Vrah z temnoty 2

Vrah z temnoty 2

,,Rozejděte se! Rozejděte se!"křičel jeden z vyšetřovatelů a rozháněl dav lidu, který se kolem místa činu začal zhlukovat, zatím co ostatní vyšetřovatelé ohledávali mrtvé tělo muže. Mezi davem se objevil i Kain s Greillem.Kainovi bylo jedno, že se ho vyšetrovat snaží zastavit a šel dál k mrtvole. Vyšetřovatel, se ale nenechal jen tak odbít. Chytl Kaina za rameno.
,,Hej, kluku!Neslyšels?"houkl na něj.Kain se podíval do země a na tváři se mu objevil úšklebek.
,,Greille.." Vyšetřovatel nechápavě nadzvihl obočí.
,,Ano, můj pane." ozval se se Greill. Přitom si položil ruku na srdce a naznačil úklonu. Poté chytl vyšetřovatele a silně ho od Kaina odstrčil. Vyšetřovatel zpadl na zem a překvapeně se na Greilla podíval.
,,Pěkný den, pane." usmál se Greill. Otočil se a došel svého pána, který už byl dávno u hlavního vyšetřovatele.
,,Co tady.." začal vyšetřovatel,ale Kain ho přerušil tím, že mu vytrhl papíry z ruky. Začal si je pročítat. Vyšetřovat se zamračil.
,,Přece se nebudete hned rozčilovat, pane Silvere." zamumlal Kain s usměvem a pozdvihl hlavu, aby mu viděl do tváře, protože i když mu bylo čtrnáct, nepatřil mezi ty největší a tak byl vyšetřovatel skoro o dvě hlavy vyšší než-li on.
,,Co jste sakra zač?" zavrčel po chvíli ticha vyšetrovatel.
,,Jsem Kain MIchaels a toto je můj sluha. Greill Dark."ukázal na Greilla.
,,Kain Michaels?"zopakoval vyšetřovatel trochu překvapeně. ,,Ten Kain Michaels?"
Kain jeho otázku ignoroval a podal mu papíry na zpět. Poté se k němu otočil zády.
,,Greille. Jdeme!Tady už jsme zkončili."
,,Ano, můj pane."
Kain se naposledy podíval na mrtvolu a pak spolu s Greilem vykročili ke kočáru.K Silverovi přišel mladý vyšetřovat. ,,Kdo to byl?" zeptal se.Silver se na něj podíval.
,,Královnim pes!"

Bylo kolem sedmé večer.Kain seděl rozvalený v křesle před malým kulatým stolkem, na kterém stála šachovnice. Hrál sám se sebou, ale nijak zvlášť mu to nevadilo. Občas se napil čaje nebo si dal sušenku. V pokoji bylo šero. Ani to mu nevadilo. Vzal do ruky figurku královny bílé barvy.Pak se podíval na černé figurky.
,,Kaine!"
Do pokoje vrazila Madam Fly.Figurka mu leknutím vypadla z ruky a dopadla na lesklou mramorovou podlahu.
,,Nejdříve se klepe." Ignorovala ho.
,,Hej,Kaine...povečeříš s námy?" zeptala se sladce.
,,Ne." zvedl figurku královny ze země. Zatvářila se ublíženě.
,,Proč, ne?"
,,Už jsme jedl." odvětil klidným hlasem Kain a podíval se na šachovnici.
,,Opravdu, ne?" zkusila ješte jednou.
,,Opravdu..."
Když Madam Fly zjistila, že ho asi nepřemluví, tak zase zavřela dveře. Kain si povzdech, postavil figurku na šachovnici a podíval se z okna na měsíc. Zvedl se a přešel k oknu. V pokoji se objevil Greill.
,,Mladý pane." Kain zavřel oči.
,,Stane se to znovu." řekl pak.
Greill mlčel. Jen pohledem probodával Kainovy záda.Když dlouho mlčel, Kain pokračoval.
,,Někdy kolem jedné ráno..u..u kláštera."
,,Jakého?" zeptal se s klidem v hlase Greill. Kain chvíli mlčel.
,,Klášter svatého Patrika."
,,Jste si jist?"
,,Ano." otevřel oči a podíval se přes rameno na Greilla. Ten jen trochu zavrtěl hlavou.
,,Mluvíte z cesty, pane. Nechcete si jít už lehnout?"
,,Teď? Kolik je vlastně hodin?"
,,Něco po sedmé."
Kain si znechuceně odfrkl a sedl si zpět do křesla. ,,Ještě ne," nastavil ruku. ,,knihu.." Greill poslechl a podal mu z knihovny knihu, kterou Kain většinou četl. Kain otevřel knihu tam kde včerejší večer zkončil a začal číst. Greill mu mezitím nalil do šálku čaj a poté se podíval z okna směrem ke klášteru svatého Patrika.

Jeptiška klečela před oltářem. Modlila se. Bylo kolem jedné ráno a v hale kromě ní už nikdo nebyl. Uslyšela klapnutí dveří. Ohlédla se, ale nikoho neviděla a tak se zase vrátila k modlení.Kolem svíce se mihl stín. Ostatní plamínky svíček se zachvěli a poté, jako by se v místnosti prohnal silný vítr, všechny naráz zhasly. Jeptišku začala pohlcovat tíseň a strach. Slyšela kroky. Mrštně se zvedla ze země a ohléhla se. Nikdo. Kroky se ozvaly znovu. Za ní. Rychle se otočila. To bylo to poslední co udělala před tím než se s uderem jedné hodiny svalila mrtvá k zemi v kaluži krve.
Autor Scartach, 21.01.2010
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Asi bych ti poradil to same jako u predchoziho dilu.. a mozna navic pozor na stejna slova v odstavci.

pr:
Greill mlčel. Jen pohledem probodával Kainovy záda.Když dlouho mlčel, Kain pokračoval.
,,Někdy kolem jedné ráno..u..u kláštera."
,,Jakého?" zeptal se s klidem v hlase Greill. Kain chvíli mlčel.

Ze mlcel ctenar vi :) Ale mas dobry mysleni a zaklad... urcite pis! A casem uvidis, jak nam tu vytres zrak.

21.01.2010 22:56:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí