Pouhý sen?

Pouhý sen?

Anotace: Co člověka nenapadne, když se nudí o matice. :p

Tajuplné cvaknutí protnulo ticho a kolem se rozprostřela černo černá tma. Za mými zády se ozvalo zapraskání. Škubla jsem s sebou a prudce se otočila. Na laně se tam houpal za svitu měsíce oběšenec. Sem a tam, sem a tam. Hrůzou jsem snad ani nedýchala. Každičký nerv v mém těle se napnul. Jeho vyplázlý, promodralý jazyk a prazdné oči byly děsivé. Rozklepala jsem se a věřte, že to nebylo zimou. Po chvíli strnulého postoje jsem se rozběhla k vypínači, co nejrychleji to šlo. K mému zděšení nefungoval. V záchvatu hysterie jsem do něj mlátila pěstí, ale nepomohlo to. Jediné, čeho jsem docílila, byla palčivá bolest v pravé ruce. Koutkem oka jsem spatřila mihnutí stínu, bylo to to poslední, co jsem ve svém krátkém životě viděla. Poté jsem ucítila na krku něco studeného, z nenadání mnou projela strašlivá bolest. Neudržela jsem se na nohou a spadla k zemi. Neměla jsem ponětí, co se děje. Byla jsem zmatená. Pokusila jsem se zařvat, ale to co se vydralo z mých úst připomínalo spíše skřehotání žáby. A to bylo to poslední. Náhle jsem upadla do hlubokého spánku ze kterého není návratu.
Autor Ulri, 17.10.2008
Přečteno 465x
Tipy 4
Poslední tipující: Jandula, Darkkitty, Danča-frogie
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hele Dani to mě ani nenapadlo, ale když si mi to připoměla tak to klidně osobně ber.:-*:p

24.10.2008 14:25:00 | Ulri

skřehotání žáby??? mám to brát osobně?!:D Ne jinak povedený co bych dodala;-)

17.10.2008 20:15:00 | Danča-frogie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí