Obedova pauza

Obedova pauza

Anotace: Část textu...

...zamyšlení se nad porci myšlenek vedoucích mne proti sezónní zdi. Na konci prostřední ulice stojí tři mormonske děti, svedci jehovovi. Zpívají nějakou českou píseň, ale není jim příliš rozumět.

Postavím se před ně ostentativne, abych jim pověděl, co mne napadlo. 'I guess you miss a hat dowh ať the floor, seems like street religious jehova mantra basking.' A jeden z nich odvětí: 'Are you religious?' 'Well I'm a mystical poet and believe in god-omnipresent reality in all moleculs and atoms in universe' pak jsem odvětil, že si mohli přijít na nějaké peníze když tak pěkně zpívají.

Odcházím a v hlavě se mi motaji myšlenky, že než zemřu, mel bych zanechat nějaký otevřený mysticko poeticky systém a vizí vesmíru. Omnipresentni spolutvurci intence reality. Myslím, že to vše bude v mé první, debutové sbírce.

Ucelenejsi filosofictejsi pojetí bude v další rozsáhlejší knize Hvězdna propojení, cestopis a lyricky opus v jednom. Práce zapocnou hned po dokončení finální fáze Opaloveho fluida.

Malá verse je již vytištěna, jako jediná pracovní verze, jako dárek od má laskyplna Mika, procházím jednotlivé kompozice jednostrankovych básní, vidim je jaké artefaktu citu a intelektu, kde shodne vítězí jeden a jindy druhý, snoubene jsou vzácně, s odstupem času uvidím jiné aspekty, slovutvornou hravost, ale více syntetického pojiva příběhu.

Nicméně prace na ni ještě není u konce, úpravy procházejí řadou technik, samplovani slov jako v hudebnim procesu, citem ozvučené novosledy, invertovani slovosledu do ohebné linie, některé verše a pasáže vyskrtl a nachází chyby v původním tisku a korekcich.

Až čas ukáže jsou li tyto změny ku prospěchu, jak autor retusuje části svého duševního bohatství. Ilustrativní část má také ještě své světlé a tmavé plochy, ty společne probereme až do konce.
Autor Happyyz, 08.06.2017
Přečteno 606x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí