Snění s realitou

Snění s realitou

Anotace: Tohle jsem psala mému příteli, trochu jsme si povídali o vampyrismu a tak..a tohle mě napadlo mu napsat. Je to psané v rychosti....tak apsoň smysl se dá pochopit....A On jistě ví na co všechno narážím

Sedíš takhle u svého kompíku, v místnosti září jen obrazovka, a malá lampička. Celkem příjemné intimní přítmí. Sleduješ co ti píší. Přemýšlíš, posloucháš stáhnutou hudbu. Náhle uslyšíš tiché zaklapání na okno. Bylo tiché, nepatrné. Pomyslíš si, že se ti to jen zdálo,a píšeš mi dál písmenka. S úsměvem na tváři mi odpovídáš. A ani nezaregistruješ něčí přítomnost. Až když ucítíš na krku teplý dech. Otočíš se! Ale nikde nikdo. Srdce ti začne vzrušením rychle tlouct. Nevíš co si o tom myslet. Pohlédneš zpátky, aby sis přečet zprávu. Však v odrazu monitoru se zablýsknou dva ohnivé plaménky. Nepatrnou chvilku je pozoruješ. Oči! Ohnivé oči! Dva světélkující body. Srdce div nevyskočí. Prudce se ohlédneš. a Tam...Postava, zahalena do dlouhého černého pláště s kápí, jen oči žhnou jako dva plamínky, nevidíš ji do tváře. Tělo ti úžasem, napětím, snad i strachem ztuhlo,nejsi schopen pohybu. Toho momentu osoba využije. V nepatrné vteřině ucítíš lehký závan na svým krku, krční tepna se vzpouzí. Dva planoucí ohně, do kterých se nyní díváš tě uhranuli. Necháváš se unášet vášní, touhou, vzrušením po nepoznaném. Prudce tě políbí! Přímo vášnivě a nenasytně, ty se jen necháváš strnout na vlně emocí.

Pak jen ucítíš nepatrnou bolest na šíji. To se ti právě dva ostré špičáky dostávají pod kůži a razí si cestu k tvé tepně, plné teplé krve, jež pulzuje tvým tělem. Cítíš se malátný,ale stále vnímáš. Pomalu ti dochází co se stalo. Však než stačíš udělat nějaké závěry, snad pouhý pohyb - Usínáš. Spíš neklidným lehkým spánkem beze snů. pak se probouzíš. na čele máš otisknutou klávesnici, monitor je pohaslý, lampičce praskla žárovka. Snažíš si vzpomenout proč jsi nešel do postele. Nenalézáš však žádné vysvětlení. Proto v tuto brzkou ranní hodinu vypínáš počítač a jdeš znovu spát. Až když později k odpoledni pln nové síly a energie, chtíce vykonat ranní hygienu, spatříš svůj odraz zrcadle. Ustrneš překvapením. Jsi pobledlý, kruhy pod očima,ale co je hlavní, na místě své krční tepny uvidíš dvě malé nepatrné ranky, na jejích okrajích lpí ještě usychající krev.
Autor Certain Expiry, 09.01.2008
Přečteno 439x
Tipy 2
Poslední tipující: ghotik666
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jako krátká povídka z chvilkového nápadu to opravdu není špatné. Čekala jsem, že to skončí smrtí, i když to by, pravda, pro kamaráda asi bylo trochu kruté. Ty sis vybrala tu druhou možnost, která se v příbězích o upírech taky často opakuje, ale po tom co se tady v povídkách zobrazuje spíš první možnost jsem to uvítala. Takže...líbilo se mi to :)

10.01.2008 14:12:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí