Little girl...

Little girl...

Napadlo mě to jen tak, tak prosím o komentáře a hlasování, i když třeba né kladné. Díky.

Byla jendou jedna malá holčička. Asi deset let jí mohlo být. Byla v celku normální. Drobounká postava, hnědé vlásky sepnuté stužkou a blankytné šaty. Ale pár drobností bylo jinak.
Bylo jí sice deset, ale chovala se úplně jinak než všechny desetileté holčičky okolo ní. Nehrála si na houpačkách a místo pohádek ke spaní, se snažila prolouskat Ferudem.
Jednoho dne se učitelka rozhodla její talent a inteligenci využít, tak ji z páté třídy nechala přeřadit do osmé.
Holčička z toho měla ohromnou radost. Těšila se na nové učivo, spolužáky i paní učitelku. Ale ta radost jí okamžitě přešla. Sice byla paní učitelka milá i probíraná látka ji bavila, ale kolektiv nebyl tak přívětivý jak si myslela. Všichni se jí totiž smáli. Nikdo nechápal, proč tahle malá desetiletá holka přešla do osmé třídy.
Po ňákém čase všem došlo PROČ! Bavily se s ní však jen ti méně oblíbení, ale aspoň někdo. Ti "oblíbenci" se s ní odmítali bavit, protže by si poškodili svoji reputaci. Alice, která patřila k "oblíbencům" se musela nechat od Aničky(holčicky) doučovat. Postupem času zjistila, že není zas tak špatná a pokusila se jí představit ostatním. Ty se s ní ze začátku moc nebavily a kromě Alice jí většina ignorovala, ale když viděli jak si s ní rozumí, záviděli. Začali se s ní proto taky bavit.
Najednou si všichni uvědomili jednu věc. Nezáleží na tom jak člověk vypadá, nezáleží na stylu oblékání nebo na tom, kolik dotyčnému je. Především záleží na tom jak se chová a taky na tom jaký ve skutečnosti je. Když si tohle všechno uvědomili, holčička zmizela.
Autor Christie, 28.09.2007
Přečteno 545x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí