Ti, již žijí věčně

Ti, již žijí věčně

Anotace: Jak poznáte co všechno je jen sen a co už skutečnost? Někdy to jde jen těžko rozlišit... Jako v tomto podivném, lehce tajemném příběhu.

Naprosto vyčerpaná po dlouhém náročném dni, padám do postele a těším se na zasloužený odpočinek. Před usnutím přemýšlím nad událostmi dnešního dne, v tomto rozjímání se však příliš daleko nedostanu a už spím dlouhý a tvrdým spánkem, ne však klidným.
Probouzím se večer, prospala jsem nejen celou noc, ale i celý den, necítím se však ani trochu odpočinutá, naopak mám pocit jako bych nespala celý týden a cítím podivný chlad. Snažím se nahmatat lampičku, abych si rozsvítila a došla si pro teplé oblečení a něco k jídlu, avšak lampička nikde. To se mi zdá divné a tak se zvedám s rozhodnutím, že dojdu do kuchyně po tmě. Mám pocit jako by mi něco bránilo se zvednout a jít pryč, hlavou narážím do podivné dřevěné stěny avšak bolest necítím. Kopu všude kolem sebe, abych se dostala pryč z té podivné dřevěné bedny, ve které se nacházím, jediné čeho dociluji je pocit beznaděje a začínající klaustrofobie. Abych se těchto pocitů zabavila snažím se klidně ležet a nedýchat moc zhluboka, protože nevím, jak dlouho mi vydrží kyslík. „ Jsem přece v dřevěné bedně, tudíž jsem se sem musela nějak dostat, ta bedna musí mít víko.“ říkám si. Mou jedinou možností je sebrat všechnu sílu a zkusit nadzvednout víko, vím, budu mít větší spotřebu kyslíku, ale přijde mi lepší zkusit se odsud dostat a v případě neúspěchu se udusit než ležet a čekat jestli mě někdo najde. Zkouším se nohama i rukama co nejlépe zapřít o víko, abych ho mohla zkusit nadzvednout. Ať se snažím sebevíc víko nic nedělá a můj pocit beznaděje se s každou vteřinou prohlubuje. Ztrácím všechny naděje a najednou víko povolí nebo spíš povolím já a jak nohama sjedu po víku lehce se odsune. Štěrbinou do mého vězení proudí čerství noční vzduch a slyším šustění stromů s jejichž větvemi si pohrává lehký noční vánek, v tom s sebou trhnu ani nevím proč, něco mě vyděsilo asi nějaký neznámý zvuk, za nedlouho se ozývá znovu a mě dochází, že to jen houká sýček, jež je na lovu neopatrných hlodavců.
Jemně odsunuji víko a snažím se vylézt ven z té hrozné věci.
Jsem sice venku, tam mě ale čeká další překvapení, bedna ze které vylézám není tak obyčejná jak jsem si myslela je to černá zlatě zdobená rakev, s hrůzou zjišťuji že jsem na hřbitově a všude kolem mne jsou jen hořící svíce a spousta tichých a ponurých hrobů, vyděšením mi zkamení nohy a já se nemohu pohnout. Za jedním hrobem zahlédnu postavu, jež se zvedá a jde mým směrem, a já si jen říkám že to nemůže být pravda a doufám, že to je jen sen. Stále se ale neprobouzím a postava se tiše a pomalu přibližuje, už je ode mne dva metry a já cítím podivný smrad, ano smrad jinak to říci ani nejde, dělá se mi z toho špatně a začínám se po celém těle potit, mám pocit jako kdybych stála příliš blízko ohně a ten mě pomalu začínal pohlcovat. Teď už mi to dochází, že tohle není sen tohle je skutečnost a až příliš krutá, v pudu sebezáchovy jsem od toho žáru uskočila otočila se a začala utíkám co mi nohy stačili, za sebou ale slyším křik někdo na mě mluví jazykem jemuž nerozumím a slyším za sebou kroky mého pronásledovatele, na krku cítím jeho horký dech a cítím ten příšerný smrad, bolest kterou mi působí mi však dává sílu a dává mým nohám, pro mě až překvapivou rychlost.
Nevím jak dlouho a jak daleko běžím, vím však, že „ON“ za mnou už není. Teprve teď si začínám všímat, kde jsem. Před sebou vidím les, běžím až k němu, protože mi dodává pocit bezpečí. Naprosto vyčerpaná padám do hluboké trávy, nedaleko prvních smrků, trávy, jež mi poskytuje provizorní úkryt. V hlavě mám strašný zmatek, nic nechápu a děsím se toho, kde jsem se to ocitla. Začínám mít obrovskou žízeň, ale ne takovou, kdy vám stačí napít se vody a ona je pryč, tahle žízeň je zároveň hlad, potřebuji něco co mě zasytí a zároveň uhasí mou věčnou žízeň. Potřebuji lidskou krev. Při těchto pocitech mi dochází co se to se mnou děje: ten chlad co cítím, rakev, hřbitov, podivný zápach jež vydává jen jediná věc na světě…..česnek a k tomu má lačnost po krvi. Nechce se mi věřit, že bych mohla být, ano co jiného, jsem upír. Dva ostré špičáky v mé puse to jen potvrzují. Myšlenka na mou novou podobu mě děsí, ale i trochu těší, mám na sobě krásné černé šaty, mám bílé zuby, krvavě rudé rty, sněhově bílou pleť a černé dlouhé vlasy. V zrcadle se nevidím, ale s jistotou mohu prohlásit, že jsem velice krásnou a pro člověka smrtelnou hrozbou.
Netuším jak dlouho s touto podobou žiji, snad pár týdnů, měsíců, či let? Sama sobě se ale líbím čím dál víc a má krutost s postupem času vzrůstá. Svou krásu si však udržím jen denní dávkou lidské krve. Ano, nejprve se mi to příčilo a přišlo mi to kruté, ale teď vím, že všem těm prostým, nic netušícím smrtelníkům poskytuji dobrou službu, dělám je nesmrtelnými, krásnými a krutými jako jsem já. A alespoň na „svém“ hřbitově nejsem sama. Kolik přátel jsem si už kousnutím vytvořila? Desítky? Stovky? Už je nepočítám… A můj pronásledovatel? Toho jsem od našeho prvního incidentu potkala jen jednou, byl lovcem upírů a po setkání se mnou se stal tím co tak pronásledoval. Stal se krásným a krutým tvorem lačnícím po své denní dávce teplé lidské krve až do skonání světa.
Třeba se i ty někdy staneš jedním z nás, jedním z těch jež se staly vyvolenými, těmi již žijí věčně…
Autor black.clod, 03.04.2008
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ahoj.Líbí se mi ta část s hřbitovem, tajemná postava nejdřív vypadá jako upír, ale nakonec se dozvídáme, že je to naopak, že on je lovec. Četla jsem jeden výzkum o upírech- spočítali, že jestliže by v 16.století byl jeden upír a každý den by kousl někoho dalšího a ten se stal taky upírem, tak by na zemi byli velmi brzo jen samí upíři. Nárůst exponenciální řadou by byl neskutečně rychlý. Takže takhle by to asi nemohlo fungovat...

03.04.2008 20:02:00 | Valenis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí