Shinobu-kapitola 3.-Souboj dvou spřízněných duší

Shinobu-kapitola 3.-Souboj dvou spřízněných duší

Anotace: Jak už název napovídá,v tomto díle se Shinobu utká se svou spřízněnou duší.

Šňůrka s medajlonem ve tvaru srdce se Shinobu omotávala kolem krku a škrtila ji jako obrovský,silný had.Shinobu sotva popadala dech,skoro nemohla dýchat.V tu dobu měl Frank úplně stejné problémy.

,,Nemůžu-dýchat!"řekli oba dva současně.Frank spadl z vozu v bezvědomí,zatímco Shinobu stále ještě zápasila s koženou šňůrkou.Náhle se Shinobu z posledních sil podařilo provázek přepálit.Stejně už ale bylo pozdě.Shinobu také jako Frank upadla do bezvědomí.

Žulové srdce zůstalo ležet na chladné zemi vedle Shinobu.Ale to,co škrtilo Shinobu i Franka nebyl ten medajlon,nebyl to had,tak co to tedy bylo?Neznámá síla vyšší než je Shinobu,než je Frank.

Uběhlo několik hodin,než se Shinobu a Frank probrali.Ani jeden z nich si však nepamatoval,co se stalo.

Náhle Frank uviděl někoho běžet jako o život.,,Stůj!"zakřičel na něj Frank.Byl to tulák,který Shinobu zavedl do jeskyně,ale to Frank nevěděl.Tulák se ale ne a ne zastavit.Stále běžel dál a nedbal na Frankovo naléhání.Frank měl ale podivné tušení,že tulák má se Shinobu něco společného a tak běžel rychle za ním.

Tulák naštěstí nebyl tak rychlý,jako Frank a tak ho chlapec za krátko dohonil.Popadl ho za potrhaný kabát a obrátil si ho tak,aby mu viděl do obličeje.,,Kdo jsi?!"zeptal se tuláka Frank.,,Na jméně přeci nezáleží..."zamumlal tulák tak,že mu nebylo skoro rozumět a přitom se vyhýbal chlapcovu pohledu.,,Znáš Shinobu?!"vychrlil na něho záhy po tom Frank.,,Kdo to je Shinobu?!",,To nemá cenu!"usoudil Frank a pustil tulákův kabát.Netrvalo dlouho a tulák byl už zase pryč.

Frank si sedl na trávu a přemýšlel co dál.Náhle uslyšel v hlavě dobře známý hlas:,,Pojď blíž!",,Shinobu?!Shinobu?!Jsi tu?!"volal Frank na všechny světové strany,ale nikde nebylo ani živáčka.Přesto se ale Shinobin hlas ozval zas:,,Najdeš mě,slibuju...Teplo tě povede.",,Teplo..."přemýšlel Frank.Najednou ho napadlo:"Slunce!To je přeci zdroj tepla!"Frank se podíval na oblohu-slunce právě zapadalo."Musím jít za sluncem!"pomyslel si Frank.

Mezitím si Shinobu zkoušela svou novou moc.,"Takhle porazím Sul Chána snadno!Stačí jeden plamínek a..."namířila prstem na vzrostlou borovici a ta se rázem ocitla v plamenech.Ďábelský smích se rozléhal celým lesem-ne,to nebyla Shinobu jak ji známe-to byla postava pohlcená plamenem nenávisti.

Frankovi opravdu vyšla ta orientace díky slunci,brzy se dostal do jeskyně,kde se Shinobu proměnila.Ta už ale byla prázdná.,,Shinobu!!"volal Frank,ale nikdo se mu neozýval.Náhle si všimnul čehosi ležícího na zemi.,,To je přeci její medajlon!A je přepálený!"

V tom začal Frank cítit silný zápach kouře."Jde to z lesa!"Frank nic nemeškal,dal si medajlon do kapsy a běžel do lesa.

V lese už hořelo několik stromů.Frank náhle v dáli uviděl jakousi postavu.Doufal,že to bude Shinobu a tak se za ní rozeběhl.Když se ale dostal blíž,nemohl uvěřit vlastním očím.To nebyla Shinobu tak,jak jí znal.Bylo na ní něco jiného,něco...

,,Co to tu děláš?!"zakřičela na něj Shinobu a hned mu na uvítanou poslala ohnivou kouli.

,,Shinobu?!Co ty tady děláš?!A co to s tebou je??",,Nevím,o čem to mluvíš!A neznám žádnou Shinobu!Kliď se mi z cesty,nebo skončíš jako ty stromy!"odpověděla rázným tónem Shinobu a už vrhala další plameny.,,Shinobu,nech toho,vždyť tu uhoříme!"křičel na ni Frank.,,Tak ty toho nenecháš?!"rozčílila se Shinobu a opět po něm hodila hořící kouli.Frank jen tak tak uskočil.,,Snad se mnou nebudeš bojovat,Shinobu!Co se to s tebou stalo?!",,Já jsem naprosto v pořádku ale ty už za chvíli nebudeš!"zakřičela na Franka Shinobu.,,Ukážu ti pořádný žár!!!!"tentokrát Shinobu vyvinula ještě více síly a mrštila po Frankovi ten největší oheň,na který se zmohla.

Frank opět uskočil jen o chlup,ale jen co se podíval kolem,všiml si,že je plameny zcela obklopily.,,Zastav ty plameny,nebo tu oba dva uhoříme!"křičel zoufale na Shinobu.,,Co?!Tak ty mi budeš poroučet?!Můžu ty plameny zastavit,kdy budu chtít!Třeba právě teď!"Shinobu se soustředila,rozpřáhla ruce a pravila:,,Ustupte plameny!Vaše paní vám to přikazuje!"plameny se ale ani nehnuly,naopak-stále se více a více rozrůstaly a Shinobu s Frankem neměli kam uniknout.

,,Co teď???"teď už byla i Shinobu v koncích.Klekla si na zem a začla se smiřovat s tím,že nevládne plamenům až tak,jak si myslela.

Frank se Shinobu už sice neměli naději na únik,ale přesto si Frank usmyslel,že Shinobu bude zase jako dřív.Popadl medajlon,který měl v kapse a klekl si na zem k Shinobu.

,,Shinobu,poslouchej-jestli tu uhoříme,tak chci,abysme byli zas spolu.Chci,abys zase byla jako dřív!"řekl Frank a vtiskl do ruky Shinobu medajlon.,,Chci,aby ses zbavila vší té nenávisti a nalezla v sobě zase sama sebe!Udělej to pro mě,Shinobu!Vím,že mě slyšíš!Nenechej,aby plamen nenávisti ovládl tvé dobré srdce!"

A kdesi v hloubi duše ho ta pravá Shinobu uslyšela.

Oči se jí proměnily z červených pět na fialové,její šaty se také vrátily do normálu.Ale co je to hlavní-Shinobu byla zpět!Dokázala se zbavit vší nenávisti a přijmout to dobré z medajlonku ve tvaru srdce.

Teď už konečně byli spolu.
Autor Anymka, 01.04.2007
Přečteno 248x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí