Zápisky divadelní zkousky

Zápisky divadelní zkousky

Anotace: ...sobotní dopoledne

Zkouška hry Kniha o hrbitove. Akutní potřeba vyslovit se. Zhmotnit existenci. Toto ráno jsem spasen. Předchozí noc i den jsem měl velkou bdelou inspiraci. Více původního soundu.

 

Podařila se mi nevidana věc,  o které napíši později.  Nyní mám na mysli skutečnou věc a to je kniha podle které bude utvorena generační hra, o teto generaci na drogách, o vyhorelem radioaktivním odpadu, informačním věku a deliranci, ultrakondenzatorovem odcizení a ztrátě ideálů a teto vymirajici planety a taky o domove a naději.

 

Plán je v zárodku v počátku a matný, v tento zlomový moment, vydělit jádro sve osobnosti do šestnácti fragmentů, jež se zcela zceli v závěru. Kazda má svoji odchylku odchylku světlou stranu a deformaci a charakteristicke zkušenosti.

 

Co je napadite na vymýšlení teto hry a jejímu stylizovanemu, ale v podstatě od života odkoukanemu způsobu mluvy, penetrace hlášek a pohlavního života naší mládeže, že života mladých vrstevníků a jejich zkušenosti s drogami, mezi tím scény kdy jsou sjeti a baví se o všem možné o povaze a stinopisu jejich touhy, atomové bombě, závislosti na technologiích i vztahu k vesmíru.

 

Její mluva bude z Velké části slamova psaná za pochodu z úryvků autora který je sám život proto se Otevírám životů a memum okolí a vztahům degradovane nebo nalomene lidskosti. Mluva ulice i naprosto neslychanych výrazu, spojenych s uzivanim drog všeho druhu, podbarvene elektronickou hudbou breakbeaty a ambientním prvky, vlastnosti odusevnele inteligence.

 

Mezi generační vztahy pod úhlem věčnosti...

Autor Happyyz, 22.04.2016
Přečteno 590x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí