Vrah z temnoty 3

Vrah z temnoty 3

,,Klášter svatého Patrika, pane." řekl Greill při podávání snídaně. V jedné ruce držel porcelánovou konvičku na čaj a v druhé noviny, do kterých se koutkem oka díval.
,,Co s ním?"
,,Další obět se našla právě tam. Byla to jedna z jeptišek."
,,Říkal jsem to." pousmál se Kain a vzal si od Greilla noviny. Na chvíli se do nich začetl. Poté je položil na stůl a zhoupl se na židli.
,,Pojedeme se tam podívat. Jdi říci ať připravý kočár."
,,Ano, pane." Greill se poklonil a odešel z jídelny.

Chvíli na to už jeli kočárem.Kain přemýšlel. Při tom pozoroval sedadlo na proti sobě a ani si neuvědomoval jak cesta rychle utekla. Z myšlenek ho vytrhl až hlas Greilla, který stál u otevřených dveří kočáru.
,,Jsme tady, pane." Kain si ho změřil pohledem.Pak se zdvihl a vylezl z kočáru ven. Před sebou uviděl klášter sv. Patrika a také spoustu vyšetřovatelů okolo něj. Trochu si poupravil klobou a vyšel rozhodně k místu činu s Greillem v patách. Jak vstoupil do haly a všiml si hlavního vyšetřovatele, zašklebil se a vydal k němu.
,,Zdravím, Silvere."
,,Co tady zase chcete?"zavrčel nevrle Silver.
,,Otázky budu podávat já," přerušil ho Kain. ,,takže,co mi k tomuto případu řeknete?"
,,Dobrá. Ukažte mi povolení s podpisem královny a já Vám vyhovím."
,,A vy mi ukažte to svoje." odsekl Kain.Silver se zamrači a podal mu papíry s informacemi.
,,Sestra Rosalie.Byla zabita kolem jedné hodiny ráno, stejným způsobem jako ten muž." schrnul. Kain ho moc neposlochal. Po chvíli podal papíry Greillovi.
,,A dál?"
,,Dál?"
,,To mi chcete říct, že tohle je všechno, co víte?" Kain nadzvihl obočí.Když se od Silvera nedočkal odpovědi,zavrtěl hlavou.
,,No nic. Děkuji vám za cenné informace,"podíval se na Greilla. ,,Jdeme!"
,,Ano."Greill vrátil papíry, poklonil se a vyšel za svým pánem.
,,Co si o tom myslíš, Greille?" zeptal se Kain, když nasedal do kočáru.
,,Pane, tohle neudělala lidská ruka. To by jste měl vědět."
,,Co-že?" vyhrkl Kain. Greill si přiložil prst na rty.
,,Pšš.." poté zavřel dveře kočáru.

,,Jak jsi to myslel?" zeptal se Kain Greilla. Greill zrovna donesl moučník. POložil talíř s ním na stůl před Kaina.
,,Dnes podáváme čokoládový moučník." Kain se zamrači a prudce se zdvihl ze židle.Zapřel se rukamamo stůl.
,,Greille!"
Podíval se na něj. ,,Myslel jsem to tak, jak jsem to řekl.Za ty vraždy člověk nemůže."
Kain se posadil. Vzal do ruky vidličku a nabodl na ní kousek moučníku, který si pak strčil do pusy.
,,A kdo tedy?" zeptal se s plnou pusou.
,,To zatím nevím. Co s tím chcete udělat?"
,,Nic." odvětil s úsměvem Kain a dal si do pusy další kousek.
,,Nic?" Greill začal nalévat čaj.
,,Ano.Určitě toho za chvíli nechá." řekl Kain a napil se čaje.
,,To bych neřekl." zamumlal Greill a vyšel z místnosti.

Zloděj se ve svém doupěti radoval. Dnes měl úspěšný den. Podařilo se mu vyloupit největší banku ve městě. Sice ho málem chytli četníci, ale on jim dokázal utéci. Byl na sebe hrdý. Ležel rozvalený na dece mezi penězi.Penéze, co mu zůstali ještě v látkových pytlích zčal rozhazovat po místnosti.
Místností, kterou osvětlovala jen olejová lampa, se prohnal vítr. I když okna a dveře byly zavřené. Plamínek v lampě zhasl a místnost poteměla. Zloděj zneklidněl. Posadil se a rozhlédl se kolem. Za oknem uviděl mihnout se temný stín. Poté uslyšel kroky před dveřmi. Zvedl se a vzal do ruky pistoli.
Slyšel o těch dvouch vraždách a nechtěl se stát další obětí.Ne teď, když získal takové bohatství. POmalu došel ke dveřím a nabil pistoli.Prudce otevřel dveře, ale místo výstřelu se ozvalo zaúpění.Pistole od krve dopadla na zem a po chvíli ji následovalo i zkrvavené, mrtvé tělo zloděje.
Autor Scartach, 23.01.2010
Přečteno 283x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Za teckama carkama se delaji mezery :) a pozor na drobny preklepy, jinak docela slusny

25.01.2010 21:27:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí