Smrt

Smrt

Anotace: Vím, že to byla ona jen nevím zda to byl sen nebo skutečnost. Posuďte sami.

Sbírka: Kniha stížností

Sedím v práci a všechno náhle vypadá tak nereálně. Nemůže to být pravda, máme přece ještě čas, jsme spolu chvíli. Budoucnost před námi a mě je pouhých jedenadvacet. Ne! Ještě nepřišel čas zemřít...

Nejpodivnější noc v mém životě byla právě ta dnešní. Byla tam. I tys jí viděl. Nemohl to přeci být jen výplod mé fantazie. Už od večera jsem měla divný pocit. Kůže napnutá, třes v rukou, myšlenky jinde.. I samotný večer mi přišel o tolik jiný než ty ostatní, jen nedokážu říct v čem, protože vše vypadalo tak normálně. Řekls mi, že vypadám nespokojeně, ale já si tak nepřipadala. Povídali jsme si, už ani nevím o čem. Vzpomínky z noci zastřeli všechno. Co dřív se zdálo důležité, začalo ztrácet na významu.

Zkoukli jsme seriál. Byla půlnoc a my šli spát. Nemohla jsem usnout. Teplo střídala zima a spánek nepřicházel. Ani ty jsi nespal. Něco viselo ve vzduchu. Při každém dotyku, tvém nebo jen spadlých vlasů do tváře mě přepadl třes a přecitlivělá kůže neuvěřitelně svěděla. Potřebovala jsem tě obejmout, ale kůže pálila a já se neodvážila. Byl jsi na tom stejně, věděla jsem to. Nevím jak, ale věděla. Hodiny ukazovaly jednu a třicetčtyři minut.. a pak náhle tma, klid... šramot, zima, oči dokořán a ona začala mluvit. Nevím co říkala, bylo-li to poslání nebo jen varování. Tiskla jsem se k tobě, ale ty ses nehýbal. Hlas, všude jen ten hlas. Zaplnil každý kout pokoje i mé hlavy. Musela jsem se zvednout a nadechnout. Zjistit co se děje. Podařilo se mi to a já na ten krátký okamžik pohlédla přímo v její tvář. Žádná slova nevypoví tu hrůzu. Asi jsem omdlela, protože pak si pamatuji až tebe jak se nade mnou vyděšeně skláníš. Vystrašený, žes měl hrozný sen ve kterém jsi cítil smrt. Prý jsi mne v něm objímal a já se třásla a řekla že cítím chlad. V tu chvíli jsi ho pocítil i ty. Měl jsi strach stejně jako já, snad proto jsem neřekla co se stalo mě. Nejsem si totiž tak jako ty jistá, že to byl opravdu jen sen. Hodiny ukazovaly dvě hodiny a pět mintu.

Pokud by to opravdu byl jen sen je to znamení, že přijde změna. Ale jaká a kdy? A co když to sen nebyl? Co se stane příště?
Autor darkday, 28.07.2009
Přečteno 334x
Tipy 5
Poslední tipující: UCET KE ZRUSENI, Adéla Jamie Gontier, E.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí