Hraince všeho

Hraince všeho

Byl obyčejný, šedivý den.. On měl rozteklé oční linky, ona na druhém konci města brečela a brečela, nemohla přestat.. Jakýsi záchvat. Nevěděl co má dělat.. Vzal svého pejska ven, na procházku, neskutečně dlouhou, poprvé měl pocit, že se mu může se vším svěřit. Šli hodinu, dvě, pejsek už kňučel, ze zvyku na desetiminutové procházky, aby šli domů.. Ale on šel dál a dál.. Byl zde, tu kde chtěl, tu, kde to začalo. Začal brečet.. Pejsek mu skočil ospale a zároveň nechápavě na klín, koukali na sebe, on koukal do pejskových temně hnědých očí, na jeho lesklou zlatavou srst, záviděl mu, chtěl být bez starostí, chtěl se vrátit alespoň o dva roky zpět, žádné problémy s láskou, rozuměl si s rodiči, nemusel se učit, šlo to samo.. Jeho nejlepší kamarádka žiletka ho pronásledovala i v nejkrásnějších snech, vše mu zkazila, celý život.. Bylo horké léto a on byl v bundě, celý se třepal, byla mu děsná zima.. Namočil si i přes to všechno nohy do potoku.. Cítíl, úlevu.. Nedomyslel však to, že když se před chvílí pořezal, nezatuhla krev, nesrazila se rána, chtělo se mu tak spát.. Nohy nechal ve vodě a ulehl, do trávy, zapoměl na všechny strasti, bolesti a starosti.. Krev odtékala spolu s vodou.. Pejsek ho začal rychle hryzat do ruky.. Otevřel oči, stála tam ona.. Ležel tam prý několik hodin, vyznala mu znova lásku, řekla že chce žít jen pro něj, když ji ten den viděl naposledy, když odjížděl v sanitce do namocnice, chytl ji hysterický pláč, v slzách vyjekla ,,Prosím, miluj mě!".. Druhý den ležel v nemocnici, byl u něj psycholog, nohu měl sešitou.. Brečel,bál se, že už ji neuvidí, ona ležela v druhém pokoji, o patro výš.. Brečela, nemohla ho jít navštívit.. Ten den podlehl.. Utekla z pokoje a viděla jen prázdné lůžko, dole černý vůz.. Utíkala k němu.. Byl to on, přišla k vozu a řvala ,,dejte mě k němu do rakve, prosím!" co si o ní mohli ti pohřebníci myslet pouze, že je to další hysterka do řady.. Druhý den jelo černé auto znovu. Již nikdo neřval, přátele neměla, možná jen jeden plakal, někde tam nahoře.. Možná se setkali.. Jak to bylo s pejskem, to dál nikdo neví, jen v psím útulku štěkal tolik psů, že to nebylo možné..
Autor HaPpY.sOnG, 07.07.2009
Přečteno 425x
Tipy 1
Poslední tipující: KockaEvropska
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí