Záhadná postava

Záhadná postava

Anotace: Jako už pokolikáté se Ríšovi zase nechtělo doprovodit svou dívku domů. Věděl, že se v noci bojí, ale jeho lenost byla silnější.

"Pucko, strašně mě bolí hlava, nezlob se. Miluju Tě, fakt. Ale jsem ták utahaný. Řekni Jajce lásko moje, ona Tě doprovodí ráda."

Jajka byla jeho sestra, která už bratrovo děvče za svého líného bratra nejednou doprovázela. Jenže tentokrát nemohla ani ona. Strašně jí bolel zub.

Erna už byla hodně nervozní, doma měla být do jedenácti a hodiny již ukazovaly čtvrt na dvanáct. Domů to bylo tak dvacet minut. Máma bude zase řádit! Nedalo se nic dělat, musela vyrazit.

Hodila lítostivě hlavou s dlouhými, plavými vlasy a vztekle práskla dveřmi domku.
Temnou ulicí se vydala rychlým krokem na cestu k domovu. Když došla k místu, které jí vždy nahánělo hrůzu, zastavila se.
Byla to křovím a stromy lemovaná, úzká, tmavá pěšinka. Vždy, když do ní vcházela, cítila ledovou hrůzu. Nevěděla z čeho, nikdy jí tam nic nevyděsilo, ale v podvědomí tušila, že je tam "ZLO".

Chvíli otálela, ale co se dalo dělat, musela se po ní pustit.
Se zatajeným dechem a tlukoucím srdcem udělala pár kroků a......... krve by se v ní nedořezal.
V křoví nehybně stála vysoká postava v dlouhém, černém plášti a na hlavě měla vysoký cilindr.

Cítila, jak jí propalují rudé oči. Hlasivky se jí hrůzou sevřely a nohy jakoby vrostly do země. Hlavou jí v pár vteřinách proběhl její celý osmnáctiletý život.
Pak se pomalu propadla do nicoty.

Od té doby jí už nikdy nikdo neviděl. Jen na kmeni silného, vysokého stromu u pěšinky, se od té doby, vždy, v den jejího zmizení, zjevuje její silueta se smutným, bledým obličejem, lemovaným dlouhými, plavými vlasy.
Autor vandule, 19.05.2007
Přečteno 669x
Tipy 3
Poslední tipující: Norlein, 1984
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (9x)

Komentáře

Ahojky moji přátelé, snad už tady opravdu budu víc. Mám plno zážitků, musím je sem rychle hodit, než zapadnou do skladu dějin.:-)

23.10.2009 23:24:00 | vandule

super! krátký ale haluzný!

17.06.2007 20:04:00 | Mecki

jo no, jsem se začala bát až na konci
taky jsem moc ráda, že už Tě tu zas mám:-)

23.05.2007 22:46:00 | Rádoby zoufalá

Ty Tvoje konce mě voddělaj...Fakt...:))
Jsem ráda, že ses už vrátila. Budu se vracet.

21.05.2007 22:32:00 | Verule

docela dobrý, námět taky povedený, ale možná bych to víc rozepsala.
Písej další povíděčky, těším se. Ahojky

20.05.2007 19:49:00 | Nikytu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí