Orel- jeho svět

Orel- jeho svět

Anotace: z důvodu vysvětlení všech věcí, v Orlovi, jako vznik světa a dalších, jsem se rozhodl sepsat tento úvod, co měl být vlastně na jeho počátku, ale jaksi jsem tehdy se jím nezabýval, proto by toto dílko (úvod) mělo vysvětlovat veškeré podrobnosti o vzni

ku Orlova světa, takže pokud vy, co jste četli zatím všechny mé povídky s Orlem přečetli pozntaky o světu jež jsem stvořil, byl bych rád, pokud byste mi řekli v komentáři o nějakých důležitých poznatcích, jež jsem zapoměl do tohoto textu (úvod) doplnit, abych to mohl napravit
předem všem děkuji

Odpradávna proti sobě existovali dvě síly. Jing a jang, dobro a zlo, světlo a temnota, ale také technologický a magický svět. V jednom vládla magie a ve druhém technologie, oba tyto světy se pak dělily na nekonečné množství dimenzí, některé skoro stejné, jen s nepatrnými rozdíly, jiné byly zcela zvláštní a jedinečné.
Technologický a magický svět se však spolu neustále dotýkali a někde jeden zasahoval do druhého. Těmto světům se říkalo mezisvěty a vládla v nich jak magie, tak i technologie, ale ve vzájemné rovnováze.
Někteří mocnější se však dokázali přemísťovat z jednoho světa do druhého a našli se i tací, kteří svou moc využívali k tomu, aby si obyvatele z jiných světů udělali otroky. Ať šlo o démony nebo technologicky vyspělé rasy, vždy byl výsledek takový, že utlačovali ty, jež se proti nim nedokázali ubránit.
Tak to chodilo miliony let, dokud se dvě mocné bytosti, které se jmenovali Drugha a Gahen, nerozhodli proti tomuto chaosu zakročit. Vyměnili svá těla z čisté energie za lidská, ale předtím použili svou obrovskou moc k vytvoření údolí, které nazvali Tal-khen, a jež leželo mimo působení magického nebo technologického světa. Společně v něm začali učit vyvolené muže a ženy, zvláštní jedince s neobyčejným nadáním, jež se po speciálním výcviku stali druihy. Ti během výcviku získali nejen nesmrtelnost, ale také se učili, jak používat magii nebo výdobytky moderního světa, aby se pak dokázali postavit proti jakémukoliv nepříteli, ať už kouzelníkům, démonům, robotům, vojákům s automatickými zbraněmi nebo jiným, kteří by chtěli překračovat hranici mezi technickým a magickým světem a dělat si, co by se jim zachtělo.
Dlouho druihové udržovali klid mezi světy, dokud se jednoho dne Drugha s Gahenem nerozešli, aby pak stanuli proti sobě, ale již né jako přátelé, ale jako soupeři.
Po jejich rozdělení však následovalo mnoho událostí, mezi které patřilo i přijetí nového člena k druihům, který byl vyjímečnějším, než všichni před ním. Člena, jehož budoucnost byla napsána dlouho před jeho zrozením, ale byla napsána tak záhadným způsobem, že si svou budoucnost musel z velké části stvořit on sám...
Autor Sirnis, 11.04.2007
Přečteno 274x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí