Vrah z temnoty 5

Vrah z temnoty 5

Pršelo. Ne, lilo.
,, Hned dvě vraždy.. " mumlal si pro sebe Silver.Podíval se na mladého vyšetřovatele, který se pořád motal kolem mrtvých těl. ,, Odneste těla. " houkl na něj.
,, Nechte tu ty těla! " ozval se za ním Kainův hlas.
,, Pan Michaels nás přišel navštívit? " zeptal se ironicky Siver. Kain se pousmál.
,, Už to tak bude. " odvětil. Přišel k Silverovi a nastavil ruku. Silver mu neochotně podal papíry a rozhlédl se kolem.
,,Kde je pan Dark ? "optal se, když nikde neviděl Greilla.
,, Greill příjde za chvíli, nebojte." řekl Kain, který byl začtený do papíru.
,, Koho je to druhé tělo ? " zeptal se pak.
,, Zatím nevíme... " Kain se podíval na těla.
,, Odkryjte těla ! " rozkázal trochu zbrkle. Silver se na něj tázavě podíval, ale žádnou námitku z pusy nevypustil. POdíval se kolem a kývl na jednoho z vyšetřovatelů, který se sklonil k mrtvolám a látku z nich stáhl.
Kapky deště dopadaly na mrtvoly a smívaly krev z jejich těl.
Kainovi se zatočila hlava a trochu couv.Narazil do Greilla, který před chvilkou přišel.
,, Děje se něco, pane ? " optal se Greill.Kain se na něj podíval a zavrtěl hlavou. Ale při dalším pohledu na mrtvoly, si dal ruku před pusu a odvrátil pohled.
,, Dobře, můžete je zakrýt. " zamumlal přes ruku.Vyšetřovatel těla znovu zakryl látkou. Teprve až pak se Kainovi udělalo lépe.
,, Co se děje, pane Michaelsi ? " zeptal se Silver.
,, Tu ženu znám . " oznámil po chvíli Kain a pohlédl Silverovi do tváře.
,, Opravdu ? A kdo to tedy je ? "
,, Madam...Fly. Moje příbuzná. "
,, Příbuzná ? "
,, Ano, příbuzná ! " zamračil se Kain ,, Už mi to nudí, jak se mě vyptáváte ! "
,, Pane Michaelsi, tady se stala vražda. Co jste si myslel, že budu dělat, když mi řeknete tohle ? " Kain mlčel, jen se ohlédl na Greilla s myšlenou, že za něj snad odpoví. Na místo toho dostal odpověd, kterou od něj nečekal.
,, Má pravdu, pane . "
,, Hm, " zabručel na oplátku Kain. Poté si vzpoměl, že spolu s Madam Fly byla v kočáře ješte Scarlett.
,, A nenašli jste ještě nějaké tělo ? " Silver zavrtěl hlavou.
,, Proč ? "
,, Protože v tom kočáře byla ještě její dcera. "
,, Myslíte to vážně ? " Kain si povzdech.
,, Jestli mi nevěříte, tak si nevěřte, ale když chcete vědět jestli to myslím vážně, tak ano. Ano, myslím. A teď mě omluvte. naznačil menší poklonu. Poté vrátil Silverovi papíry a vyšel ke svému kočáru. Greill beze slova za ním.

Hned jak kočár zastavil u panství, Kain vystoupil a zamířil k fontáně, která byla v parku a pod proud vody strčil hlavu. Jako bynestačilo, že byl promočený od deště.
,, Pane.. "
,, Slíbila, že se vrátí . " zamumlal Kain s hlavou pod vodou.
,, Pane . "
,, A nedodržela to ! "zasyčel se zavřenýma očima a stiskl čelist. Greill už chtěl něco namítnout, když se zarazil a zbystřil. I Kain vypadal, že zpozorněl. Otevřel oči a koutkem oka se podíval na Greilla.
,, Někdo tu je . " Greill přikývl.
,, Kaine . " ozval se dívčí hlas z poza stromu. Kain se napřímil a podíval se tím směrem. Kvůli dešti a šeru, moc dobře neviděl, ale stejně dokázal rozpoznat obrys dívčí postavy.
,, Scarlett..? " Byla to ona. Když přišla k nim, oba uviděli, jak je promoklá a vyděšená.
,, Slečno Scarlett. Jste promoklá až na kost, nepůjdete dovnitř ? " zeptal se Greill. Scarlett přikývla. Pousmál se a podíval na Kaina.
,, A vy, pane ? "
,, Ne.. budu tu ještě chvíli..rozímat. " odvětil sarkasticky Kain a znova strčil hlavu pod proud vody.
,, Jak chcete . " Greill se podíval na Scarlett. Položil jí ruku na rameno a vedl z parku.
,, Greille ! " vyhrkl Kain najednou. Zastavil se.
,, Ano, pane ? "
,, Pojď sem ještě . " Greill se otočil a přišel k němu.
,, Co si... " Kain ho nenechal domluvit. Chytl ho za límec kabátu a stáhl k sobě. Něco mu začal šeptat do ucha. Pak ho zase pustil. Greill se napřímil.
,, Takže jste se rozhodl, pane ? " usmál se.
,, Mlč ! To tě nemusí zajímat ! Prostě to zjisti ! "zavrčel Kain
,, Ano, můj pane . " poklonil se a vrátil se ke Scarlett, se kterou odešel. Kain zůstal v parku sám, ale moc mu to nevadilo. Zavřel oči a nechal se omývat deštěm a vodou z fontány.
Autor Scartach, 05.02.2010
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí