Sen

Sen

Anotace: takhle by to klidně mohlo vypadat!

Jít podél vodopádu.
Poslouchat jak tiše bublá voda.Jak krásně volná je kapka vody,která dopadá na dně jezera.
Stát tam a jen pozorovat letící ptáky,kteří znají jen volnost.
Stát a naslouchat šeptání vody,která říká,dělej věci po svém.
Vybavovat si krásně,nejkrásnější zážitky ve svém životě a pomalu se k nim znovu a znovu vracet.
Ve svých snech,se znovu obejmout s lidmi,které milujeme a nejsou nám zrovna nablízku.
Ve svém srdci opět milovat lidi,které právě nevidíme.
Před svýma očima pozorovat pořád dokola scény,které se udály v mém životě,jen ty nejhezčí.
To je můj sen…..
Autor PoeziGirl, 16.04.2007
Přečteno 263x
Tipy 1
Poslední tipující: david66
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krásný sen, tak si ho uchovej, protože pokud ho ztratíš, ztratíš u kus sebe a to není mco příjemné.

17.07.2007 11:12:00 | Santinan Black

Snění je peřinka z prachového peří, na kterou si pokládáme duši bolavou přítomností...jen ji tam nesmíme nechat moc dlouho odpočívat, protože by nám život mohl uniknout jako voda z dlaní.
Máš nesporný talent, který bude nabývat na síle s přibývajícími životními zkušenostmi. :D

29.04.2007 19:44:00 | Mara*

No holka... je to zvláštní... ty víš jak to myslim... když si čtu něco od tebe strašně mi to připomíná něco z mého nitra... nevím co ale v tu chvíli je mi vždycky nějak ouzko... ale zároveň vím, že to bude dobrý a že tvoje básničky a povídky jsou skvělý...

26.04.2007 13:46:00 | Mishule

Přeji Ti, by ses na svět dívala stále stejně!!!

21.04.2007 16:29:00 | Bíša

Snít je hezké..ale měla bys taky někdy otevřít oči :)
Tohle nevím.. je to..básnička či mini povídečka? Obě možnosti by to mohli být. Je to zajímavé-80% :)

17.04.2007 17:49:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí