Vrah z temnoty 4

Vrah z temnoty 4

,, Opravdu si ještě myslíte, že toho nechá? " zeptal se Greill, když ráno oblékal Kaina.
,, Ano, myslím, " ušklíbl se Kain. ,,a navíc..je to jen třetí vražda. Jen třetí a to přece nic neznamená. "
,, Jste najivní, pane. " zavrtěl Greill hlavou a klekl si na zem, aby obul Kainovi boty.
,, Možná. "zamumlal Kain a zdvihl se z postele, na které seděl. Někdo zaklepal na dveře.
,, Dále. "
Do pokoje nakoukla Mairin.
,, Pane? "
,, Ano? "
,, M-Madam Fly chce s Vámi mluvit. " Kain se podíval na okno.
,, Oh! To tu dlouho nebylo...nu což, hned tam budu. "
Když přišel do pokoje Madam Fly, uviděl ji, jak si balí.
,, Někam pojedete? " Podívala se na něj a usmála se.
,, Ano. "
,, Kam? "
,,Nějak se o mě a Scarlett staráš, nemyslíš, Kaine? "
,,Není pravda! Jen.." začal se bránit, ale slova mu došla e to brzo.
,,Jen co? Neříkej mi, Kaine, že se o nás bojíš, kvůli tomu vrahovi co tu řádí. A navíc, do setmění se vrátíme. Slibuji. " usmála se. Kain, jí ale usměv neopětoval.Místo toho se podíval na tažku, ve které měla Madam Fly zbalené věci.
,, Když se tedy vrátíte před setměním, tak proč si balíte? "Madam Fly mlčela.Po chvíli se k ní Kain otočil zády a vyšel ke dveřím ,, Dobrá.Dělejte si co chcete." řekl než vyšel z místnosti.
Na chodbě už čekal Greill.
,, Pane. "
,, Pojedem do města. "
,, Pane. "
,, Řekni, ať připraví kočár. " Kain ho úplně ignoroval, protože neměl náladu poslouchat jeho rady.
,, Pane! "
,, Co? Co se děje? " vykřikl podrážděně Jain a otočil se ke Greillovi čelem.
,, Je tady vyslanec královny. "
,, Ale né.. "

Od rozhovoru s vyslancem uběhlo několik hodin a pomalu se začínalo stmívat. Kain stál u okna a vyhlížel, kdy se na cestě objeví kočár Madam Fly. Byl trochu nervozní, protože tak stál už hodinu a na cestě se nic neoběvovalo, ale nechtěl si to přiznat. Greill mezitím připravoval večeři s moučníkem a koutkem oka pozoroval svého pána.
,, Pane, věčeře. "
,, Ano . " Kain usedl ke stolu. Na klín si rozprostřel látkový ubrousek a poté se pustil do jídla. Po jídle zůstal sedět u stolu. Z dlouhé chvíle do něj začal ťukat prsty. Greill ho bedlivě pozoroval. Vypadal, jako by si o svého pána dělal starosti.
,, Nudíte se, pane ? " ozval se po chvíli. Kain položil hlavu na stůl.
,, Co myslíš ? " zabručel. Na chvíli nastalo ticho. ,, Už asi nepřijede, že ? " řekl poté a zavřel oči.
,, Ne, už ne . "

Potemělými ulicemi města projížděl kočár, ve kterém seděla Madam Fly a Scarlett. Vracely se pozdě, protože se trochu zdržely u přítelkyně. Madam Fly věděla, že Kain bude naštvaný, ale upřímě jí to bylo jedno. Scarlett spala schoulená na sedadle naproti Madam Fly. Kočár náhle prudce zastavil. Scarlett pootevřela oči.
,, Co se děje ? " zeptala se rozespale.Madam Fly neodpověděla. Vykoukla z okénka do tmy.
,, Co se děje ? " zeptala se kočího, ale odpovědi se nedočkala. Svou otázku zopakovala ještě jednou a hlasitěji. Když ani poté žádnou odpověď neslyšela, otevřela dveře kočáru a vylezla z nich ven do tmy. Koně neklidně pofrkávali a přešlapovali. Kolem Madam Fly se prohnal chladný vítr. Trochu se zachvěla.
,, Kočí . " udělala pár kroků dopředu, než-li se zarazila. Do něčeho šlápla. Podívala se na zem.Uviděla krev. Spoustu krve, ve které i stála. Vyděšeně couvla a podívala se na kozlík kočáru, na kterém z části ležela mrtvola kočího.
Tlumeně vykřikla. Za sebou uslyšela kroky. Trochu sebou cukla. Poté ji někdo nebo něco chytlo a zacpalo pusu, aby nemohla křičet. Po chvilce už její zkrvavená mrtvola padla k zemi. Temný stín se objevil v kočáře.Ten, byl ale prázdný. Scarlett utekla.
Autor Scartach, 28.01.2010
Přečteno 258x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Anime Kuroshitsuji.

Jinak to máš ale docela hezky napsaný.

31.01.2010 22:17:00 | Falka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí