Planetarni Pritomnost Vlak raketovych silokrivek

Planetarni Pritomnost Vlak raketovych silokrivek

Anotace: V pritmi jednoho pokoje velkeho poledne.

Obloha mela barvu oranzoveho fosforu v tancicich propletencich sakralni jasminove modri. Dva dlouholeti kamaradi se vydali na cestu za predstavenim svetozname umelkyne Delfinum. Jeden blize u okna, pohodlne uveleben v bublinkovem kresle, sledujice pohledem zasnenym ubihajici krajiny, nadzemni vznasejici mesta a neviditelne ostrovy rozestavenych jerabu oscilujicich budoucnosti. Na stopkach oci napojene stopove mnozstvi sonogramu sneni a stimulovane relaxace, pozoruje vlny auditivnich propadu hologramu pred nim, ze ktereho jeho kamarad cerpa interaktivni haptikou nove indukce pro listy svetove znameho komiksu.

Listuje paletou vznasejicich se sablon a intuitivne tvaruje v rekurzivnim vzorci pernamentni katalog vsech charakyeristickych promnen jeho napaditosti v nuantivnim projevu nekolika rozlicnych eskalaci amplitud svetla a zvetsovacich mechanismu nove auralni dimenze. V tom jedem zamrka a samotnou cvicenou levitaci myslenky necha spustit projektovanou roletu jak vjizdeji do industrialniho tunelu vyssich pertubaci.

Na hlavnim nadrazi se vznasi cela kvadrona fotonovych vznasedel sedme tridy, raketove vlaky sest, imerzivni leviatan, teleporticke klice na ustrednim casoprostorovem nadrazi, propagatori zdraveho zivotniho stylu a cvicne opice ve vlajicim vlaku nasich uspechanych civilizovanych hlav. Delfiho senzoricke relaxanty a reluktanty jizdy se odpoji, pritel drive ctouci v holografickem vlakovem katalogu se nechava slyset, ze na zadny s pripravovanych predstaveni se zatim netesil tak jako nyni na intenzivni event v kruhovem Arcadiu Atmos Momentum.

Atmos ma sestnact rozdilne vysokych prostorovych vezi v graciezne usporadanem razeni, kopulovite strestni impertum oblehaji hyperkubisticke objekty mapujici proudeni oceanu a oblohy, okolo sfericke krusty se vznasive rotujicimi trajektoriemi mirici otisk slinecni soustavy, nad uplnou vystavni plochou je fraktalni lunapark a schodiste ukoncene v pulce atmosfericke hladinu.

Pratele neprestavaji zasnout nad timto architektonickym skvostem noveho pocatku. ztelesnit sny tisice generaci a presunout je z vesmiru do noveho urychlovace tvurcich reseni, vystoupat po inzenyrove manzete az k srdcim slunci, to vsechno uz probehlo a nemohlo se rovnat tomu co se melo odehral.

Slavna umelkyne Delfium se mela zhmotnit v tanecnim sympoziu se svymi telekinetickymi mistry a ptedvest na monstrozne ohromujici partiture svetla symfonialni variaci na sedmnou tuniku vsech barev z roku 3002. Premiorove predstaveni dostalo punc myticnosti, listky byly vyprodany behem nekolika minut, lide z blizkych kolonii priletali a parkovaly sve koraby v blizkych soutezkach, na morich a v prostorech ood Arkadiem.

Po nekolikahodinove zkousce trpelivosti se Delfi A Hank dostali k vysnenym sedadlum cislo dvanact, trinact. Obloha Arkadia byla otevrela, nikdy se nedrzela jen realnych predloh, zkoumala sveho intuitivnejsiho protejska, dychala technognomickym snem a vystihovala pritomnost operandicke generace byt pritom.

V kruhovem jevisti sympozia se seslo celkem sestnact tisic umelcu, predstavujicich soucastnou spicku videomappingove sceny, holoscenicke panelove bytosti, akteri v telech svetelnych designeru a aktualni pokoritele vnimatelneho pole synchronii a diachronni antropologie sonickeho plazmatu zvuku.

Uprostred kruhoveho tetradiagonalniho jeviste stala meridianska pyramida, rapidne zamerena na distinkci tech nejvzacnejsich obrazovych poli, pod ni menavci beatu a transmutacnich polygonu povrchove energie, kruhova synteza fluorosferickeho pruniku a pametna meta studia vyssich zazraku technoalchemickeho pocatku.

V hyperkvadratornim poli se zacalo formovanim dvojvalencnich obalu zhmotnovat telo v pribyvajicich konturach kvantove performance casu. Na okamzik milujici okamzik bylo v sale nerozkrojitelne naoeti, rozkrocujici se pred pozornost vsech endogennich bytosti v hlavnim sale Arcadiu.

Zvukove byl prenos doprovazen ultrakinetickymi stacionarnimi kvanty a wattove sirivymi minesangry Braintrustu. Nad budovou preletala vzducholod s reklamou na novou radu hudebne ladenych bookletu. Lide mrkali ze superpozic oci, mohlo jich tam byt nekolik set tisic, mnohe z nich s koktakdiktivnimi cockami augmentovaneho spektra predstavovanych mezipater skutecnosti. Tato senzualisticka spolecnost vyzadovala stale vice od svych technologickych protejsku.

Delfium v soprafonovem obleku a suprafutickych tykadlech jak vystrihnuta z prilis dobreho tripu vekslaka mimozemstana, salimandri kopyta misto rukou a delikatni portaly robustnich konstrukci misto oci v nuchz se tocila draktalni plazma roztolicnych dualnich a rekurzivnich konstelaci, telewarpicka raketa na dronazni pohon v supervodivem tele.

Akusticke paladium zasahla boure blesku, nacitajici skutecnost se stihala nasobit jen metakognitivnimi halucinacemi hypertextualnich relaci a xyberfutickych androgynnu jes se snasely nad arenou jako jitrenky post atomarniho deste. Divaci, ucastnici v tele prostorocasu akutni bytosti podivane vstoupili do pritmi raketoveho vlaku stinnych telekinetickych moare, utesy zhmotnitelneho sila ve strope se zacali hroutit pri pisni Ascendant Monsterous.

Hlasky se zachytavaly v mezipatrech bleskovych teslacoilu budovy a pyramidalnich rozradovacu prachovych castic podel dvojiteho plaste budovy, na vezi explodoval jeden divak ve vice verzi sebe sama, autonomni diverzita elektronickeho oocatku akce narusila jedenacty zakon casoprostoroveho kontinya.

Tim ze se Delfion teleportovala na Novy Rodendrum byla zpusobena tektonicka aktivita v pozustalych zahybech noosferickeho a paleosynchroniho toku post syntetickych bytosti, kremikovi teroriste otevreli portal posmrtne zerdi, divonosi klauni rozvorili numiciozni chandelir na kterem se vznaseli apesiansti letovi designeri umeleho svetla. Zavadit o tuhle podivanou Hitler, prestal by zplynovanom nevinnych bytosti.

V dobe na pocatku ctvrteho milenia se nikdo nevydaval napospas takovym energetickym tokum nezbudovatelnych proudu slovesne masy toku. Dve postavy na pocatku pribehu, nositele fraktalni informace, holisticti inzenyri superlativu uvodu, byli vcucnuti neznamou masou rekurzivnich kvant, od podesve bilance bolestnych sta tisic umrti.

To byl jiz druhy experiment v Archadiu, ktery skoncil tragicky, s mravencenim v odstranenych organech a se sstranou sestnacti tisic nejlepsich mozku planety, ktere se snazili projektovat hvezdnou mapu sporickych plavidel viceplanetarni konfederace spolecne pritomnosti, predvidat prilivy antigravitality a prichozich derstev kolektivni neurozy sdilenych frakci lidstva.

A tak spisovatel, uvolnene lezici na zadnich castech literarniho traktu, rezignoval na post harmonickych skladateli prozaicke intence turnusu a rozhodl se sokovat samotneho boha masakru a valky mezi lidskymi bytostmi, epochalni syntezou dila, jez nemelo byt se svymi postavami nikdy zapomenutu.

A prece tak stalo, neb nad Arcadia FAMILIOU se vznasela nova hrozba. Znat svuj pocatek v hlubinnych vodach matematiky a oceanskych intenci. V neviditelnem raketovem vlaku se dva pratele vznasrji v bublinkovych kreslech, na sklonku zimy mlady maniak nataci dokument o vysilaci a jeho vyhlidce, dosta a napad, ten dostava podobu v prenosu mnoha let dostihnutym magem architektonicke tinktury mase, z nehoz je rozctvrcen svet, plastve telewarpickych tanecniku halucinuji galvanickymi clanky. Nad mestem se vznaseji raketove vlaky, dva konspiratici si povidaji o dohode nad kypricim praskem Barona von Stacionaira...
to ozubenych kolecek postava sileneho vedce natahuje zabi stehynka stenajici delohou smichu
Autor Happyyz, 23.08.2015
Přečteno 611x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí