Shinobu-kapitola 9.-Chlad v srdci

Shinobu-kapitola 9.-Chlad v srdci

Anotace: .,,Dobrou noc,miláčku."řekla Keiko a snažila se ze sebe vyloudit co nejsladší hlas.Stejně to ale znělo jako praskající led.A už to tu bylo znovu-ten příšerný pocit rozpínající se Frankovi po celém těle.Ta zima,ta hrozná zima se nedala vydržet...

Nad vesnicí se již stmívalo.Frank šel spát s pocitem,že na něco zapomněl.V hlavě mu výřily samé myšlenky.Byly jako roj nepoddajných a nezkrotných včel.Najednou ucítil na své tváři polibek.,,Dobrou noc,miláčku."řekla Keiko a snažila se ze sebe vyloudit co nejsladší hlas.Stejně to ale znělo jako praskající led.A už to tu bylo znovu-ten příšerný pocit rozpínající se Frankovi po celém těle.Ta zima,ta hrozná zima se nedala vydržet.,,Sladké sny!"ozvalo se Frankovi v uchu.Omámený tím slastným a zároveň příšerným pocitem Frank konečně usnul.

,,Neboj se,můj Franku.Brzy na ni zapomeneš."usmála se Keiko,která si ještě při světle svíčky pročesávala své krátké,rovné vlasy.

,,Opravdu nechceš jít se mnou?"zeptala se ještě Shinobu Yumi.,,Ne,díky.Už jsem ti způsobila až moc potíží...raději bys měla svoji cestu dokončit sama."usmála se Yumi.Dalo jí to ale hodně práce,ve skutečnosti se jí totiž chtělo brečet.Naposledy pohladila Screakyho a pak ještě prohlásila:,,Díky Shinobu.Jsem si jistá,že mě teď už Sul Chán hledat nebude.A ty dokončíš svou cestu!",,Rozkaz!"zasmála se Shinobu,ale stejně jako Yumi jen mistrně schovávala za úsměvem svou bolest.Potom už jí nezbývalo nic jiného,než se dívat,jak Yumi odchází.Uvidí ji ještě někdy?

,,Ne,opravdu mě nebude hledat!Bude hledat tebe,Shinobu!"ušklíbla se Yumi,když už byla Shinobu daleko za ní.Najednou se v křoví u ní něco pohlo.,,Jsi to ty,Screaky?"zeptala se vyděšeně Yumi.Odpověď přišla ihned.Zpoza křoví vyskočil muž,dobře oděný a se zbraní tak ostrou,že by prořízla snad cokoliv.,,Tady je zrádkyně!"s úšklebkem pohleděl na Yumi.,,Prosím?Já myslela,že když vám prozradím zrádce,tak mě necháte být!"ohnala se Yumi.,,To je jedno,co sis myslela!Půjdeš se mnou k císaři!"zavelel bojovník.

,,NE!UŽ NE!NIKDY!NIKDY!"křičela Yumi a snažila se utéct,ale bojovník byl mnohem rychlejší a za chvíli ji už držel za ruce.,,Neodporuj vůli císaře!"řekl a jeho mrazivý pohled se zavrtal Yumi hluboko pod kůži.

Mezitím Shinobu,aniž by cokoliv tušila,pokračovala dál svou cestou.Náhle se však zastavila.,,Slyšíš to taky,Screaky?"pohlédla na svého malého nohsleda,který kdesi v křoví ohlodával sladké angrešty.,,Zvuk tekoucí vody!To bude určitě Křišťálová řeka!!!"zaradovala se Shinobu a nehledě na svého malého společníka utíkala směrem,odkud se zurčení ozývalo.

,,To je ono!Stačí přejít tuhle řeku a za ní je vesnice Tyrkysového draka!"Shinobu byla tak ráda,že se už konečně vydala na správnou cestu,že ani neucítila žádné nebezpečí.

,,To je něco!"Shinobu si řekla,že když už je u řeky,tak se vykoupe.Jenom lehce si smočila nohy v nádherně čisté,ledové vodě,ale brzy se osmělila a nacákala si vodu i na zbytek těla.Brzy už byla celá mokrá,ale nevadilo jí to.Dokonce jí ani nevadilo,že nikde nevidí Screakyho.

,,Píííííííísk!!!!!",,To byl Screaky!!!"Shinobu si konečně na svého mazlíčka vzpomněla.,,Vyšlo to z támhleté jeskyně!"Protože to znělo spíše jako bolestné vřískání zvířete v nesnázích,Shinobu nabrala rychlost,aby se do jeskyně dostala co nejrychleji.

,,Kdo jste?"Shinobu s těmi slovy zůstala stát jako přimražená.Konečně si to uvědomila.Hleděla na tu poslední osobu,kterou by zde čekala.,,Ahoj,Shinobu."
Autor Anymka, 03.04.2007
Přečteno 380x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí