o čem se mi nezdálo..

o čem se mi nezdálo..

Anotace: ...

Sbírka: na kridlech orla

 

Byla tma jako v pytli a přesto nikdo nerozsvítil, je sice faktem, že nikde nebyla lampa, ale nikoho nenapadlo použít svíčky, či jiný zdroj světla, jakoby se děsili pohledu do svých tváří. Seděli tam dohromady tři, na terase a bavili se převážně o hloupostech, na témata, která ani u jednoho z nich nemohla vyvolat konflikt.

 

Pak oba osiřeli. Srdce ji bušilo a díky adrenalinu se ta chvíle jevila jako sen, cinkot zahradních zvonků vnímala hlasitěji, typická vůně jeho domu byla intenzivnější. Nechtěla promluvit první, ale věděla, že musí.

 

Nenapadlo ji nic jiného než mluvit o počasí. 

/dneska je hezky, myslela jsem, že bude bouřka./

 

V odpověď zabručel, nijak ji to neusnadňoval.

 

Jako by to slovo řekl někdo jiný.

/miluju tě./ 

 

V takových chvílích vás řídí osud a vám bude buď ublíženo nebo budete šťastni, prostě proto, že to tak má být.

 

Uvědomila si, co udělala, postavila se a utíkala ke dvěřím vedoucím ven ze zahrady na ulici. 

Byli zamčené, lomcovala zámkem a začínalo jí být do pláče. Slyšela za sebou kroky.

 

/počkej/

 

Malinký záblesk naděje, když se dotkl její ruky, ztuhla. Odstrčil ji, odemknul a otevřel dveře. 

A spolu s malým cvaknutím klíče mohl by slyšet, jak se jí zlomilo srdce, kdyby chtěl..

Autor Loveless, 27.05.2014
Přečteno 662x
Tipy 9
Poslední tipující: Xanett, Johny Owlet, Robin Marnolli, Jort, Aiury, želvička001
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé, taková myšlenková próza, komunikační jen v mysli:-)

28.05.2014 18:30:24 | Robin Marnolli

to mě těší, že se ti taky u mě něco líbí, díky:) jinak atmosférická loveless, to už tu jednou bylo..a docela se mi to líbí:)

28.05.2014 20:18:13 | Loveless

no, proč ne...:-)

28.05.2014 22:42:55 | Robin Marnolli

...mám rád takovou atmosféru...ST

28.05.2014 12:23:17 | Jort

njn atmosférická loveless:))

28.05.2014 20:43:18 | Loveless

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí