začal možná blbě psát, ale i se odstěhoval pryč od problémů v Praze. A bydlel jsem zhruba 200 metrů od demonstrantů.
V Praze jsem znal většinu podniku, kabaretů, kin, divadel sálů, zahrad i paláců.
Dnes nikam z toho nemůžu neb je to drahé.
A tak místo 2000 za akvapark v Čestlicích jedu za 120 do Kolína.
Prahu tedy okolí Sněmovní, pak Újezd okolo Strakovky a ulici Na přikopech kde sídlí ČNB bych obehnal ostnáčem kvůli ochraně lidí.
Tragédie nejen současné vlády je vidět na každém kroku.
Nejmarkantnější to vynikne vždy po návštevách sousedních států.
Možná, že jsem divnej, ale s tím co umím bych žil na západ od našich hranic rozhodně lépe.
Jenže se cítím liným vlastencem z pravěku.
Prostě věci poměřuji podle rodičů, kteří měli ekonomické vzdělání, podle zkušeností a reality kterou vidím a vnímám.
A věřím, že kdybych svůj život řídil pravidlo politiků už dávno bych nebydlel na statku, ale na nádraží kam oni patří kromě Ruzyně, Valdic či Leopoldova.

17.03.2023 06:05:07 | umělec2

Fiala je pro mne zcela nezajímavý, nevýrazný typ.
Je vzdělaný, ale to byl Zeman taky.
Nechce se mi příliš rozepisovat, píšu na mobilu.
Největší problém mám s názory, že věci nějak zázračně vyřeší lidé jako Babiš, Klaus ml., nebo snad dokonce - uááá - Bašta či Pitomio.
Populisté non plus ultra.
Tebe, jako jednotlivce, jsem s to do značné míry pochopit, ale když je z vás dav, tak ohne prdel.
Ale face to face bychom se asi dokázali uspokojivě dorozumět a nakonec i ohledně toho vkusu bychom našli styčné plochy.
Asi nebudeš mít rád Plastic People, ale Mišíka a Pink Floyd určitě ano. A snad i Pražský výběr (pro mne by byl jednička na hrad Kocáb - zcela a bez výhrad, ale tam už se zas rozcházíme, předpokládám).

17.03.2023 11:06:26 | MonoGame

Všechny zmiňované včetně Plasticů jsem poslouchal a poslouchám dále. Mám jejich desky i nahrávky. Píšu všechno na mobilu. Proto sama chyba.

17.03.2023 13:47:39 | umělec2

Tomu se mi nechce věřit, že tomu všemu někdo může věřit. Ale možná se mýlím, protože zveřejněné volební statistiky jsou "pravdivé".







/slovo "zmanipulované" bylo nahrazeno automatickým protidezinformačním AI-botem/

16.03.2023 12:57:06 | Lighter

Tady nejde o to zda tomu všemu věříš, ale že brzo tomu všemu věřit budeš muset. A zase bude krůček blíž jednotné cestě k lepším zítřkům.

16.03.2023 13:40:20 | umělec2

Jasně, byla to jen ode mě legrace. :-) To v závorkách ale bude brzy bez humoru vážně realita.

16.03.2023 16:57:06 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí