POHODÁŘ

POHODÁŘ

C = Cvokař, P = pacient
.
.

C: "Tak co vám schází?"
P: "Přišel jsem se pochlubit, že nic, pane doktore."
C: "Nic? Tak co mi sem lezete, chlape? V čekárně je spousta lidí, co potřebují pomoc, a vy mě chcete zdržovat, sakra?"
P: "V čekárně už nikdo není. Však už je skoro pět hodin. Jsem poslední."
C: "To je dobře. Teď mě laskavě opusťte, udělám si agendu..."
P: "Vás nezajímá někdo, komu nic neschází?"
C: "Co votravujete, hergot? Proč by mě to mělo zajímat?"
P: "Už z toho důvodu, že problémy vašich pacientů se do vás vsákly, jako do houby..."
C: "...A vám je po tom houby. Máte u nás vůbec zdravotní kartu, pane?"
P: "To tedy nemám. A vy nebuďte podrážděný. To je důsledek vaší přepracovanosti. ...A nebo - většinu dne musíte mluvit s nesprávnými lidmi."
C: "Zato teď mluvím s tím správným. Vypadněte a nechte mě pracovat..."
P: "Vás nezajímá kontrast mezi ufňukancem a pohodářem, nešťastníkem a spokojeným?"
C: "Takže vy jste ten spokojenej pohodář, co u nás nemá kartu. A co má být? Mám si sednout na zadek? Stejně už na něm sedím..."
P: "Mám tedy odejít?"
C: "Konečně rozumnej nápad, protože mě přestáváte bavit. Proč jste za mnou vlastně přišel? Říct mně, že jste šťastnej? Chcete mě nasrat?"
P: "Vidíte, takhle by psychiatr mluvit neměl. Vy jste totiž na konci sil. Přišel jsem vás zachránit."
C: "Co? Vy mě? Já, kterej celý ty zkurvený léta nedělám nic jinýho, než že zachraňuju pomatence - tak nějakej pomatenec jako VY, mě přijde zachraňovat?"
P: "Doma řvete na děti i na manželku. Práce vás dřív bavila, byl jste samý vtip. Vy na sobě nepozorujete změnu?"
C: "Hergot, vy mě doma šmírujete, nebo co? Žena si na mě stěžovala?"
P: "Vaši paní do toho netahejte. Ta si nikdy NIKOMU nestěžovala. Jestli se nezměníte, tak si takovou ženu prostě nezasloužíte."
C: "Hm... no jo... Asi máte pravdu, sakra."
P: "A nesakrujte pořád. Nikdy jste to nedělal, tak si na to nezvykejte. Spíš začněte dělat zase to, co dřív: buďte víc s rodinou. Máte dvě malé děti, tak si s nimi hrajte. Bavte se víc s manželkou. Myslím, že se toho mezi vámi nahromadilo dost, co je potřeba vyjasnit."
C: "To je pravda. Ale jak tohle všechno můžete vědět?"
P: "Jsem vaší ženy nejstarší bratr. Váš švagr."
C: "Tak to tedy nejste. Já vám řeknu, co jste: pěknej podvodník! Jejího bratra jsem sice nikdy nepoznal, ale jedno vím jistě - před dvanácti lety měl pohřeb, milej pane!"
P: "No a? Vám to pořád nedochází?"

Autor Aťan, 24.01.2010
Přečteno 1157x
Tipy 46
Poslední tipující: fisus, Darwin, L., Naivka, Karen Blixen, Iv, Andělská holka, Pevya, Falka, TetaKazi, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pěkné - takové kameňáčky mám ráda :-)

06.08.2010 23:15:00 | Naivka

Téda to je perádní dílko.

29.05.2010 18:25:00 | Iv

:-)) Skvělý závěr! Pobavil.

25.02.2010 13:48:00 | Andělská holka

Drsnééé :D::D:D

16.02.2010 16:22:00 | Izzzi

brzy asi budu cvokaře potřebovat..z té zimy:-)

26.01.2010 20:59:00 | Mbonita

Mne to doslo :)

25.01.2010 22:13:00 | Nergal

Teda takého cvokařa potkat,
tož mosím aj onemocnět.
V rodině máme dva cvokaře, s papírama na hlavy inách.
Tý ostatní sú cvokaři amatáři, furt by enom radili.
Nechceš, pošlu Ti ich.

25.01.2010 15:15:00 | stryc

Díky za připomenutí...

24.01.2010 22:52:00 | Bíša

Pěkná!

24.01.2010 22:29:00 | Zasr. romantik

Lmystic - před lety jsem tu měl "Povídky doktora Cvokaře"...

24.01.2010 20:55:00 | Aťan

Tedy Aťane, klobouk dolů. Dobrá povídka, to téma jako bych znala...

24.01.2010 20:48:00 | Lmystic

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí