Divadlo sta hereček --- I.

Divadlo sta hereček --- I.

Anotace: Pravopisné chyby v povídce vyhrazeny; Nemám tušení, co se z toho vyklube. Ani si nejsem jista výběrem sekce. Tohle je spíše malá ochutnávka ;) ------------------------------------------- Oči se zaleskly touhou po té roli. Chtěla ji, a také ji měla získat.

Sbírka: Divadlo sta hereček

Sebevědomě vkráčela do slavného Bostonského divadla „the Overrated group“, přezdívaného jednoduše „the Group“, v němž se měla odehrávat její krátká, avšak významná kariéra. Huňatý kožich, jenž podle ní odolával pachu zimy, s něžností položila na pult v prostorné šatně. I ta jí dodávala pocit důležitosti. Pečlivě vyřezávané ozdoby vybarvovaly luxusní atmosféru celé budovy, informovaly návštěvníky o hrdosti, dávaly najevo svou minulost, přítomnost i budoucnost.
„Konkurz na hru Divadlo sta hereček se dnes koná v hlavním sále,“ hlásal přitažlivý muž vyšší postavy a také vyššího věku. Hlavu, možná cíleně, možná vinou stáří, měl úplně holou a odrážela se od ní světla vysoko posazených lustrů; kdysi dávno jste o nich s jistotou mohli prohlásit, že jsou obleženy značným množstvím diamantů.
Charlize Sorvino, italsko-americká nadějná herečka s důkladně vyřezanými rysy v tváři, se na tohoto muže, jehož (ačkoli o tom ještě neví) bude vídat častěji než svou rodinu, usmála, a roztomile poděkovala.
Autor Karen Blixen, 11.03.2010
Přečteno 327x
Tipy 3
Poslední tipující: Eylonwai, WhiteSkull
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Škoda, že tu není pokračování, jako začátek to totiž vypadá dost dobře...

30.12.2010 12:02:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí