příběh

příběh

Anotace: todhle jsem zplácal když jsem se velmi nudil. je to takovy menší úvod k příběhu. tak si to pls přečtěte případně ohodnotěte

„Pane proč procházíme kobkou, proč nejdeme hlavní branou‘‘řekl generál? „Měl jsem vidění‘‘řekl Lorein (král Therewienu). „Zabijáci zabili mého syna, mého jediného syna, dědice trůnu a teď sem na řadě já‘‘zoufale vyřekl Lorein. „Proto jsem vzal svého generála protože se musím dostat ven‘‘řekl Lorein. „Ale pane, proč nejdeme hlavní bránou‘‘ řekl generál. „U třicátéosmé cely je tajná chodba, tou se nečekaně dostanem ven protože u hlavní brány by nás mohli čekat zabijáci‘‘ povzdychl Lorein. „Dobrá pane jsme u třicátéosmé cely‘‘ řekl generál. Ale co zde dělá tento vězeň. „Nepatří do vašeho vidění pane‘‘ zeptal se generál. „Ne nepatří ale mohl by nám pomoct‘‘řekl Lorein. „Ukaž mi tvář cizinče‘‘zvolal generál na vězně. „Nejspíš nerozumí řekl generál“. „Musíme jít“řekl Lorein.
Generál posunul nejtmavější cihlu na zdi a otevřela se tajemná chodba. Šli dlouhou chodbou několik hodin a nakonec se objevili u velkých dveří, když v tom najednou po nich vyběhla osoba v červeném hábitu s očima jako ďábel. Vězeň se schoval za sloup a generál tasil svůj meč. Nestvůra vytáhla podivný palcát a uštědřila generálovi ránu. Generál padl na zem a nestvůra se blížila ke královi Therewienu. Král vytáhl nádherný kovaný meč s ornamenty jak na čepeli tak na rukojeti. Nestvůra se proti němu rozběhla a začal napínavý souboj. Poté co král nestvůru srazil na zem nestvůra vytáhla dýku a zákeřně probodla krále. Král se držel na nohách ale nestvůra mu dala ránu svou ohromnou pěstí meč odletěl ke sloupu. Po té co nestvůra zabila svým velkým palcátem krále šla ke sloupu pro meč. Když se skláněla pro čepel uviděla vězně vytáhla palcát ale vězeň vrazil králův meč do břicha nestvůry a potom ji sťal hlavu. Vězeň odešel velkými dveřmi a od té doby se o něm nic neslyšelo.
Autor massmurder, 27.04.2007
Přečteno 287x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí