Tři ženy

Tři ženy

Anotace: Tři ženy u zrcadla.

U zrcadla stojí tři ženy.
První z nich si stoupne bokem a zamračeně sleduje svůj vlastní odraz. "Mám příliš velký zadek" prohlásí.
Stejně jako ona, i ostatní dvě se postaví stranou a hodností samy sebe.
"Můj zadek je asymetrický" prohlásí druhá a třetí nespokojeně zamruší "a můj zase odporně kostnatý"
 
Pak se všechny tři postaví zase čelem a začnou si prohlížet svá prsa.
"Jsou obrovská a překáží mi" řekne první.
Druhá si zahambeně odfrkne. "Já mám jedno větší, než to druhé"
Třetí sklopí oči. "Jsem skoro úplně plochá" povzdychne si.
 
Jako poslední přijdou na řadu stehna.
První z nich si začne nespokojeně tahat jejich kůži. "Jsou až moc široká a třesou se"
"Moje se netřesou, ale jsou příliš mužská" zavrtí druhá hlavou a závistivě se podívá na poslední z nich.
Třetí si nespokojeně prohlíží mezeru mezi stehny. "Já jsem jako deštník."
 
Všechny se obléknou a sednou si do kruhu. První se podívá na druhou se slovy "chtěla bych mít tvou postavu, je nádherná. Máš křivky, ale nejsi obrovksá, jako jsem já" povzdychne si smutně. Druhá nesouhlasně zavrtí hlavou. "Jsi blázen, nechtěla bys žít v mém těle" řekne. "Pro tvoje nohy bych zabíjela" podívá se na poslední z nich, která si zhnuseně odfkrne, jako náznak odporu. "Jsem jako sloup. Přála bych si vypadat jako žena, jako ty" prohlásí a podívá se opět na první, čímž uzavírá začarovaný kruh.
Autor RonnieEl, 05.08.2013
Přečteno 617x
Tipy 2
Poslední tipující: Robin Marnolli, Jan Voralberg
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nikdo není dokonalý, ale většinou se s tím dá žít...

05.08.2013 18:22:15 | Robin Marnolli

Tak to holt chodí..

05.08.2013 16:15:28 | Jan Voralberg

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí