Utopia

Utopia

Anotace: Co kdyby jsme se rozhodli jinak

Prolog

Všichni víme, na jakém principu funguje alternativní realita. Je to realita paralelně koexistující s tou naší. Mohla by se lišit třeba jen tím, že před 65 miliony let ten kámen, který vyhubil dinosaury potkal na cestě sluneční soustavou jiný kámen a následkem i sebemenšího vychileni z kurzu by na stovky milionů kilometrů Zemi minul a dinosauři by dodnes vládli planetě Zemi - ani by se Země nejmenovala.
Tento princip mě velmi dlouho fascinoval a představoval jsem si, jak různá moje rozhodnutí ovlivňují, dokonce možná i tvoří nové alternativní reality, které se liší tím - co kdybych se rozhodl jinak.. A tato myšlenka mě dovedla přímo k námětu této sbirky - co kdyby jsme se rozhodli jinak.
Tato sbírka pochází z alternativní reality, kde se lidstvo ve skutečnosti rozhodlo jinak. Rozhodli se ctít svou planetu způsobem, jaký nejsme schopni pochopit a tím spíše nejsem schopen ho popsat já, pouhý vypravěč. Rozhodnutí to bylo veskrze logické. Tito lidé poznali už dříve, že jejich planeta vlastně vůbec jejich není. Poznali, že to není jejich realita, že nejsou ničím víc než jen součástí přírody, která sama je pouze součástí vesmíru. A přesně tehdy tato realita vznikla...
Autor Bunnymir, 22.04.2018
Přečteno 546x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná už vzniklo cosi "lidského" na časové lince po Velkém impactu, tedy po srážce s protoplanetou /nazvanou Thea/. Pochopitelně po "uklidnění", což je dost vágní výraz. Co je to miliarda let, že? Platí-li ovšem tato vědecká teorie.
Jisté je, že zvítězili ti, co měli největší zuby. Následně pak ti, co k tomu přidali i zákeřný mozek.
Nezbývá mi než čekat, co bude textově vrženo na stůl LITERu. Jen ten Měsíc, ten dělá problémy! Bez dovolení mocných pozemšťanů se vzdaluje každý rok o 4,28 Ccentimetru!

22.04.2018 12:05:12 | Lesan

Je to začátek takového nápadu, pokračování vrhnu brzy

22.04.2018 12:59:26 | Bunnymir

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí