Sally 3

Sally 3

- Ocitla se na hřbitově. Bylo půl druhé a jenom měsíc osvětloval siluety hrobů. Sally už neměla strach, neměla ho ani když objevila tajnou stezku...Strach dostala teprve, když ucítila ve vzduchu to hrozné napětí. U malého oltáře stál zády chlapec. A plakal. Sally tomu nemohla uvěřit. Ty bestie, ty tady budeš teď oplakávat svoji sestru? Ty? Pomalu se otočil. A Sally spatřila to, co ještě v životě nespatřila. Viděla už mnoho žebráků a chudých lidí, ale mezi nimi snad nebyl tak zubožený člověk.
- "Já vím, proč jsi tady." Sally se nezmohla na slovo. "Předtím než to uděláš, chtěl bych tě o něco požádat. Řekni mé sestře, ať mi odpustí."
- Celý náš osud máme možná vepsán ve hvězdách. Tu noc nemilosrdně svítily a řezaly jako diamanty. Jen na kratičký okamžik se stírá vina a trest. Zbývají jen dvě těla, co budou spát tuto noc vedle sebe. Jeden je viníkem, druhý mstitelem. Jenomže nic není tak jednoduché. Sally poznala úplnou pravdu. Že nikdy není nic úplně tak, jak se zdá. A že mít na rukou krev je těžší než smířit se s místem mimo hřbitov kvůli sebevraždě. Možná k tomuto byla předurčena.
- A nad jejich těly se sklání malá holčička. Přesně tak si to přála. Konečně má její bratr nevěstu. I bílé šaty si oblékla...Jak je to krásné. Sally, já říkala, že i ty můžeš zaplatit životem...
Autor mauvais-ange, 17.11.2008
Přečteno 306x
Tipy 4
Poslední tipující: Jajja, Bloodmoon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí