Eda Strychnin a Jamie Puke

Eda Strychnin a Jamie Puke

Anotace: víry kravích hlav, nekonečno, obsese ATd

Byli dva. Eddie Strychnin a Jamie Puke. Jednoho dne dostali zprávu od pangalaktického megasyndikátu o tom,že mají zničit hypersolární středisko na výrobu neoplutonových bomb.Nastartovali tedy svůj pochromovaný koráb a vzlétli vstříc paralelním fekáliím ve víru kravích hlav.Avšak koráb se jim po cestě porouchal,byli tedy nuceni letět Vesmírnou Hromadnou Dopravou.Lidí a Rubajů(Pangalaktická mezinárodní rasa) bylo ve VHD neuvěřitelně mnoho.Po cestě mezi galaxiemi sledovali okolní vesmírné spoluobčany. Nějaký Rubaj jedl kraví upečené cecíky a drobil přitom pod sebou sedící paní na hlavu. Po celém megakorábu to neuvěřitelně páchlo mimozemskými výkaly. Eddie si během cesty četl ve své transpolární knize pojednávající o abstraktním životě ve vesmíru. V knize stálo: "Nuže, je třeba učinit nekonečnu racionální přítrž." Vyřkla psí hlava a praštila do toho, až to sebou seklo. Rozpadlo se, a pozvolna unikalo jako nekonečné puzzle. Radioaktivní záře stoupala z té podivné věci až tam, kde kdysi bývaly oblaka a celá se chvěla. Žena nekonečna-osud-se také chvěla, ale to už je zas jiný příběh. Eddie knihu zahodil a začal blít skrz pararealitu. Blil dlouho a neúprosně, až se problil ze všech monitorů a všech poznámkových blogů a všech ploch s divnými tapetami a těmi malými ikonkami se zvláštními názvy. Nakonec poblil i mě, i vás a všechny pokojíčky, kanceláře a byty, tak sem musel kliknout na křížek a ukončit jeho a džejmího existenci.

Endešlůs
Autor Jack SKunker, 01.05.2007
Přečteno 337x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí