Hrdinové

Hrdinové

"Takže v okresu Qu'has, za těmi bažinami, je prý drak," prohlásil Bogg a loknul si piva.
"Chrlí oheň?" zeptala se Iris, která se v této družině specializovala na hojivá kouzla, "že bych se naučila kouzla, která zvyšují odolnost proti živlům."
"Možná bude stačit normální kouzlo, které léčí poranění, ale nechci ti do toho mluvit," usmál se Nex, mistr útočné magie, "přemýšlím, jestli ten drak bude vůbec citlivý na moje ohnivé koule, když sám chrlí oheň. Asi by nebylo na škodu, kdybych se naučil i mrazivá a větrná útočná kouzla."
Bogg si říhnul a pravil: "No jo, vy mágové to máte všechno tak složitý, to já se prostě oháním mečem a je to, naprosto jednoduché."
"Stejně nevíme jaké to je, když jsme ještě nebyli v pravé akci a jenom cvičíme nasucho," odvětil Nex, "mám plnou hlavu dědečkových vyprávění o dobrodružstvích, takže se už nemůžu dočkat. Rád bych taky plánoval trochu dopředu, když už budeme v Qu'hasu, co tam máme dál?"
"Zlý kouzelník ve věži a zakleté město, aspoň podle svitku, který jsem našla v knihovně v hlavním městě," odpověděla Iris. "Máme se na co těšit..."

* * *

"Drak, děvenko?" zíral stařec na Iris, "možná tak před sto lety. Možná. Jeskyně tu stále stojí, jak vidíš, ale kde jsou ty časy, kdy si lidi hráli na hrdiny: žádný drak, žádný poklad, jen pár kostí a ohořelé kameny, vidíte sami. Ale je to dobře, ne? Mír, nikdo nás neohrožuje..."

* * *

"Ten kouzelník prý přišel na to, že dělá chybu, odešel z věže a stal se poustevníkem," lokl si Nex piva, "nebo tak aspoň tvrdí většina legend. Možná vůbec neexistoval. A zakleté město je mýtus už od začátku, nic takového v Qu'hasu nikdy nebylo."
"Jak říkal ten děda," odvětila Iris, "měli bychom být rádi, že se neděje nic zlého. Aspoň je pak svět v pořádku a ani není co napravovat, s čím bojovat."
"Ale to putování nás stmelilo, jen co je pravda," reagoval Bogg, "klidně spolu můžeme kamarádit dál. Hospodo, další pivo!"
Autor danielsoft, 04.04.2023
Přečteno 189x
Tipy 7
Poslední tipující: J.Rose, Marry31, Marten, mkinka, Rbb
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přijde mi, že to je super začátek RPG sezení, nebo úvodní quest na zaučení. :) Příjemná rychlovka.

18.06.2023 20:05:20 | Potulný Psavec

...jo, každá výprava RPG začíná a končí u piva v hospodě...;-)zkušenosti mluví jasně..

04.04.2023 13:05:08 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí