co to v té tmě bylo?

co to v té tmě bylo?

Anotace: malí sourozenci Tomík a Terka utečou v noci do sklepa,a proč,to se dozvíte,až přečtete...

jednou šel malý Tom ze školy.zastavili ho třídní flákači:Lukáš,Max a Kryštof.doráželi na něj,že byli ve sklepě a našli tam takové krásný,lesklý kamínek,který se Tomovi moc líbil.ale ve skutečnosti ten kamínek ukradli.ale jelikož se Tomovi tak líbil,chtěl se do toho sklepa vydat...ale ti tři mu říkali,že na to nemá odvahu,že je srab.a chtěli ho tam poslat jen proto aby už nevyšel.a tak se v noci Tom s jeho sestřičkou Terezkou do jejich sklepa.vzali si baterku,batoh,klíče a odvahu(ale Terezka ji moc neměla,a Tom si taky nebyl moc jistý,když viděl tu tmu na chodbě).jelikož ve sklepě už pěkných pár let nefunguje elekřina,bylo to o tolik horší.baterka se hodí vždycky.Tom opatrně otevřel dveře a vkročili.nejednou jeli po rozbořených schodech níž a níž...až narazili na něco světlého.netušili co je to.jen tím projeli,cítili mráz na zádech...Terka se jak nejvíc to šlo tiskla k tomovi a najedou...BAF!!!flákači se smějí jak nejvíc to de,ale Tomovi s Terry moc do smíchu není.tak šli zpátky do postele.flákači tam zůstali.tom nemohl usnout.najednou uslyšel strašný výkřik...Druhý den šel do školy vystrašený.ale...ty 3 kluky ve škole nepotkal...odpoledne hledal i za školou,kde bývají skro furt...Nic nenašel.přišel domů a na posteli mu ležel ten leský kamínek.jedno mu ale vrtalo hlavou:co bylo zač to,čím lechce projeli?flákači to být nemohli,bylo to průhledné,mrazivé...co to vlastně bylo?
Autor Barbucha.007, 21.03.2009
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmm 10 let...hned bych menil :) Na zacatek to neni az tak spatne..

24.03.2009 20:38:00 | Nergal

po tomhle asi rok nepůjdu do sklepa...

21.03.2009 21:39:00 | zakrslý_králík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí