Zapomněla jsem se představit

Zapomněla jsem se představit

Anotace: Taková kratochilná hříčka která vznikla z nudy pro relax, jako odlehčení od temných myšlenek, i života běhu vůbec.

„Kdo jste?“
„A záleží snad na tom?“
A nově příchozí si nervózně mnul nos. Na tom by nebylo zas nic tak zvláštního, jen kdyby to nebyla hezká – tedy spíše krásná, velmi krásná ženská. Proč jde zrovna za mou? Jsem už deset let v důchodu a její obličej nedokážu ani pořádně zaostřit. Ač mě to velmi mrzí. Mohla být dobře o třicet let mladší.
„Hledáte snad někoho?“
„Jo, a taky jsem našla. Právě vás. Tedy jestli jste pan Miroslav Tůma, tak jak to stojí právě na dveřním štítku.“
Přikývl jsem. Vypadala hodně netrpělivě.
„Jestli máte na spěch madam, tak se nezdržujte se mnou, se starým dědkem.“
„Já se ale musím zdržovat právě s vámi,“ pípla poněkud nesměle.
„Směla bych dál?“
Otevřel jsem jí dveře a mé gesto provedeno pravou rukou bylo více než výmluvné.

Mohla bych vám splnit nějaké velké, za celý život nenarozené přání. Je něco takového, co nedošlo za dlouhá předlouhá léta naplnění?“
Zavrtěl jsem hlavou. Ale nemůžu si nevšimnout, jak se po letech útlumu probouzí k životu moje mužství. Kolem srdeční krajiny a taky v hlavě cítím pocity prožité naposledy kolem puberty. Napadlo mě, zkusit to. Proč ne. Celý život jsem miloval srandu a recesi, takže když se to nepodaří, můžu to vždycky obrátit v humor.
„Snad bych si přál mít vás, získat vás. Po tom bych toužil. Jsem vdovec víc jak patnáct let a zdá se mi, že právě po ženě jako vy toužím asi nejvíc.“
Ušklíbla se. No to jsem si mohl myslet, že jí asi takovej dědek nemá čím zaujmout.
„Máte právo si přát cokoliv, tak ne proč právě tohle. Pro mě za mě, ale mohl jste volit uvážlivěji to mi věřte.“

Odskočila si do sprchy. Já vzápětí taky. Vrhla se mi do náruče tak, jak to nedokázala žádná. Nikdy předtím. Bylo mi osmnáct, nejvýš dvacet? Nebylo těžké tomu uvěřit. Miloval jsem ji, tiskl k sobě a lety nahromaděná touha mě odeslala do království nepřetržité rozkoše. Hroutili jsme se sobě v náručí navzájem, na střídačku, či současně a čas i prostor přestal existovat. Na dlouho, snad na věky, až do okamžiku, než jsem po posledním vyvrcholení zacítil prudké pálení v oblasti hrudníku. Tak dvakrát až třikrát jsem zalapal po dechu a upadl na záda bezvládně do postele.
„Jak říkám, mohl jsi volit uvážlivěji, chlapče, ale zase když se to tak vezme, na poslední přání to nebylo úplně nejhorší. Zapomněla jsem se ti představit. Já jsem smrt!“
Autor risik, 06.09.2005
Přečteno 879x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zemřít v návalech orgasmů a jěště s krásnou ženou či mužem je můj velký sen. Třeba se mi někdy vysní.
Moc hezky napsané. Sice jsem konec tušila už zezačátku, ale i přesto to bylo kouzelné.
Moc Děkuji!

28.07.2010 14:09:00 | Caecus archangelos

Opět skvělé dílo. Máš jedinečné nápady a tím pádem můj obdiv!
Je fakt, že člověk moc nepřemýšlí co je v danou chvíli nejdůležitější a kolikrát řekne první věc, která ho napadne. A některé vyřčené myšlenky nejdou vrátit zpět.
Těším se na další tvé povídky.
A děkuji za tvůj komentář :)), potěšil mě.

16.01.2006 12:00:00 | Little.D

Ju, i takovéhle věci se přiházejí...
někdy prostě záleží na "představení",
i na tom, jak si chceš své chvilky malovat
(třeba vždy tak, jak když máš se životem skoncovat.. ;o)))

14.10.2005 10:00:00 | Cecilka

Parádní zašmodrchaný začátek, skvělý střed a překvapující závěr! 100!

10.09.2005 15:52:00 | Krtica

Nejsme my ženy chudinky? za námi nepříjde švarný mládenec který nás připraví na věnec.Ach jo.

10.09.2005 15:03:00 | takova

Být bohatá pořídím si domácí PC a budu před spaním číst ty tvoje povídky, jelikoš jsem jak ta kostelní myš ...tak si jen tak pokradmu v PD ukradnu...

08.09.2005 09:12:00 | Hančí

Jako obyčejně risik moc nezariskoval..,tahle byla kratší a jednodušší, ale má to zpařovací kouzlo..-úžasné je, že se jen prostě zapoměla představit..

" a lety nahromaděná touha mě odeslala do království nepřetržité rozkoše."
..82 bodů. Risik drží latku stále hodne vysoko..

07.09.2005 22:21:00 | WhiteShadow

Tak tohle mi tedy chuť nezkazilo ani trošinku. Ta smrt je svým způsobem hezká.
A protože mně i tohle dílo nesklamalo, říkám jak malé dítko: "Prosííím ještě."

07.09.2005 21:04:00 | BlackTangerine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí