Podivný deník-kapitola 7 - Objevení chaty

Podivný deník-kapitola 7 - Objevení chaty

Anotace: Jakub se skupinkou postupuje lesem. Objeví chatu dřevorubců ...

Vstávali za rozbřesku. V lese už bylo dobře vidět a tak strach ze včerejší noci částečně opadl. Tři další členové výpravy většinou v noci tvrdě spali. Jeden z nich však přiznal, že něco slyšel, ale myslel si, že šlo o kance či jiné zvíře a tak zase klidně usnul.

Vypravili se po rychlé snídani. K chatě to bylo sotva kilometr. Jakubovi stále nedalo klid pomyšlení na včerejší noc. Asi je ještě malé dítě, když se nechal znepokojit tím, co slyšel. Zřejmě moc čtu, usoudil. Pak si představuji něco, co skutečně není.

Už se chtěl nad celou tou věcí zasmát a mávnout rukou, když v tom ho cosi přimělo vrátit se zpět do reality. Na cestě v rozmoklé půdě objevili čerstvé stopy, které viděli předešlého dne. Větší než lidské, ale medvěd to přeci není. A to už se nacházeli skoro na dohled od chaty. Přeběhl mu mráz po zádech. Franta stopy také pozoroval. Oba si mohli být jisti, že včerejší noc netrpěli žádnými halucinacemi.

Pokračovali dál. Les se otevíral a před nimi se rozprostíral široký palouk, na kterém stála dřevorubecká chata.

„Jsme tady,“ prohlásil Franta ke všem. Rozhlížel se kolem. Louka byla opuštěná.

„Jindro!“ zavolal na svého kolegu přes palouk.

Ticho. Nikdo neodpovídal.

„Jindro!“

Stále nic. Jen šumění větru v korunách stromů.

Pomalu všichni postupovali přes louku. Okny chaty bylo z dálky vidět dovnitř. Kdyby tam Jindra byl, bylo by možné zahlédnout alespoň jeho siluetu. Nic však nebylo vidět.

„Asi šel pro něco do lesa, nebo jsme se cestou minuli,“ řekl Frantovi Jakub. Všichni došli k chatě a objevili kolem ní spousty stop, které už znali. Ty, co připomínaly stopy medvěda.

Pohlédli na dveře. Byly vyražené. Ležely na podlaze a za nimi cosi zahlédli. Všechny pocítili veliký strach a dva odvážlivci, dobrovolní hasiči, se rozhodli vstoupit dovnitř. Ostatní je pak následovali. Naskytl se jim hrůzostrašný výjev.

Na podlaze leželo tělo mrtvého Jindry Kropenáče. Jeho obličej byl celý modrý a na krku měl značné podlitiny. Na šíji mu také našli několik černých chlupů. Franta při pohledu na svého bývalého kamaráda omdlel.
Autor Petr N., 27.03.2009
Přečteno 306x
Tipy 4
Poslední tipující: zakrslý_králík, Nergal, Tempaire
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí