Bůh a heavymetal

Bůh a heavymetal

Anotace: O vzniku heavymetalu

Všichni jistě znáte tu historku o stvoření světa a člověka Bohem. Je to základ tak zvaně ,,nejsilnějšího" náboženství na světě a hlavní pilíř knihy známé pod jménem ,,Bible". Já vám teď ale vypovím tu část, o které se ona kniha záměrně nezmiňuje.
To bylo tak: Když Bůh stvořil člověka, viděl že člověk není šťastný a že mu něco chybí. I stvořil heavy metal a vložil jej člověku do srdce. Ten potom chodil po Ráji a pobrukoval si jeho melodie a byl šťastný. A Bůh byl také šťastný. Něco tomu ale chybělo...
až jednou, když se šel člověk za bránu Ráje vyčůrat (nevím proč, asi zrovna v Ráji opravovali hajzlíky, nebo snad bylo obsazeno, či co), potkal se tam se Satanem, který se tu jen tak poflakoval a přemýšlel, jak by si z Boha udělal srandu tentokrát. ,,Co si to pobroukáváš? To se mě líbí!" Člověk, jež do té doby Satana nikdy neviděl, bral ho jako podivného elegána, ze kterého vůbec nemusí mít strach. Klidně tedy odpověděl ,,Heavy metal. Ale zdá se mi, jako by tomu něco chybí..." Satan se zamyslel a říká ,,Tak víš co? Přijď sem zase zítra touhle dobou, něco ti dám a uvidíš, hned to bude lepší."
Druhého dne se skutečně sešli na stejném místě. Satan přinesl hned dvě věci. ,,Todle," ukazoval na první předmět, ,,je elektrická kytara. Tady tenhle kabel zapojíš doma do zásuvky. To je ta věc, která je dole na zdi u tebe v pokoji, nechal jsem jí tam tajně přidělat dnes v noci. A tajdleto, tomu říkám kombo. To propojíš s kytarou timdlectim kabelem. Pak to tudle zmačkneš a tim to zapneš. A potom už jenom budeš hrát. Jo, abych nezapoměl, tuhle knížku si přečti, sou v ní veškerý instrukce, jak se s kejtrou zachází." Člověk vzal dary Satanovy a šel hned domů, aby je vyzkoušel.
Šlo mu to pěkně od ruky. Kombo instinktivně ,,osolil na plné koule", jak my říkáme, a hrál, jako by to dělal celý život. Zahrál tak mocně, až všechno kolem nadskakovalo metr do vzduchu. Anděl si na to stěžovali a žalovali, že člověk se spolčil s Ďáblem. Co vám budu povídat, pánu Bohu se to vůbec nelíbilo...
A tak k němu přistoupil a povídá ,,Pro Mě, co to tady vyvádíš, synu?" ,,Hraju hezky od srdce, jak mi Satan poradil. A taky říkal, abych metal nikdy nezradil, ale to bylo zbytečný, metal miluju!" Odvětil člověk a hrál zase hezky do rytmu.
Bůh zklamaně povzdechl a řekl ,,Satan, říkáš, ti to poradil? Pak tedy buď přestaň a nebo se kliď z Ráje!"
Člověk si tehdy sbalil kytaru, kombo a šel z Ráje pryč. Satan už tam na něj čekal. ,,Co tady děláš, čéče? Starýmu se tvoje muzika nelíbila nebo co? No nevadí. Poď se mnou, já ti dám mnohem víc, než Starej pán...Mám tu pro tebe další hračky." Odvedl si jej s sebou do světa, kde mu ukázal i bubny a baskytaru a řekl mu, aby zapomněl na Boha, že je to beztak jen omezená loutka v Jeho rukou. Přivolal několik svých démonů a seznámil s nimi člověka. ,,Tyhle ti ukážou, jak se s tim zachází. A taky, že je tu ještě tvrdší a lepší muzika. Říkám jí black metal. Všechno tě naučej a zařídí, aby ses ve světě neztratil."
Od té doby nás, metalisty, nemají ovečky Boží rády. Že jsme byli první, kdo prý zradil pána Boha....Nám to ale nevadí, my o něm a andělech víme své. Ani nestojíme o jeho přízeň. Jednou vyhnal našeho metalistického praprapra (a ještě o mnoho více pra) předka z Ráje a to už si u nás nikdy nevyžehlí.
Jedno je ale jisté- my metalisti jsem tu byli, jsme a budeme už NAVŽDY !!!


Inspirováno písní ,,Gods made Heavy Metal" od kapely MANOWAR
Autor Luki, 16.07.2010
Přečteno 663x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezky napsané.

17.04.2016 19:38:16 | Minna Seayard

dobrý :D ale některý pravopisný chyby bijou do očí;), jinak METAL FOREVER

28.07.2010 19:23:00 | Hagiela

Koukám na chyby no,ale teď se po létech vracím zpět a snad to bude dobrý :D

26.12.2012 18:33:17 | Luki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí