Vrah z temnoty

Vrah z temnoty

,,Mladý pane..je čas vstávat." muž vysoké štíhlé postavy v černém obleku roztáhl závěsy na velkých oknech. Chlapec, který ležel ve velké posteli s nebesy, trochu zabručel a přetočil se na bok.
,,Mladý pane.." muž přešel k posteli a položil ruku na chlapcovo rameno. Chlapec otevřel, nebo spíše pootevřel oči a podíval se na muže.
,,Greille." muž se pousmál.
,,Ano,pane?"
Chlapec vylezl z postele a nechal se od Greilla obléct.Poté si sed zpět na postel a Greill mu nalil šátek čaje. Chlapec si přivoněl a poté se napil.
,,Green rose..?" řekl s menší nejistotou. Greill přikývl. Chlapec ho chvíli pozoroval.Potom uhl pohledem a odfrkl si.
,,Tak co se denska bude dít?"
Než stačil Greill odpovědět, ozval se pronikavý ženský hlas.
,,Kaine!" Chlapec se vyděsil. Skoro až upustil šálek z čajem.Rychle střelil pohledem po Greillovi.
,,Ne.." zahuhlal.
,,Madam Fly dorazila,pane." usmál se Greill. Kain se zamračil a zvedl se. Položi šálek na stolek.
,,Dobře. Zaveď ji do salónku. Já za chvíli příjdu." rozkázal. Greill se poklonil.
,,Ano,pane."
Když odešel,Kain přešel k oknu a podíval se z něj.Před vchodem do panství stál kočár. Kolem něj běhala dívka, která se snažila zbavit dotěrných sluhů, ale jak viděl, neutekla jim.

,,Vítejte u mě." řekl Kain nezaujatě,když přišel do salónku.Zasedl do křesla aa nechal si od Greilla nalít čaj.
,,Kaine, synovče.Tys vyrostl,"zacvrlikala Madam Fly. Byla to velmi cílevědomá žena a navíc sestra Kainova otce. Nosila většinou nadýchaně šaty s různými volánky a krajkami a k tomu elegantní klobouky.
,,Ráda tě vidím a mimochodem, máš úžasného sluhu, že, Greille?"
Geill se pousmál. ,,Snažím se." Zato Kain se nesmál.Ve tváři měl svůj obvyklí výraz: zamyšlený a zároveň otrávený.Opřel si hlavu o loket.
,,Jo. Ale o to o těch ostatních říci nemohu." napil se čaje.Po chvilce se ozvalo zaťukání na dveře.Když se dveře otevřely vstoupila do místnosti služka Madam Fly a dívka, kterou Kain viděl běhat kolem kočáru. Měla podobné šaty jako Madam Fly a její hnědé kudrnaté vlasy jí tančily kolem obličeje..Všichni v místnosti se na ně podívali.
,,Scarlett!Proboha, kdes byla tak dlouho?" okřikla dívku Madam Fly a poté se podívala na Kaina.
,,Kaine pamatuješ si na mou dceru Scarlett?Jako malý jste si spolu často hrávali.Dokonce jste i stejně staří.Je ti čtrnáct, ne?"
Kain přikývl. ,,Ano,"poté se podíval na Scarlett a řekl:,,ahoj.",aby se neřeklo.
,,Ahoj."Kain,že?"usmála se Scarlett.Znovu jen přikývl.Pak se podíval na Madam Fly.
,,Chcete se tu zdržet?" Scarlett si přisedla ke své matce. ,,Ano."
,,Proč?"zeptal se tázavě a podíval se na matku s dcerou.
,,Ale no tak, Kaine.Jsem tvá příbuzná a musím se o tebe starat místo mého bratra a jeho ženy." usmála se. Kain se podíval do země. ,,Chápu."podíval se kolem
,,Mairin!"zavolal. Do pokoje vběhla služka.
,,A-ano, pane ?"vykoktala
,,Odvedeš Madam Fly a její..dceru do pokojů."
,,A-ano!" řekla a pak vyvedla Madam Fly i Scarlett ze salónku.
,,Mladý pane.Vypadáte rozrušeně,"usmál se Greill, když si všiml Kainova pohledu.,,Co se děje?"
,,Něco se stane." odpověděl Kain a podíval se Greillovi do očí.

Setmělo se.Ulice města osvětlovali jen vybledlá světla pouličních lamp.Najednou se ozvali rychlé kroky.Lampy začaly poblikávat. Poté zhasly úplně.Temnou ulicí probíhal muž kolem třicítky.Běžel jako o život, stále se ohlížel a v očích měl hrůzu. Z rohu domu se vynořil temný stím , který se k muži stále rychleji přibližoval.Muž zahl za roh.Běžel dál,ale daleko se nedostal.Slepá ulička.
Za sebou uslyšel zavrčení.Hrůzou ztuhl a pomalu se ohlédl přes rameno.Vykřikl dlouze a hlasitě o pomoc.Poté už bylo vidět jen to, jak zeď ocákla krev.
Autor Scartach, 20.01.2010
Přečteno 602x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mno.. v tvem veku je to tezky. Par chybek tam je a za teckama, carkama je lepsi udelat mezeru.. at se to lip cte. Nicmene.. pis dal, v tvym veku bych tohle urcite nenapsal :)

21.01.2010 22:51:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí