Mlžný obraz

Mlžný obraz

Anotace: Vše se odehrává v tom, v čem se chcete nacházet, nikoliv reálného, nebo strašidelného.

Oči se otevřeli. Nic nedělat, to mě první napadlo. To ticho mě zavázalo do tenkých, jehličnatých provazů. Místo mě připoutalo na střed TÉ země... Říkal jsem si, proč, kdy, nebo co to tedy je zač, tohle místo. Mé tělo bylo bez života. Mé myšlenky proudili jen na jedno místo. Mnoho otázek. Jsem mrtev? Konečně? Né, říkám to každý večer, smrt je jenom jedinečná, pochopil bych, že to je konec mé éry. Ale přeci jenom, smrt a tato zázračná situace měli jednu věc společnou. Nevím o tom nic, nebo spíše, nevíme o tom nic. Prázdnota? Ticho? Tma? Nebo slast, úroda, slunce? Čím víc otázek, tím čas plynul v mé mysli rychleji. POČKEJ...mysl? V celá tato příležitost je v mém mozku. To znamená jedno. Je tohle sen..Né, počkat! Život v tomhle světě pořád cítím, to nemůže být jen sen. MUSÍ TO BÝT NĚCO JINÉHO! Ale... co když to je jenom sen. Za chvíli se probudím a budu znova živ na lidské linii, a budu pokračovat s tím, co dělám.
Autor BlindFool, 17.03.2018
Přečteno 570x
Tipy 4
Poslední tipující: Iva Husárková
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle má 4 tipy jen proto, že je to krátký.
Oči se "otevřeli"-hrubka. Opakování slova místo. "V celá tato příležitost"je taky trochu blbě.
Některá spojení nedávají moc smysl (smrt je jenom jedinečná?, živ na lidské linii?... to jsou spatlaniny:D) ani celkový význam, jako co mělo vůbec čtenáři dát, nechápu.

19.03.2018 07:31:52 | Jezero

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí