Shinobu--kapitola 10.-Zrádkyně

Shinobu--kapitola 10.-Zrádkyně

Anotace: "Shinobu,prosím,nedělej to."Ozval se Yumin zoufalý hlas v Shinobině hlavě."Co to je??Copak já ji mohu slyšet??Mohu slyšet,co si myslí?"Uvažovala v duchu Shinobu."A ona také?Slyší moje myšlenky také ona?Zkusím to-Yumi,slyšíš mě??"

,,Překvapená?"zeptala se dívka s dlouhým blond ohonem Shinobu po chvilce mlčení.,,Akaru!!!Akaru!!Jsi to ty!!!"zakřičela Shinobu a vrhla se jí do náruče.,,Ach,Shinobu!Dlouho jsem tě neviděla!Od té doby,co jsi šla studovat na střední..!",,Jé!Vzpomínáš na naše tajné heslo?!",,Jistě!!Myslíš AkaShi?Na to jsem nemohla zapomenout!!!Hele-počkej,tady je tuhletu potvůrku jsem našla,jak se tu poflakuje-podívej,má zraněnou packu!Akaru vyndala ze svojí kapsy malou chlupatou pištící kuličku.,,Screaky!!!"vykřikla Shinobu a ihned si zvířátko vzala do dlaní.

,,Ale co tu vlastně děláš,Akaru?",,No víš,mám ve vesnici Tyrkysového draka tetu a rozhodla jsem se jí navštívit!"usmála se Akaru pohladila Screakyho po hřbetě.,,Bude potřebovat ošetřit.A moje teta je veterinářka.",,Vážně??To je skvělé!!"Vykřikla Shinobu samou radostí,že bude o Screakyho dobře postaráno.

,,Můžeme jít do vesnice Tyrkysového draka společně!"Radostně zakřičela Shinobu,ale úsměv jí ztuhl,když viděla,že je její kamarádka nesvá.,,Co se děje,Akaru?"Zeptala se jí.,,Vím,je to podivné,ale mám pocit,jakoby nás někdo sledoval."Řekla s nejistým výrazem ve tváři Akaru.Shinobu se rozhlédla kolem sebe-byly tu jen ony a ta malá,chlupatá kulička jménem Screaky.,,Kdo by nás sledoval?Asi se ti to jen zdá,Akaru!"Usmála se Shinobu.,,Ale co když ne?"Odporovala Akaru.,,Pamatuješ,jak jsem předpověděla,že vaše venice shoří?"Shinobu se nyní vracely bolestné vzpomínky.Na dědečka,na ty lidi z vesnice,na Franka.,,To už bylo dávno.Ale skutečně se to nedávno stalo."Řekla Shinobu.,,Vážně??Vidíš,moje předpovědi se....Co ti je Shinobu?",,Nic."Řekla Shinobu.Ale nebyla to pravda.

Akaru a Shinobu se rozhodly,že tentokrát přespí venku(Shinobu se stále bojí netopýrů,kteří v jeskyních bývají)a zítra se vydají na cestu.

Shinobu už skoro usínala,myslela,že na všechno zapomene,ale nebyla to pravda.,,Teď sleduju tebe,Shinobu!"Ozvalo se jí v uchu.Akaru měla pravdu-ten,kdo je sledoval byl Sul Chán.,,Neunikneš mi!Za asi tak pět minut moji vojáci dorazí do vesnice Tyrkysového draka a...no a obávám se,že ta tvoje krysa nebude mít kde by jí ošetřili rány."Následoval ďábelský smích.Shinobu nemeškala,popadla do ruky spícího Screakyho a zatřásla s Akaru.,,Akaru,Akaru,vstávej!Honem!!!"Akaru sebou trhla se slovy:,,Co se děje?Hoří,nebo co?Nech mě laskavě spát!"Shinobu to už nevydržela a vlepila svojí nejlepší kamarádce takovou facku,za jakou by se nestyděl lecjaký zápasník.

,,Auuuuuu!Shinobu,co to děláš??!!"Naštvala se Akaru.Shinobu si však nepotrpěla na dlouhé vysvětlování.,,Koukej vstávat,nebo se něco zlého stane!!Slyšela jsem ho,Akaru,slyšela jsem Sul Chána!!!Chce zničit vesnici Tyrkysového draka!Musíme sebou pohnout!"Dívky najednou zjistily,že to nebude až tak snadné.Hnalo se k nim totiž několik ozbrojených mužů.,,Kde se tu vzali??!!"Rozčilovala se Akaru a pomalu ztrácela trpělivost.,,Páni!!Co budem dělat,co budem dělat??"Panikařila,ale Shinobu ji přerušila:,,Máme štěstí,že jich na nás Sul Chán poslal jen pár.Myslel si,že nás snadno přemůže,ale tohle musím zvládnout!!"Shinobu vrazila Screakyho do Akařiny ruky se slovy:,,Rychle běž zachránit lidi z vesnice Tyrkysového draka!!Já se postarám,aby vás nepronásledovali!",,Ale...jak?"Nechápala Akaru.V tom si Shinobu sundala z krku její medajlon se srdíčkem.,,S tímhle."Usmála se.Okolo srdíčka se vytvořila bílá záře a brzy už tu místo něho byl meč.,,Rychle!Běž!"Shinobu strčila do Akaru a sama se rozběhla proti útočníkům.,,Za dědečka!!!"Křičela z plných plic.

Bojovníci ani nebyli v brnění a neměli koně. "Porazit je bude snadné!"Dodávala si odvahy Shinobu.Jeden z útočníků se k ní přiblížil a řekl:,,Vzdej se,než bude pozdě.",,Nikdy!"Zakřičela Shinobu a pokusila se ho seknout svým mečem-neúspěšně.,,Máme tvou kamarádku."Zazubil se bojovník a ukázal do zadu.Stála tam Yumi.Měla svázané ruce a po jejích bocích stáli dva bojovníci.,,Yumi!"Zakřičela Shinobu na dívku.Ta ale měla stále hlavu sklopenou a nic neříkala.,,Vy zbabělci!!!Ani nevíte,co je to rovnocenný boj!"Křičela na ně zoufale Shinobu."Shinobu,prosím,nedělej to."Ozval se Yumin zoufalý hlas v Shinobině hlavě."Co to je??Copak já ji mohu slyšet??Mohu slyšet,co si myslí?"Uvažovala v duchu Shinobu."A ona také?Slyší moje myšlenky také ona?Zkusím to-Yumi,slyšíš mě??"Shinobu se snažila co nejvíce soustředit,ale nepřicházela žádná odpověď.

"Je mi tak líto,že jsem ji zradila.Už to ale nemůžu dát do pořádku.Myslela jsem,že když Sul Chán bude sledovat Shinobu,já už v nebezpečí nebudu-on to říkal!!!"Shinobu bylo jasné,že Yumi neví,že jí dokáže číst myšlenky.Ale nedokázala si připustit,že by ji Yumi zradila."Proč,Yumi?Byly jsme přece kamarádky...Kdybych tě nepotkala,tohle by se nestalo!!!Co jsi to jen zavinila,Yumi?"Hnalo se Shinobu hlavou,ale pak se v ní něco vzepřelo.,,Tak?"Usmál se bojovník myslíce si,že Shinobu snadno dostane.,,Tak co?Myslíš,že bych se vám vzdala kvůli zrádkyni??"Triumfálně se usmála Shinobu.Tohle už Yumi odpustit nedokázala.Po těch slovech Yumi konečně zvedla hlavu.,,Co?"Úsměv z bojovníkovy tváře rázem zmizel.,,Slyšel´s dobře.Pro nějakou zrádkyni,která tohle všechno způsobila ze své vlatní sobeckosti si neodpustím tu nakládačku,kterou mám pro vás připravenou!!!"

Mezitím Akaru pospíchala do vesnice Tyrkysového draka.Utíkala,jak nejrychleji mohla a přitom děkovala Shinobu,že nemá za mazlíčka třeba medvěda-ten by se totiž těžko nesl.Screaky si celou dobu pohodlně hověl v jejích dlaních a ani nepísknul.Akaru doufala,že ještě není pozdě.Marně.Když asi po deseti minutách běhu jako o život dorazila do vesnice,kde bydlela její teta,naskytl se jí nepěkný pohled-něco,co nikdy nechtěla vidět.
Autor Anymka, 06.04.2007
Přečteno 355x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí