Dlouhý den a špatný sen

Dlouhý den a špatný sen

Když sedíš doma a jsi sám zkus si sednou a otevři svou mysl. Namaluj svůj sen a namaluj svůj den. Nech svou ruku kreslit tvé tvary. Vize zhmotňující se před tvýma očima vyprávějí svůj tajemný příběh. Jak měl si rád a nebo ses smál. Jeden obraz a pak hned druhý, jeden světlý a druhý je temný. Tak život tvůj se měnil a ty sním si šel. Cos tam viděl a co si uslyšel? Když melodie ti zní v hlavě a jistě ji sám znáš. Krok či skok se střídá a cesta se zde rozbíhá. Každý si volí směr a ty musíš zvolit teď. Cesta štěstí vede vpravo a vlevo vidíš jen a jen tmu. Jeden posun tam, kam rozum ti velí jít. Někdo tě zve k levé ruce a vede tě jinam. Tady se ukazuje vůle tvá. Sám si šel a sám se taky rozhodneš. Poslední síla pohne tvou nohou a běžíš pravou cestou. V mysli čekáš na zítřek. Až skončí tato noční můra a ty se zase probudíš a uslyšíš, že jsi zase u přátel. Vidíš jejich radost a úsměvy. Jejich štěstí je tvou útěchou. Tak jaký bude tvůj dnešní sen? Kam se mysl tvá vydá v imaginárních světech a iluzích? Třeba jednou najdeš fantóma snů, který každý den ti skládá novou operu. Zní ti krásně ke spaní a vytváří ti tvá přání. Melodie ozve se tu zas a nad tvým tělem převzal vládu hrůzný ďas. Spánek tvůj se brání a zavírá mu brány. Však pokud si psychicky silný můžeš mu zavřít sám.
Autor Breg, 22.02.2008
Přečteno 393x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí