Čarodějnice část II.

Čarodějnice část II.

Anotace: Druhá část povídky.. Chtěla bych poděkovat Yennefer Vengerberg za to, že z povídky odstranila hrubé pravopisné chyby a další nedostatky. Děkuji mnohokrát.

Stráže hodily Jenny do prázdné cely. Jak Jenny zjistila, byla malá, neměla okna, jen veliké dveře, které po jejím příchodu zabouchl hlídač, a pak je ještě zamknul. Nebylo úniku. Jak se tak rozhlížela kolem sebe, zjistila, že cela nemá postel. Lehla si tedy na studenou zem a snažila se usnout. Ticho její cely narušovalo jen dopadání kapek. Kap, kap, kap ….

Brzy ráno se dveře otevřely a hlídač jí tam dal misku s vodou a chléb. Po chvilce zjistila, že je plesnivý. Přesto jej snědla a zapila nechutnou vodou. Hlad tím sice zahnala, ale strach stále sžíral její útroby, co bude dál??

Zasedání soudu se blížilo. V komisi usedlo pět významných mužů, hlavním u nich byl komisař, jenž se již zúčastnil čarodějnických procesů. A jak je ujistil, nemá Jenny šanci.
"Přiveďte obžalovanou,"rozkázal. Dva strážní se otočili a vydali se pro Jenny. Otevřeli dveře její cely, chytli ji a vedli do soudní síně. Dovedli ji před komisi, když procházeli řadou sedadel odněkud se ozvalo ,,Fuj!" Jenny se ani neohlédla, jen ji zapíchalo u srdce. Dovedli jí k malému stolku, velice blízko stolu komise a postavili se vedle ní, kdyby ji náhodou napadlo utéct.

,, Jste Jenny?" zeptal se komisař.
,, Ano,"odpověděla Jenny.
,, A jste plně obeznámena s případem, kvůli kterému jste zde?"
,, Ne!"
,, Ne, vážně? Vy nevíte, že jste uřknula kupcova syna Lukase tak, že umírá?"
,, Já mu nic neudělala."
,, S tím, že jste se spojila s ďáblem a tím škodila všem ve vašem sousedství?"
,, Já nic neprovedla. Nikoho jsem neuřknula!"
,,Nelžete!"
,, Já vám nelžu!!"
,, Očitý svědek dosvědčil, že vás viděl mluvit s Lukasem krátce předtím, než onemocněl." Sálem to zašumělo.
,, Kdo to je?" křikla.
,, Frankie,"odpověděl komisař váhavě.
,, Ten největší lhář a opilec co zde je. A ví to každý!" komisař se zarazil.
,,Odveďte ji, soud bude pokračovat jindy!" Sál se během chvilky vyprázdnil a Jenny byla zase ve své temné chladné cele.

,, Musíte z ní dostat přiznání!" Křičel komisař na celou místnost.
,,Co takhle ji nechat mučit?"navrhnul někdo.
"Ano. Začněte hned." Stráže jen kývly a šly pro kata.
Jenny seděla ve své cele, když se zase otevřely dveře. Popadly ji stráže a táhly ji do mučírny. Pak jí ukázali různé mučící nástroje.
"Přiznej, že jsi čarodějnice a nebudeme je muset použít." Zašeptal jí kat do ucha.
,,Ne!" odpověděla rozhodně.
"Jak chceš!" Řekl a dal svým pomocníkům znamení, že začnou.
Jenny trpěla, křičela a ozvěna jejího hlasu se rozléhala celým sklepením. Po určité době, a Jenny to připadalo jako nekonečně dlouho, ji sundali a odnesli do cely. Nemohla se pohnout, sotva dokázala přemýšlet. Jediné co cítila, byla bolest. Z rukou i nohou jí tekla krev. Po chvilce usnula vyčerpáním.

Ráno se probudila a každý pokus o pohyb byl doprovázen jejím zasyknutím. Nemohla se pohnout, stěží dokázala dýchat. Měla vyprahlé hrdlo, ale nemohla se napít, voda byla příliš daleko. I přes veškerou bolest, kterou cítila, natáhla ruku a uchopila misku s vodou a pomalu ji k sobě sunula. Ruka se jí klepala tak, že půlku obsahu misky vylila. I tak si v ní po chvilce smočila popraskané rty. Pálili ji jakmile se dotkla prokousnutých míst. Jenny sykla bolestí, jen co misku položila a zavřela oči. Snažila se usnout, ale dopadající kapky jí to nedovolily. A pak se otevřely dveře a dovnitř vešel muž, zavřel za sebou a pohlédl na ni.

"Tak co, přiznáš se?"
"Ne,"odpověděla vysíleně.
"Když to uděláš, nebudeš trpět."
"Mám se přiznat k něčemu, co není pravda a pak skončit na hranici a trpět stejně? Znovu vám říkám, že ne." Muž se na ni zahleděl smutnýma očima.
Byla tak mladá, tak krásná a nevinná. A on to věděl a přesto jí způsoboval bolest. Otočil se a vyšel na chodbu.
"Tak co, přiznala se?"
"Ne."
"To se komisaři nebude líbit. Asi jsi to odfláknul."
"Tak to teda ne, řekli mi, že má žít. A tak taky žije."
"To ano, ale měl jsi ji zlomit! Večer budete pokračovat."
"Jak si přejete,"odpověděl a odešel zpět do mučírny. Druhý muž se také otočil a šel vše říct komisařovi. Uvědomil si, že ta holka jim způsobí ještě hodně problémů. Už jen to, že se nepřiznala po prvním mučení bylo udivující. Má hodně síly a o tu ji teď připraví!
Autor Níniel, 23.01.2010
Přečteno 1435x
Tipy 2
Poslední tipující: Lili Holiday
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavě se to rozvíjí.. Jsem docela zvědavá jak to dopadne..

12.02.2010 13:36:00 | Santinan Black

Je to zajímavé. Není to sice zrovna můj oblíbený žánr, ale je to dobře napsané. Akorát mi tam trochu vydily gramatické chyby v i/y. Ale stejně ST. :)

24.01.2010 10:10:00 | Lili Holiday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí