Nekonečný příběh upíra - Úvod

Nekonečný příběh upíra - Úvod

Anotace: Za chyby se kdyžtak omlouvám:)

"Ale já chci být jako ty " řekla Vanesa a porušila tím ticho, které nastalo mezi ní a Chrisem, v němž se právě praly tři mocné myšlenky: Hlad, láska a svědomí.
Chris měl tajemství, tajemství, které znala jen Vanesa. Znala ho, ale nikdy nepocítila. Kdo jej pocítil záhy zemřel. Jen dvakrát se mu stalo, že své tajemství vyslovil lidské duši a nezabil ji. Teď to byla Vanesa a poprvé to byla Moona - Jeho dávná přítelkyně. Vraťme se tedy do doby před dvanácti sty lety, kdy bylo lidské bytí ještě v počátku a kdy se Chris stal upírem...

Poznal dívku jménem Moona. Znali se teprve pár dní ale měli pocit, že se znají celá staletí. Jejich přátelství zanedlouho vyústilo v upřímnou lásku.
Jednoho chladného večera šel Chris tichým parkem. Znenadání ho přepadl upír. Chris se ho ale nezalekl a bojoval o svůj holý život tak dobře, až to samotného upíra zaskočilo. Byl silný a odvážný, proto jej také uznal vhodným za následovníka své rasy.

Při první reakci na sluneční světlo a první touze po lidské krvi Chris poznal co se sním stalo. Od té chvíle se toho změnilo hodně. Moona si také všimla, že není něco v pořádku a žádala Chrise, aby jí pověděl co se sním stalo. Chris nakonec podlehl a řekl Mooně co se stalo tu osudnou noc. Z počátku tomu nechtěla moc věřit ale potom uvěřila a žádala Chrise o to, aby sním mohla být navěky. Chris, tehdy ještě nerozvážný mladík, souhlasil a udělal z ní sobě rovnou.
Netrvalo to dlouho a celé podsvětí nemluvilo o ničem jiném než o nich. Vládci podsvětí - Elisha a Victor je proto povolaly k sobě. Po delší době se z nich stali přátelé. Bylo to podivuhodné, protože Elishe a Victorovi se bál kdejaký upír podívat do očí. Ale Chris a Moona byly jiní, odvážní.

Asi tak před devěti sty lety ale nastal zásadní převrat v Chrisově životě, který ho doprovází až doteď...

Při nočním krmení se Moona vrhla do lovu tak dychtivě, že přehlédla že místo člověka vysává tvora, v jehož žilách koluje krev stejně prokletá, jako ta její. Chris se tomu snažil zabránit ale nemohl. Sám přitom utržel nemalé, kdyby dobře mířené smrtelné rány. Lidé už byli podezíraví a chránily se proti vzrůstajícím útokům nemrtvích. A tak se Chrise snažily probodnout dřevěným kolíkem. Naštěstí přežil, ale nezabránil Mooně v její nerozvážnosti.
Ve starém zákonu upírských bytostí je napsáno dvanáct smrtelných hříchů. Jedním z nich je i zabití upíra upírem. Vládci podsvětí Elisha a Victor se jimi musely řídit. Proto Moona musela přijmout trest za své činy. Její tělo bylo zničeno, avšak její duše zůstane po staleletí uvězněna u očistci.
Chris se stím za žádnou cenu nechtěl smířit. Přišel o tu nejmilovanější osobu v jeho ponurém světě jen proto, že udělala jedinou chybu. Strašně se změnil a zavrhl celé podsvětí. Uložil se tedy ke staletému spánku s prosbou zapomění.
Po staletích která pro něj nebyly ani pouhým týdnem se probudil do dnešní doby. Z jeho krypty pohřbené pod návaly hlíny vedl tajný východ, vyšel jím tedy napovrch. Svět byl ale jíný, dokonalejší, ale taky plný rizik. Tajný východ vedl pod dálnicí po které jezdilo plno aut. Stím Chris nepočítal a zjevil se přímo uprostřed ní, před autem které řídila mladičká dívka. Na první pohled se mu zalíbila. Dívka ale zděšením strhla auto do příkopu a vybourala se.
Chris s podivuhodným zájmem ji spěchal pomoci. Na nic nečekal a odnesl ji na své sídlo. Tam ji ošetřil a dlouhé noci čekal až se probere ze spánku.
Dívka zpočátku nevěděla kde je a co se sní stalo. Ale potom si začala Vanesa - tak se jmenuje, s Chrisem rozumět. Chris jí řekl o svém životě snad vše a ona zase vyprávěla jemu. Netrvalo to dlouho a navzájem se do sebe zamilovali. Vanesa dlouho prosila Chrise,jako tehdy Moona, aby sním mohla sdílet jeho nesmrtelnost. Ale on to odmítal, znovu nechtěl udělat stejnou chybu.
Ale při dalších jejích prosbách a pohledu na její bledé hrdlo nakonec podlehl.
Zanedlouho všichni pocítí, že po světě kráčí dva mocní upíři...
Autor Sýkorka07, 22.03.2009
Přečteno 704x
Tipy 14
Poslední tipující: Venjinka, Xindy, Haniéčka, Anne Leyyd, Puck, no.signal, strašidýlko-střapatý, E., Aki
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc se Ti to povedlo. Líbí se mi to.

17.04.2016 19:39:06 | Minna Seayard

Některé formulace mi moc nesedí, často se brzy po sobě opakují slova, což kazí výsledný efekt. Nedostatek odstavců pominu, ty na liter.cz nedělá skoro nikdo (škoda). Místo vyprávění, je to však pouhý "popis" toho, co se děje, neškodila by přímá řeč, bez ní je to rozvláčné. AŤ se daří

21.12.2013 09:53:22 | Firren

Díky za názor i rady u téhle mé stařešinky. Nechávám to tady už spíš tak pro zajímavost, psala jsem to už tak dávno a ne jako něco, čím bych měla v úmyslu se chlubit. Ale každopádně díky za milé zastavení i kritiku. :)

21.12.2013 11:37:08 | Sýkorka07

To je hezkýýý moc se ti to povedlo...:-*

26.07.2010 22:51:00 | Venjinka

Další upírská hovadina...

26.12.2009 19:35:00 | Corsica

Souhlasím, dobře se to četlo. Doufám, že bude ještě nějaké pokračování. :) Trošku vychytat hrubky a bude to OK :)

23.05.2009 15:56:00 | Anne Leyyd

povídky bývají zvláštním oknem do duše autora :) tvůj příběh se mi četl hezky

10.05.2009 21:51:00 | Puck

fakt moc krasna dasvam ST

02.04.2009 09:08:00 | Lady_Mucik01

Carky a hrubicky jsou tvuj nepritel :) Obsaho me chybela vetsi kosatost a rozvetveni, ale to prijde samo ;)

26.03.2009 22:57:00 | Nergal

moc hezke..krasne se to cetlo...

24.03.2009 17:14:00 | strašidýlko-střapatý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí