Pomstychtiví andělé...

Pomstychtiví andělé...

Anotace: Byla jsem obyčejná holka, která hledala domov. Celý život jsem projezdila stopama. Pořád jsem stopovala...

Byla jsem obyčejná holka, která hledala domov. Celý život jsem projezdila stopama. Pořád jsem stopovala a hledala toho správného. Když jsi ke mně přijel, myslela jsem si, že ty jsi ten pravý a že u tebe najdu to, co hledám. Mýlila jsem se. Nasedla jsem do auta, poděkovala jsem a začala ti vyprávět svůj příběh. Politoval jsi mě. Tys mi zase vyprávěl o sobě – to jsem nevěděla, že to jsou samé lži. A na ten příběh jsi mě dostal. Rozhodla jsem se, že u tebe se budu snažit najít ten pravý domov. Zeptala jsem se tě, jestli smím a ty jsi překvapivě přijímal.
Nalil jsi mi bílé víno a přiťukli jsme si. Usmála jsem se na tebe a ty jsi řekl, že půjdeš připravit jídlo. Když jsi se dlouho nevracel, šla jsem tě najít. Vlezla jsem do komůrky, která byla polepená plakáty. Na fotkami, nýbrž výstřižky z novin. Bylo na nich napsáno něco jako: „Záhadně zabita a nalezena XXX XXX“ a přes to bylo červenou fixou napsáno „zabita“. Najednou mi došlo, o co ti jde. Jenomže to už bylo pozdě. V tom mi očima probleskly veškeré vzpomínky od pěti let až do mých pět a dvaceti.
Přistoupil jsi ke mně zezadu a na ústa si mi přitiskl roubík s chloroformem a já ztratila vědomí. Hodil jsi mě do auta a odvezl mě na tobě známou pláň neboli pohřebiště pro tebou zabité jedince. Netušila jsem, že mě pohřbíš zaživa. Hodil jsi mě do hrobu a já se tam udusila a zemřela. Já jsem sice zemřela, ale můj anděl stále žil.
Najednou můj anděl stál proti tobě a ty ses divil, jaktože žiju. Anděl se k tobě pomalu blížil s ostatními tvými pomstychtivými obětmi. Padl jsi na kolena na můj hrob a prosil o odpuštění, i když tě nikdo neposlouchal. Ostrými pohledy házenými zbytky andělů jsme ti nechali vybouchnout hlavu, ještě než se tak stalo, z hrobů vylétli ostatní nebohé duše, které se staly tvou obětí a pomohli nám tě zabít – byl jsi proti nám slabý - a život šel dál bez tebe.
Slezla jsem z motorky svého posledního stopu a čekala jsem, až přijede někdo, kdo mi nabídne ten správný domov…


(dílo složeno podle písničky Angels - Within Temptation : http://www.youtube.com/watch?v=VK9qfVQ4Z04 )
Autor Chriska, 26.08.2009
Přečteno 351x
Tipy 2
Poslední tipující: Rychlý Tep
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Běhal mi mráz po zádech a zároveň se mi to neskutečně líbilo. ST:)

02.09.2009 20:47:00 | Rychlý Tep

Běhal mi mráz po zádech a zároveň se mi to neskutečně líbilo. ST:)

02.09.2009 20:47:00 | Rychlý Tep

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí